Κορονοϊός: Γιατί η ιταλική Vogue βγαίνει με λευκό εξώφυλλο

Κορονοϊός: Γιατί η ιταλική Vogue βγαίνει με λευκό εξώφυλλο
Το εξώφυλλο της ιταλικής Vogue

Ένα ιστορικό τεύχος θα είναι αυτό του Απριλίου για την ιταλική έκδοση του περιοδικού "Vogue", που θα βγει με λευκό εξώφυλλο. Τι συμβολίζει αυτή η επιλογή.

Με ένα εξώφυλλο γεμάτο συμβολισμούς αποφάσισε να προλογίσει το τεύχος Απριλίου, που κυκλοφορεί στις 10 του μήνα, η ιταλική έκδοση του περιοδικού “Vogue’.

Είναι ένα λευκό εξώφυλλο, το οποίο αντικατοπτρίζει τη στολή των γιατρών και τη μάχη που δίνουν στην πρώτη γραμμή για την φροντίδα των ασθενών του κορονοϊού, την ελπίδα για τον αγώνα της παγκόσμιας ανθρωπότητας ενάντια στην πανδημία, αλλά και την επόμενη μέρα που την περιμένει, την οποία η Vogue ατενίζει με αισιοδοξία σε ένα εξώφυλλο που έρχεται για να γράψει ιστορία.

Άκρως επεξηγηματικό αλλά και συγκινητικό το σχόλιο του Εμανουέλε Φαρνέτι, αρχισυντάκτη του περιοδικού που έγραψε στο twitter δίπλα από το εξώφυλλο που δημοσιεύτηκε:

Στη μακρά ιστορία 100 και πλέον χρόνων, η Vogue έχει περάσει από πολέμους, κρίσεις, τρομοκρατικές ενέργειες. Είναι παράδοση να μην κοιτάει ποτέ την άλλη πλευρά. Πριν από δύο εβδομάδες, είχαμε σχεδιάσει να τυπώσουμε ένα τεύχος που σχεδιάζαμε για καιρό. Αλλά το να μιλήσουμε για οτιδήποτε άλλο όταν άνθρωποι πεθαίνουν, γιατροί και νοσηλευτές ρισκάρουν τη ζωή τους και ο κόσμος αλλάζει για πάντα δεν είναι στο DNA της Vogue Italia.

Συνεπώς, καταργήσαμε αυτό που είχαμε σχεδιάσει και ξεκινήσαμε από την αρχή. Η απόφαση να τυπώσουμε ένα λευκό πρωτοσέλιδο για πρώτη φορά στην ιστορία μας δεν είναι γιατί υπήρχε έλλειψη φωτογραφιών, αντιθέτως. Το επιλέξαμε γιατί το άσπρο αντιπροσωπεύει πολλά πράγματα ταυτόχρονα. Το λευκό είναι πρώτα απ’ όλα σεβασμός. Είναι αναγέννηση, είναι το φως μετά το σκοτάδι, είναι το άθροισμα όλων των χρωμάτων. Το λευκό είναι το χρώμα των στολών όσων τις φορούν και ρισκάρουν τη ζωή τους στην πρώτη γραμμή για να μας σώσουν. Αντιπροσωπεύει χώρο και χρόνο για να σκεφτούμε, αλλά και να μείνουμε σιωπηλοί. Το λευκό είναι για όσους γεμίζουν τον άδειο χρόνο και χώρο με ιδέες, σκέψεις, ιστορίες, στίχους, μουσική και ενδιαφέρον για άλλους. Το λευκό υιοθετήθηκε για ρούχα που εκφράζουν αγνότητα για το παρόν και ελπίδα για το μέλλον. Πάνω απ’ όλα: Το λευκό δεν είναι παράδοση αλλά ένα κενό φύλλο που περιμένει να γράψουν πάνω του τον τίτλο για μία νέα ιστορία που πρόκειται να αρχίσει”.

Δείτε το εξώφυλλο της ιταλικής Vogue:

View this post on Instagram

The Vogue Italia April Issue will be out next Friday 10th. “In its long history stretching back over a hundred years, Vogue has come through wars, crises, acts of terrorism. Its noblest tradition is never to look the other way. Just under two weeks ago, we were about to print an issue that we had been planning for some time, and which also involved L’Uomo Vogue in a twin project. But to speak of anything else – while people are dying, doctors and nurses are risking their lives and the world is changing forever – is not the DNA of Vogue Italia. Accordingly, we shelved our project and started from scratch. The decision to print a completely white cover for the first time in our history is not because there was any lack of images – quite the opposite. We chose it because white signifies many things at the same time. White is first of all respect. White is rebirth, the light after darkness, the sum of all colours. White is the colour of the uniforms worn by those who put their own lives on the line to save ours. It represents space and time to think, as well as to stay silent. White is for those who are filling this empty time and space with ideas, thoughts, stories, lines of verse, music and care for others. White recalls when, after the crisis of 1929, this immaculate colour was adopted for clothes as an expression of purity in the present, and of hope in the future. Above all: white is not surrender, but a blank sheet waiting to be written, the title page of a new story that is about to begin.” #EmanueleFarneti @EFarneti #imagine #FarAwaySoClose #WhiteCanvas — Read the full Editor’s letter via link in bio. Full credits: Editor in chief @Efarneti Creative director @FerdinandoVerderi

A post shared by Vogue Italia (@vogueitalia) on

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα