Τέμπη: Τι υποστήριξε ο επιθεωρητής του ΟΣΕ που προφυλακίστηκε – Οι ευθύνες στους σταθμάρχες και η άγνοια

Τέμπη: Τι υποστήριξε ο επιθεωρητής του ΟΣΕ που προφυλακίστηκε – Οι ευθύνες στους σταθμάρχες και η άγνοια
Σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ/INTIME NEWS

Δεν έπεισε ο επιθεωρητής κυκλοφορίας του ΟΣΕ στην μαραθώνια απολογία του στον εφέτη ανακριτή. Όσα υποστήριξε. Τι είπε για τους σταθμάρχες.

Προφυλακιστέος κρίθηκε ο επιθεωρητής κυκλοφορίας του ΟΣΕ μετά την μαραθώνια απολογία του στον εφέτη ανακριτή. Ο ίδιος ήταν υπεύθυνος για τις βάρδιες της νύχτας του τραγικού σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, φέρεται να επέρριψε ευθύνες και στον σταθμάρχη Παλαιοφαρσάλου, ενώ υποστήριξε ότι ο μοιραίος σταθμάρχης Λάρισας, που είναι επίσης προφυλακισμένος, μπορούσε να μείνει μόνος του σε βάρδια.

Στο ογδοντασέλιδο υπόμνημά που κατέθεσε, ισχυρίστηκε ότι αυτός απλά προτείνει τις βάρδιες του προσωπικού και οι ανώτεροί του, τις εγκρίνουν.

“Εγώ προτείνω τις βάρδιες αλλά εγκρίνονται από τους ανωτέρους μου” φέρεται να υποστήριξε, ενώ δήλωσε άγνοια σχετικά με το γεγονός ότι δύο σταθμάρχες έφυγαν νωρίτερα από το προγραμματισμένο τέλος της βάρδιάς τους, την ώρα που ο ίδιος είχε προβλέψει την επίμαχη ώρα μεταξυ 10 και 11 το βράδυ, να βρίσκονται στο πόστο τους, τρεις σταθμάρχες.

Ο 63χρονος Επιθεωρητής ισχυρίστηκε ότι μετά τις 11 το βράδυ δεν ήταν προγραμματισμένο κάποιο επιβατικό τρένο ενώ ο προφυλακισμένος σταθμάρχης της μοιραίας νύχτας, είχε ήδη εργαστεί σε τρεις σταθμούς δικαιολογώντας την απόφασή του να τον αφήσει μόνο στην βραδινή βάρδια.

Σημειώνεται ότι ο συνήγορος του κατηγορουμένου είχε ζητήσει να καταθέσουν δέκα συνάδελφοι του, με τον ανακριτή να δέχεται να εξετάσει τους τρεις εξ αυτών.

Οι κατηγορούμενοι σταθμάρχες

Εκτός από τον νυχτερινό σταθμάρχη που βρίσκεται προφυλακισμένος, οι άλλοι δύο απογευματινοί σταθμάρχες αφέθηκαν ελεύθεροι με εγγύηση και περιοριστικούς όρους μέχρι τη δίκη.

Ο προφυλακισμένος 59χρονος σταθμάρχης βάρδιας της Λάρισας στην απολογία του είχε ρίξει μερίδιο ευθύνης τόσο στον συμβασιούχο όσο και στον μόνιμο σταθμάρχη. Είχε υποστηρίξει ότι ο πρώτος έφυγε στις 22:15 και ο δεύτερος 10 λεπτά αργότερα – αμφότεροι δηλαδή πριν τις 23.00 – αφήνοντας τον μόνο του να επιβλέψει την κίνηση των δρομολογίων.

Ο μόνιμος σταθμάρχης στην απολογία του επικαλέστηκε τον κανονισμό Κίνησης του ΟΣΕ, που αναφέρει σε παραγράφους του ότι από τη στιγμή που αναλαμβάνει ο επόμενος, την ευθύνη την έχει αυτός και όχι ο προηγούμενος σταθμάρχης και πως, εφόσον έφτασε στις 22:00 ο σταθμάρχης βάρδιας, ο μόνιμος μπορούσε να φύγει, γιατί δικαιολογείται από τον κανονισμό. Όσο για την παρέμβαση με διορθωτικό υγρό στο βαρδιόχαρτο, είπε πως έγινε για να καλυφθεί μια μουτζούρα.

Από την πλευρά του ο συμβασιούχος σταθμάρχης επισήμανε πως ήταν ενισχυτικός, δεν είχε την ευθύνη και τον πρώτο ρόλο στη διακίνηση των αμαξοστοιχιών, ενώ επέμεινε στο ότι το ωράριό του ήταν 8ωρο, κάτι που ίσχυε έπειτα από προφορική συμφωνία με τον προϊστάμενό του, καθώς βάσει σύμβασης δεν μπορούσε να πληρωθεί υπερωρίες, και ότι η βάρδιά του έληγε στις 10 το βράδυ.

Ακολουθήστε το News 24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα