Τα marketing trends που θα κυριαρχήσουν το 2024 για τα brands – Η περίπτωση του Skroutz

Διαβάζεται σε 6'
Τα marketing trends που θα κυριαρχήσουν το 2024 για τα brands – Η περίπτωση του Skroutz

Οι διαφημιστικές λύσεις του Skroutz επιτρέπουν στα brands την «τοποθέτηση» της διαφήμισης σε οποιοδήποτε στάδιο του marketing funnel, από το πρώτο σημείο αλληλεπίδρασης με τον καταναλωτή και την προσέλκυση της προσοχής του μέχρι την πώληση.

Νέες προκλήσεις, αλλά και σημαντικές ευκαιρίες φέρνει, σύμφωνα με τους ειδικούς, το νέο έτος στον κλάδο του marketing. Οι σύγχρονες τεχνολογίες έχουν οδηγήσει σε μια ριζική αναδιαμόρφωση στο τοπίο του e-commerce – το οποίο έχει αποκτήσει πια ρόλο πρωταγωνιστή– και τα brands καλούνται να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις της εποχής και των καταναλωτών, ώστε να πετύχουν μια επιτυχημένη προβολή και προώθηση των προϊόντων τους.

Ειδικότερα, οι τάσεις που φαίνεται να βρίσκονται στο προσκήνιο το επόμενο διάστημα είναι δύο: οι ολοκληρωμένες λύσεις προώθησης και η εξατομίκευση. Πράγματι, η υιοθέτηση μιας 360° προσέγγισης στο marketing δεν είναι κάτι νέο, ωστόσο έχει αποδειχθεί ότι αποτελεί τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο προώθησης αγαθών και υπηρεσιών. Παράλληλα, μέσω της στοχευμένης προώθησης προϊόντων βάσει των ενδιαφερόντων του καταναλωτή, επιτυγχάνεται η μέγιστη δυνατή απόδοση για κάθε διαφημιστική καμπάνια.

Φυσικά, σημαντικό ρόλο στην αποτελεσματική προώθηση των brands φαίνεται να παίζει και το ίδιο το περιβάλλον που προβάλλουν τα προϊόντα τους, με τα marketplaces να αποτελούν τον απόλυτο πρωταγωνιστή στο παγκόσμιο e-commerce εδώ και αρκετά χρόνια. Είναι ενδεικτικό, ότι το 2022, το 47% των διαδικτυακών συναλλαγών σε παγκόσμιο επίπεδο έγιναν μέσω marketplaces, ενώ υπολογίζεται ότι το 2024 οι πωλήσεις μέσω των marketplaces θα αγγίξουν τα 3,5 τρισεκατομμύρια δολάρια.

Στην Ελλάδα, τα ηνία στον συγκεκριμένο κλάδο κρατά το Skroutz, το οποίο διαθέτει το μεγαλύτερο ενεργό καταναλωτικό κοινό, καθώς το επισκέπτονται οκτώ εκατομμύρια μοναδικοί επισκέπτες σε μηνιαία βάση, ενώ πάνω από πέντε εκατομμύρια εξ’ αυτών είναι εγγεγραμμένοι χρήστες και περισσότεροι από 290 χιλιάδες είναι συνδρομητές Skroutz Plus. Η υψηλή επισκεψιμότητά του, σε συνδυασμό με τις διαφημιστικές λύσεις που προσφέρει, το καθιστούν ιδανική επιλογή για κάθε brand.

Διαφημιστικές λύσεις σε όλο το funnel αγορών

Οι διαφημιστικές λύσεις του Skroutz επιτρέπουν σε εκατοντάδες brands την «τοποθέτηση» της διαφήμισης σε οποιοδήποτε στάδιο του marketing funnel, από το πρώτο σημείο αλληλεπίδρασης με τον καταναλωτή και την προσέλκυση της προσοχής του (awareness, consideration) μέχρι την πώληση (conversion). Έτσι, καλύπτουν κάθε ανάγκη και επιτυγχάνουν ολοκληρωμένη προβολή των προϊόντων, διασφαλίζοντας λεπτομερή στόχευση βάσει των ενδιαφερόντων των καταναλωτών.

Ειδικότερα, οι λύσεις που προσφέρονται είναι οι εξής:

Sponsored Products: Τα Sponsored Products τοποθετούνται στις πρώτες 4 θέσεις της κατηγορίας τους. Με τον τρόπο αυτό αυξάνονται οι πιθανότητες πώλησης.

Brand Search Ads: Επιτρέπουν τη στόχευση σε συγκεκριμένες αναζητήσεις χρηστών και την εμφάνιση του brand ακριβώς στην στιγμή που οι users ψάχνουν για σχετικά προϊόντα.

Category Sponsorship: Χορηγία σε μια συγκεκριμένη ενότητα της επιλογής του brand. Έτσι, διασφαλίζεται μια πιο λεπτομερής στόχευση, καθώς το δημιουργικό προβάλλεται σε επισκέπτες που περιηγούνται σε σχετικές κατηγορίες προϊόντων.

Videos: Custom created videos που μπορούν να δημιουργηθούν από τo Skroutz και να ενημερώσουν τον χρήστη για μία σειρά προϊόντων.

Skroutz Feed Posts: Θεματικά posts που τοποθετούνται στην κεντρική σελίδα του Skroutz και μπορούν να γίνουν targeted βάσει συγκεκριμένων user interests.

Brand Page: Custom brand pages με τις οποίες επικοινωνούνται σειρές και χαρακτηριστικά προϊόντων και λειτουργούν σαν μια fully branded landing page για τις ενέργειές του εκάστοτε brand.

Sponsored products: Νέα εποχή για το επιτυχημένο πρόγραμμα διαφημιστικής προώθησης των brands

Ανάμεσα στις διαφημιστικές λύσεις που προσφέρει το Skroutz τα τελευταία χρόνια, κεντρική θέση κατέχει αυτή των sponsored products. Αυτό που έχει αλλάξει είναι ότι έως τώρα υπήρχε η δυνατότητα να «τρέχει» μόνο ένα προϊόν με σήμανση “sponsored” ανά κατηγορία. Πλέον, μπορούν να είναι ενεργά περισσότερα προϊόντα, ακόμη πιο συμβατά σε συγκεκριμένες αναζητήσεις χρηστών, από διαφορετικά brands.

Το νέο αυτοματοποιημένο σύστημα ουσιαστικά απλοποιεί τη διαδικασία διαφήμισης, διευκολύνοντας τα brands στη δημιουργία, τη διαχείριση και την παρακολούθηση μιας καμπάνιας.

Η διαδικασία είναι απλή. Ο ενδιαφερόμενος μπαίνει στη σελίδα «οι διαφημίσεις μου» και επιλέγει τα προϊόντα που θέλει να διαφημίσει. Στη συνέχεια, αποφασίζει το χρονικό διάστημα για το οποίο επιθυμεί να «τρέξει» η καμπάνια και ορίζει το budget που θέλει να επενδύσει και το κόστος (bid) ανά κλικ. Η διαχειριστική πλατφόρμα του Skroutz δίνει πρόσβαση σε real-time δεδομένα απόδοσης της κάθε καμπάνιας, ώστε ο διαφημιζόμενος να γνωρίζει την απόδοση κάθε ξεχωριστής ενέργειας.

Το ολοκληρωμένο πακέτο διαφήμισης που προσφέρει το Skroutz έχει αποδειχθεί ότι αποτελεί την πλέον αποτελεσματική λύση προώθησης προϊόντων. Σύμφωνα με τα δεδομένα που προκύπτουν από τα case studies, τα clicks μετά την καμπάνια που τρέχει ένα brand αυξάνονται κατά 52%, οι πωλήσεις κατά 32%, ενώ το ROAS (Return On Ad Spend) αγγίζει το 2120%.

Επιπλέον υπηρεσίες

Πέρα από τα παραπάνω, το Skroutz προσφέρει στα brands ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών για την αποτελεσματικότερη διαχείριση και προώθηση των προϊόντων τους. Ενδεικτικά αναφέρονται οι ακόλουθες:

Skroutz Market Intelligence

Η υπηρεσία Skroutz Market Intelligence σε συνεργασία με την Convert Group προσφέρει πρόσβαση στα δεδομένα πωλήσεων του Skroutz. Η υπηρεσία αφορά σε brands, εισαγωγείς, κατασκευαστές και διανομείς εμπορικών σημάτων, προϊόντα των οποίων πωλούνται στο Skroutz.

Official Reseller

Η υπηρεσία «Επίσημος Μεταπωλητής» δίνει τη δυνατότητα στα brands να επισημάνουν με ειδική σήμανση, τα καταστήματα που ανήκουν στο δίκτυο των επισήμων μεταπωλητών του.

Brand Plus Deals

Τα brands μπορούν, μαζί με την ομάδα του Skroutz, να δημιουργήσουν αποκλειστικές προσφορές στα προϊόντα και να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των Skroutz Plus Users, των πιο πιστών Skroutz καταναλωτών.

Content Optimization

Δίνεται στον πελάτη η δυνατότητα να παρέχει ο ίδιος το περιεχόμενο που θα συνοδεύει τα προϊόντα του brand του.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Skroutz Advertising και την υπηρεσία των Sponsored Products στείλτε email στο [email protected]

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα