Tο νέο τουριστικό resort One&Only Aesthesis, στη Γλυφάδα

Το νέο τουριστικό θέρετρο θα τιμά τη θρυλική Αθηναϊκή Ριβιέρα, εκφράζοντας τη σύγχρονη ελληνική κομψότητα, αλλά και αναδεικνύοντας ισχυρά στοιχεία που κυριαρχούν στην ελληνική μυθολογία.
- 16 Ιουνίου 2021 18:06
Σε μια συνολική έκταση 278 στρεμμάτων, στην περιοχή Αστέρια Γλυφάδας, εκεί που κατά καιρούς λειτούργησαν καμπάνες φιλοξενίας και διάφορα καταστήματα διασκέδασης, πρόκειται να κατασκευαστεί το One&Only Aesthesis, για το οποίο η Kerzner International Holdings Limited («Kerzner»), ιδιοκτήτρια των εμπορικών σημάτων των υπερπολυτελών One&Only Resorts και των εμβληματικών Atlantis Resort & Residences παγκοσμίως, υπέγραψε σύμβαση διαχείρισης τουριστικού θερέτρου με την Grivalia Hospitality S.A.
Η έκταση περιλαμβάνει επίσης προστατευόμενο δασικό τμήμα 60 στρεμμάτων και ανταποκρίνεται στη ζήτηση για πρόσθετες εμπειρίες One&Only στην Ευρώπη, μετά τα πρόσφατα εγκαίνια του One&Only Portonovi στο Μαυροβούνιο και την αναγγελθείσα ανάπτυξη του One&Only Kea Island στην Ελλάδα, επιταχύνοντας τη στρατηγική ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της One&Only.
Το τουριστικό θέρετρο απέχει μόλις λίγα λεπτά από την Αθήνα, θα τιμά τη θρυλική Αθηναϊκή Ριβιέρα, εκφράζοντας τη σύγχρονη ελληνική κομψότητα, αλλά και αναδεικνύοντας ισχυρά στοιχεία που κυριαρχούν στην ελληνική μυθολογία, όπως η φωτιά και το νερό, φτιαγμένα με υλικά όπως η φυσική πέτρα και το ξύλο.
Το One&Only Aesthesis θα έχει 127 κλειδιά (σουίτες, βίλες και δωμάτια), με ιδιωτικές πισίνες, ιδανικές για ζευγάρια ή οικογένειες, Chenot Spa, με εξατομικευμένα προγράμματα και πρωτοποριακές θεραπείες ευεξίας, beach club, kids club, γυμναστήριο και πολλές ακόμα υποδομές.
«Θα αναβιώσουμε τη χρυσή εποχή της Αθήνας, μια γιορτή μέσα από τη ζωή και την ενέργεια που αντιπροσωπεύει πιστά την υπόσχεση της επωνυμίας μας. Υλοποιούμε την αναπτυξιακή στρατηγική μας και την εξέλιξη της επωνυμίας One&Only παγκοσμίως και είμαστε ενθουσιασμένοι που θα προσθέσουμε άλλη μία εμπειρία One&Only στην Ελλάδα», σχολίασε ο Philippe Zuber, διευθύνων σύμβουλος της Kerzner International.
«Από την ανάπτυξή τους στα μέσα της δεκαετίας του 1950, οι καμπάνες, οι χώροι διασκέδασης και η παραλία φιλοξένησαν την αφρόκρεμα του τοπικού και διεθνούς τζετ-σετ. Με την ολοκλήρωσή του, αυτό το σύγχρονο υβριδικό τουριστικό θέρετρο πόλης θα αποτελέσει ένα μοναδικό προορισμό υψηλής ποιότητας στη Μεσόγειο, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους», ανέφερε ο Γιώργος Χρυσικός, ιδρυτής και πρόεδρος της Grivalia Hospitality.
Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις