Mad Clip: Το παράδειγμα προς μίμηση, παράδειγμα προς αποφυγή

Mad Clip: Το παράδειγμα προς μίμηση, παράδειγμα προς αποφυγή
Ο Mad Clip instagram @madclip

Ας κρατήσουμε την καλλιτεχνική υπόσταση του Mad Clip κι ας αφήσουμε στην άκρη το κακό παράδειγμα με τις κόντρες, που κοστίζουν ζωές.

Ενας (ακόμα) νέος άνθρωπος έχασε τη ζωή του στην άσφαλτο, σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα. Ανεξάρτητα από το πόσο γνωστός ήταν ή μη στο ευρύ κοινό, η απώλεια παραμένει απώλεια, καθώς χωρίς παθολογικά αίτια, να χάσει τη ζωή του ένας άνθρωπος, είναι μη φυσιολογικό.

Ωστόσο, φυσιολογικό είναι ο άνθρωπος να έχει πάθη και να τα κυνηγά πολλές φορές, αρκεί να μπορεί να τα τιθασεύσει, να τα κουμαντάρει, να τα ελέγχει, να μπορεί να βάζει φραγμούς. Διότι τα πάθη, καταλήγουν σε επώδυνα λάθη, για τον ίδιο και πιθανότατα για συνανθρώπους του.

Ο Mad Clip, όπως ήταν γνωστός στο ευρύ κοινό της trap μουσικής, είχε το δικό του πάθος με τις κόντρες. Όχι απαραίτητα με τα αυτοκίνητα, διότι άλλο είναι να έχεις πάθος να αλλάζεις αυτοκίνητα ή να συλλέγεις κιόλας, κι άλλο να αγοράζεις αυτοκίνητα με μόνο σκοπό να επιδεικνύεις την ταχύτητα που βγάζουν στους καθημερινούς δρόμους.

Το ήταν κοντράκιας, το είχε δηλώσει σε ένα βίντεο που είχε ανεβάσει λίγο καιρό πριν, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Ημουνα στο δρόμο κι έτρεχα. Είμαι κοντράκιας, μου αρέσει η ταχύτητα. Σωστό ή λάθος, θα το κρίνει όποιος το κρίνει, και στο φινάλε στα…. μου. Είμαι γκαζάκιας, μου αρέσει η μ…., θα την κάνω. Εντάξει;»

Ο Mad Clip, ίσως για πολλούς να αποτέλεσε παράδειγμα προς μίμηση, καλλιτεχνικά, όπως ίσως και αυτός να είχε άλλα παραδείγματα. Για αυτό, δεν θα κριθεί, καθώς είναι πολύ καλό το συναίσθημα να έχεις παραδείγματα στη ζωή σου, να θέλεις να μοιάσεις σε κάποιον.

Όμως, κρίνεται από τη δημόσια στάση του με τις κόντρες, διότι στην εποχή του διαδικτύου, η ταχύτητα της κυκλοφορίας ενός γεγονότος, δεν συνάδει και με την ταχύτητα στο δρόμο.

Οι κόντρες, που απαγορεύονται σε δημόσιους δρόμους και υπόκεινται στις ποινές του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, έχουν αποβεί θανατηφόρες. Παρά τους ελέγχους της Τροχαίας, αυτοσχέδιες κόντρες στην Αθήνα, στήνονται ακόμα στη Βουλιαγμένη, όπου κατά σύμπτωση έγινε το τροχαίο δυστύχημα και έχασε τη ζωή του ο Mad Clip, στο Φάληρο, από το ΣΕΦ στην έξοδο προς Εθνική, στην Ποσειδώνος και αλλού.

Αυτοκίνητα, κυρίως έχοντας υποστεί μετατροπές και πολλές φορές εξοπλισμένα με nitro, που αυξάνει στιγμιαία την ιπποδύναμη, έχουν καταλήξει σε άμορφες μάζες, με τραγικά αποτελέσματα για οδηγό και συνεπιβάτες.

Κι όμως, αυτά τα δυστυχήματα, στους απλούς δρόμους, δεν στάθηκαν ικανά να βάλουν ένα τέρμα σε αυτή την υπόθεση με τις κόντρες.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν ήταν μια κόντρα που είχε στηθεί για να γίνει. Πιθανότατα έτυχε, καθώς βρέθηκαν δύο πανάκριβα και πανίσχυρα αυτοκίνητα πλάι πλάι στον δρόμο. Το ένα, πιο ισχυρό από κατασκευής, έφυγε μπροστά και ο Mad Clip επιχείρησε να το φθάσει κι έγινε το μοιραίο, χάνοντας τον έλεγχο του οχήματος.

Με μεγάλη ταχύτητα, οποιοδήποτε αυτοκίνητο, ακόμα κι ένα πανάκριβο, κατασκευασμένο με υψηλές προδιαγραφές ασφάλειας, εξοπλισμένο με χάλυβα υπερ-υψηλής αντοχής, με αερόσακους και ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου ευστάθειας και πρόσφυσης, όταν χαθεί ο έλεγχος σε απλό, δημόσιο δρόμο και καταλήξει σε κολόνα ή ακόμα χειρότερα, σε δέντρο με τεράστιο κορμό, το πιο πιθανό είναι να έχει τραγικό αποτέλεσμα. Διότι ένα τέτοιο ατύχημα σε πίστα, με το ίδιο αυτοκίνητο, με σωστή κλίση στις στροφές, χτυπώντας στις προστατευτικές μπαριέρες ή στα ελαστικά που υπάρχουν, έχει περιορισμένη σφοδρότητα και παραμένει ως ατύχημα και δεν καταλήγει σε δυστύχημα.

Ο Mad Clip είπε ότι το πάθος του για τις κόντρες, αν είναι σωστό ή λάθος, θα το κρίνει όποιος το κρίνει. Δεν είναι λάθος να έχεις πάθος με τις κόντρες, αρκεί να γίνονται με ασφάλεια, να είναι εγκεκριμένες από φορείς, να πραγματοποιούνται σε πίστες ή σε ευθείες με άπλα τριγύρω, όπως σε παλιούς διαδρόμους αεροδρομίων. Λάθος είναι να γίνονται στους δρόμους, εκεί που κινδυνεύεις όχι μόνο να χάσεις της ζωή σου, αλλά και να προκαλέσεις ατύχημα σε άλλους, ανυποψίαστους.

Το όχι «γράφεις» τους άλλους, μην υπολογίζοντας τις συνέπειες, δεν αποτελεί και δεν πρέπει να αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση, διότι είναι κρίμα και άδικο να χάνονται με αυτόν τον τρόπο ανθρώπινες ζωές και ειδικά νέων σε ηλικία.

Πολύ στενό συγγενικό μου πρόσωπο, έχοντας στη Γερμανία ένα πανίσχυρο αυτοκίνητο, από μετατροπή, το πούλησε κι αγόρασε ένα ακόμα πιο ισχυρό και πανάκριβο αυτοκίνητο, για τα ελληνικά δεδομένα με τη φορολογία. Εχει πάθος με τα ισχυρά αυτοκίνητα, είναι οικογενειάρχης και τα τρία του αγόρια έχουν αυτοκίνητα, από πολύ μικρή ηλικία.

Του αρέσουν οι κόντρες, αλλά τις πραγματοποιεί μόνο σε πίστες, επίσημα. Να τρέξουν στην ευθεία κι όποιος είναι πιο γρήγορος. Με όλα τα μέτρα ασφαλείας.

Κι έπειτα στον απλό δρόμο, μολονότι στη Γερμανία υπάρχουν και οι Autobahn όπου μπορείς να τρέξεις χωρίς όριο, κινείται απολύτως φυσιολογικά, διότι θέλει να φθάσει στο σπίτι του, όπως και οι άλλοι. Το ίδιο και τα παιδιά του, με τα δικά τους αυτοκίνητα.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο τιθασεύεις τα πάθη σου, όπως και αν σου έχει συμβεί να οδηγήσεις έχοντας πιει παραπάνω και κατάλαβες ότι στο δρόμο έκανες ένα λάθος, σταματάς να πίνεις ώστε να μην ξανακάνεις άλλο, ακόμα χειρότερο.

Ας κρατήσουμε λοιπόν, το καλλιτεχνικό παράδειγμα του Mad Clip, που μπορεί να ακολουθήσουν κι άλλοι νέοι, κι ας αφήσουμε στην άκρη το κακό παράδειγμα με τις κόντρες. Ας είναι παράδειγμα προς αποφυγήν, ώστε να μην χαθούν άδικα κι άλλοι συνάνθρωποί μας.

Ο Mad Clip είχε πει ότι πιστεύει στον Θεό, όμως ο Θεός δεν μπορεί πάντα να μας σώζει.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα