Facebook: Πρώην υπάλληλος ισχυρίζεται πως η εταιρία πλουτίζει ενισχύοντας τα ψέματα

To logo της facebook

"Όταν το Facebook εγκρίνει μια διαφήμιση, αυτομάτως προσδίδεται σε αυτήν μια αξιοπιστία. Στην πραγματικότητα η εταιρία και οι συνεργάτες της δεν ελέγχουν καν το περιεχόμενο", αναφέρει η Eisenstat.

Η πρώην επικεφαλής της υπηρεσίας Global Elections Integrity Ops, υπεύθυνη για τις πολιτικές διαφημίσεις στο Facebook έφυγε μετά από 6 μήνες δουλειάς και μίλησε ανοιχτά για τα προβλήματα που αντιμετώπισε στην εταιρία σχετικά με τις διαφημίσεις πολιτικού περιεχομένου στο Facebook.

H Yaël Eisenstat, προσλήφθηκε από την εταιρία, ύστερα από την συνεργασία της με τη CIA και τον Λευκό Οίκο.

Πρόσφατα η Facebook δήλωσε πως θα αφήνει τους πολιτικούς να εκφράζονται ελεύθερα, ακόμα και να λένε ψέματα, προς τήρηση του δικαιώματος της ελεύθερης έκφρασης.

Η Eisenstat δήλωσε: "Δεν πίστευα ότι θα άλλαζα την πολιτική της εταιρίας, ήθελα απλά να βοηθήσω το Facebook να αναθεωρήσει σχετικά με τον ρόλο που παίζει στην πολιτική τόσο στις Ηνωμένες Πολιτείες, όσο και παγκοσμίως, αλλά και να βρεθεί ο καλύτερος δυνατός τρόπος, προκειμένου να διασφαλιστεί πως δεν βλάπτεται η δημοκρατία".

Η Eisenstat αποκάλυψε πως όσο εργαζόταν στην εταιρία είδε από πρώτο χέρι πώς κακομεταχειρίζονται οι διαφημίσεις, αλλά και πώς η εταιρία απορρίπτει την οποιαδήποτε λύση για να βελτιωθεί η κατάσταση.

"Όταν το Facebook εγκρίνει μια διαφήμιση σε πολιτικού περιεχομένου δημοσιεύσεις, αυτομάτως προσδίδεται σε αυτήν μια αξιοπιστία. Στην πραγματικότητα η εταιρία και οι συνεργάτες της δεν διαβάζουν και δεν ελέγχουν καν το περιεχόμενο", αναφέρει.

"Στην πραγματικότητα το πρόβλημα έγκειται στο γεγονός πως μέρος των εσόδων του Facebook προέρχονται από το ότι επιτρέπει τα ψέματα και βγάζει στην αγορά επικίνδυνα εργαλεία που βοηθάνε στην ευρεία εξάπλωση των ψεμάτων αυτών. Όσο το Facebook επιτρέπει τέτοιες πρακτικές η δημοκρατία βρίσκεται σε κίνδυνο".

Η Eisenstat εξηγεί ακόμα έναν λόγο ως προς το γιατί οι πρακτικές της Facebook όσον αφορά το κομμάτι των διαφημίσεων είναι επικύνδινες.

"Πραγματική διαφάνεια θα υπήρχε μόνο εάν μπορούσαμε να δούμε πώς λειτουργούν οι διαφημίσεις, τους αλγορίθμους πίσω από αυτές. Μπορώ να ξέρω γιατί ο τάδε διαφημιστής επέλεξε το δικό μου ηλικιακό κοινό ή ποιό είναι αυτό το κοινό; Μπορώ να δω βάσει ποιών δεδομένων με επέλεξαν; κ.ο.κ...

Η Eisenstat δεν θεωρεί ότι πρέπει να διακοπούν εντελώς οι πολιτικές διαφημίσεις (πρακτική την οποία εφάρμωσε το Twitter), ως λύση στο πρόβλημα των Fake News και της παραπληροφόρησης. Ωστόσο, επιμένει πως ο χρόνος των κυβερνήσεων για να ελέγξουν και να περιορίσουν αυτά τα φαινόμενα έχει τελειώσει.

Πηγή: 

Mashable.com

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Facebook
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:

Twitter: Τέλος οι πολιτικές διαφημίσεις

Η Facebook αποκαλύπτει τον νέο λογότυπό της

Airbnb: Θα απαγορεύσει τα σπίτια που παρουσιάζονται ως μέρη για πάρτι

Νέα έρευνα: Πώς το twitter συνδέεται με την μοναξιά

SHARE: