Εκεί που απέτυχαν οι Οθωμανοί

Εκεί που απέτυχαν οι Οθωμανοί

Το γεγονός του διαφορετικού θρησκευτικού τους προσανατολισμού, που για τους περισσότερους είναι εξαιρετικά υψηλής σημασίας, θα καλλιεργεί αντιπάθειες και βαθιές κοινωνικές ρωγμές

Πολλοί θεωρούν τις όποιες ανησυχίες για τις μελλοντικές επιπτώσεις της τεράστιας εισροής μουσουλμάνων μεταναστών άκαιρες και ίσως και ρατσιστικές. Εν τούτοις, λίγοι εξηγούν με νηφαλιότητα και αναλυτικά πώς θα μπορέσει η ελληνική κοινωνία να απορροφήσει αλλά και να αντιμετωπίσει τις συνέπειες μιάς τέτοιας κοινωνικής αναταραχής.

Ιδιαίτερα για τα νησιά οι επιπτώσεις θα είναι πιθανότατα ταχύτατα καταλυτικές. Σε κοινωνίες των 2 – 6.000 κατοίκων η εισροή ισάριθμων η και περισσότερων μεταναστών (οι περισσότεροι δίχως τις παραμικρές δεξιότητες, συνήθως αναλφάβητοι και με διαφορετικές κλίμακες κοινωνικών και ηθικών αξιών – μουσουλμάνοι) προμηνύει εντάσεις, αδιέξοδα και βίαιες ακόμη αντιπαραθέσεις. Είναι εγκληματική η αδιαφορία κάποιων για τις σχετικές επιπτώσεις και η εμμονή σε συναισθηματικά φορτισμένες αντιδράσεις και η επιθετικότητα εναντίον όποιων επισημαίνουν τα προβλήματα και τις δυσκολίες. Πως θα ζήσουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι, ποιος θα φροντίσει για το φαγητό και τις καθημερινές τους ανάγκες, πως θα συντηρηθούν οικονομικά και ποιος θα κοιτάξει τις οικογένειες και τα ανήλικά τους παιδιά;

Εξ άλλου το γεγονός του διαφορετικού θρησκευτικού τους προσανατολισμού, που για τους περισσότερους είναι εξαιρετικά υψηλής σημασίας, θα καλλιεργεί αντιπάθειες και βαθιές κοινωνικές ρωγμές. Κάποια στιγμή οι γιαγιάδες που σήμερα ξοδεύουν από το υστέρημά τους για την φροντίδα των νεοφερμένων και των ανήλικων παιδιών τους θα εξαντληθούν οικονομικά αλλά και από πλευράς ανθρώπινης αντοχής. Τι θα γίνει τότε; Θα μετατραπούν ο μικρές νησιώτικες ελληνικές κοινωνίες σε αρένες αντιπαράθεσης και πιθανής βίας; Πως θα λειτουργήσουν θεσμοί και διαδικασίες;

To ζήτημα δεν είναι αν οι άνθρωποι αυτοί αντιμετωπίζονται με τρόπο φιλόξενο και καλοπροαίρετο. Το πρόβλημα είναι ποιες θα είναι οι επιπτώσεις μιας μεγάλης πληθυσμιακής και αξιακής ανακατάταξης που θα οδηγήσει τις μικρές κοινωνίες της ελληνικής επαρχίας – και ιδίως της νησιώτικής-  σε οριακές καταστάσεις και σε πρωτόγνωρες συνθήκες διαβίωσης. Να μην ξεχνάμε: είναι προβληματικό το γεγονός πως τόσες χιλιάδες μουσουλμάνων ξεχύθηκαν άξαφνα προς την Δύση όχι για να σωθούν από τον πόλεμο η εμφύλιες συρράξεις αλλά – οι περισσότεροι –  σε αναζήτηση άλλων χωρών για μετεγκατάσταση και πιθανότατα, αργότερα,  σημαντικό πολιτικό ρόλο. Γιατί δεν έχει υπάρξει καμία απολύτως μετακίνηση  προς τις εύπορες χώρες της μουσουλμανικής Ανατολής η Αραβίας; Γιατί η τεράστια αυτή ροή μεταναστών ξεκίνησε μετά το κάλεσμα του ηγέτη του Ισλαμικού Χαλιφάτου για «φυγή» (Χαιζίρια) προς την Δύση εκατοντάδων χιλιάδων μουσουλμάνων ώστε οι Δυτικές κοινωνίες να διαβρωθούν από το εσωτερικό τους και να μετατραπούν, όσο παράξενο κι αν ακούγεται σε Δυτικά αυτιά,  σε ‘οίκο του Θεού’ (Dar Al Islam); Γιατί η συντριπτική πλειοψηφία των νεοεισερχομένων είναι νέοι άνδρες κάτω των 35 ετών; Οι ηλικιωμένοι και τα γυναικόπαιδα δεν κινδυνεύουν από τον πόλεμο; Προτιμούν να μείνουν πίσω και να πεθάνουν;

Οσο δεν υπάρχουν απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά οι ανησυχίες είναι εύλογες και η ηρεμία δύσκολα επιστρέψει στα εδάφη της χώρας…

Είναι τραγικό λαθος να χαρακτηρίζεται σαν ‘ρατσισμός’ η ανησυχία για τα μελλούμενα στην ελληνική κοινωνία από την θεαματική της διάβρωση από την μουσουλμανική πλημμυρίδα. Το μόνο που δείχνει να νοιάζει τους μετέχοντες στον δημόσιο διάλογο είναι η τύχη των “προσφύγων”/μεταναστών και οι συνθήκες διαβίωσής τους. Γράφτηκε πως “τελειώνει η υπομονή των προσφύγων” για τις  άθλιες συνθήκες διαβίωσής τους. Σαν να είχαν επίσημα προσκληθεί και προδόθηκαν οι προσδοκίες τους!! Με ύπουλο τρόπο όμως αποσιωπάται πως συνειδητά επιλέγουν παράνομες κινήσεις. Για να αποφύγουν την όποια καταγραφή και ταυτοποίηση. Γιατί πέφτουν στην θάλασσα και διακινδυνεύουν την ζωή τους και δεν επιλέγουν συνοριακά επίσημα περάσματα όπου και θα ελέγχονταν τα χαρτιά τους – όπως τα σύνορα στον Εβρο λχ?  Γιατί συνωστίζονται όλοι στην Ειδομένη, που δεν υπάρχει δρόμος κι επίσημο πέρασμα στα Σκόπια παρά μονάχα η σιδηροδρομική γραμμή;  Γιατί ουδείς πηγαίνει στους Ευζώνους, όπου και τα επίσημα σύνορα με την ΠΓΔΜ;  Διότι προφανώς επιλέγουν να περάσουν παράνομα από τα χωράφια, δίχως έλεγχο χαρτιών και καταγραφή,  στην  γειτονική χώρα ώστε παράνομα να παρεισφρύσουν σε άλλες παραπέρα ευρωπαικές χώρες.  Και κάποιοι διαμαρτύρονται όταν χώρες βάζουν εμπόδια στην παράνομη παραβίαση των συνοριακών τους εδαφών.  Η Ουγγαρία λχ ύψωσε φράχτες στα χωράφια. Υπάρχουν όμως ανοιχτά 16 σημεία  εισόδου. Ουδείς εν τούτοις επιλέγει να περάσει από εκεί. Διότι τότε καταγράφεται και αυτόματα ταυτοποιείται στην Ουγγαρία. Συνειδητά λοιπόν όλοι αυτοί επιλέγουν την ταλαιπωρία και τις άθλιες συνθήκες ζωής. Και διαμαρτύρονται εναντίον όσων επιχειρούν να επιβάλουν την νομιμότητα!  Που κάποιοι μάλιστα αποκαλούν ‘ρατσισμό’… Ημαρτον με την υποκρισία όσων κόπτονται υπέρ των αδικοπασχόντων ‘προσφύγων’-μεταναστών…

Επιλεκτικές λοιπόν ευαισθησίες που υπακούουν σε φανερές σκοπιμότητες υπονομεύουν τον ελεύθερο δημοκρατικό διάλογο καλλιεργώντας αντιθέσεις κι εντάσεις που προφανέστατα έχουν άλλους στόχους.

Ετσι που δείχνουν τα πράγματα είναι φανερό πως αργά η γρήγορα η χώρα θα πλημμυρίσει επικίνδυνα από μουσουλμάνους. Με την ανοχή μάλιστα η και το καλοπροαίρετο καλωσόρισμα της μεγάλης πλειοψηφίας των Ελλήνων. Η σύνθεση του πληθυσμού μακροπρόθεσμα θα αλλάξει. Και με τον πολλαπλασιασμό των καινουργιοφερμένων πολύ σύντομα θα αρχίσουν να μεταβάλλονται η αξιακές επιλογές  της κοινωνίας. Ο,τι δεν μπόρεσαν να επιτύχουν οι Οθωμανοί, επειδή δεν το ήθελαν μιά και ο εξισλαμισμός – λόγω φορολογικών προτεραιοτήτων –  δεν ήταν ανάμεσα στους στόχους τους, θα πραγματοποιηθεί βαθμιαία τώρα. Με την πλημμυρίδα μουσουλμάνων που εισέρχονται ακατάπαυστα στη χώρα. Δεν υπάρχει όμως και τίποτα που μπορούμε να κάνουμε.  Μιά και σχεδόν κανείς δεν βλέπει την πραγματικότητα και η στάση του κόσμου είναι εντυπωσιακά θετική απέναντι στις χιλιάδες των νεοεισερχομένων.

*Ο Ανδρέας Ανδριανόπουλος υπήρξε για πολλά χρόνια Βουλευτής, Υπουργός και Δήμαρχος Πειραιά. Από το 1994 έχει εγκαταλείψει την πολιτική κι απασχολείται στον ιδιωτικό τομέα της οικονομίας, στην ενημέρωση και στον πανεπιστημιακό χώρο.

Ακολουθήστε το News24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα
Exit mobile version