Επιστήμονας “σκόνταψε” σε απολίθωμα δεινοσαύρου

Πάνω σε ένα απολίθωμα δεινοσαύρου, ηλικίας 166 ετών, "σκόνταψε" επιστήμονας από τη Σκωτία. Οι ερευνητές το κατατάσσουν στο είδος του Στεγόσαυρου, που έζησε την Ιουρασική Περίοδο. Elsa Panciroli

Απολίθωμα δεινοσαύρου, ηλικίας 166 ετών, ανακάλυψε τυχαία επιστήμονας από τη Σκωτία. Οι ερευνητές το κατατάσσουν στο είδος του Στεγόσαυρου, που έζησε την Ιουρασική Περίοδο.

Ένα οστό δεινοσαύρου ηλικίας 166 εκατομμυρίων ετών ανακάλυψε επιστήμονας στις ακτές ενός μικρού σκωτσέζικου νησιού.

Η Δόκτωρ Elsa Panciroli βιαζόταν να συναντήσει τους συναδέλφούς της από την ερευνητική ομάδα παλαιοντολογίας, όταν “σκόνταψε” πάνω στο απολίθωμα.

Στη Σκωτία έχουν ανακαλυφθεί ξανά στο παρελθόν οστά δεινοσαύρων στο νησί Skye.

Ωστόσο οι επιστήμονες αναζητούν εδώ και 200 χρόνια οστά σαν αυτό που ανακάλυψε η Δόκτωρ Elsa Panciroli. Με μήκος 50 εκατοστών, οι ερευνητές θεωρούν πως ανηκεί στο είδος του Στεγόσαυρου, ενός φυτοφάγου δεινόσαυρου που έζησε την Ιουρασική Περίοδο.

Σύμφωνα με το BBC, η Δρ. Panciroli, η οποία δουλεύει στο Εθνικό Μουσείο της Σκωτίας εξηγεί: “Ήταν σχεδόν τυχαία ανακάλυψη. Κόντευε να νυχτώσει και έτρεχα να προλάβω τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας, τα οποία είχαν προχωρήσει αρκετά. Συνειδητοποίησα πως σκόνταψα σε κάτι ασυνήθιστο. Δεν ήταν ξεκάθαρο σε ποιο είδος άνηκε αρχικά, αλλά αναμφισβήτητα ήταν οστό δεινοσαύρου.