Μαθητής και λίρα

EDUCATION Table 22...Embargoed to 0001 Thursday December 4.
 Pupils from COOMBE Church of England Primary School, in COOMBE near Woodstock, Oxfordshire, Wednesday, December 3, 2003. The school scored 100% for the number of pupils achieving an aggregate of level 5 - one above the Government's required standard - in English, maths and science. See PA story EDUCATION Tables. PA Photo Barry Batchelor.
EDUCATION Table 22...Embargoed to 0001 Thursday December 4. Pupils from COOMBE Church of England Primary School, in COOMBE near Woodstock, Oxfordshire, Wednesday, December 3, 2003. The school scored 100% for the number of pupils achieving an aggregate of level 5 - one above the Government's required standard - in English, maths and science. See PA story EDUCATION Tables. PA Photo Barry Batchelor. PA

Βρετανικό σχολείο δωροδοκεί μαθητές για να παρακολουθήσουν μαθήματα ενισχυτικής διδασκαλίας. Επιπλέον μάθημα 45 λεπτών και αμοιβή μίας λίρας σε κάθε παιδί. Αντιδράσεις από γονείς και ειδικούς

Στην υιοθέτηση συστήματος δωροδοκίας προχώρησε δημοτικό σχολείο στο Leicester της Βρετανίας προκειμένου να δελεάσει μικρούς μαθητές να παρακολουθήσουν μαθήματα ενισχυτικής διδασκαλίας και να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους στις γενικές εξετάσεις.

Ειδικότερα, κάθε μαθητής που επιλέγει ένα επιπλέον μάθημα, το οποίο θα πραγματοποιείται πριν από τα κανονικά μαθήματα και θα διαρκεί 45 λεπτά, θα αμείβεται με μία λίρα ημερησίως. Μάλιστα όσοι μαθητές παρακολουθήσουν όλα τα προσφερόμενα μαθήματα θα παίρνουν και μπόνους πέντε λιρών.

Ακούγεται τρομακτικό το να δωροδοκούνται οι μαθητές, αλλά φαίνεται αποτελεί πάγια τακτική στις μέρες μας, με άλλα ιδρύματα να προσφέρουν ακόμα και ipods για να φέρουν τους μαθητές στις σχολικές αίθουσες.

Αξίζει να σημειωθεί πως το οικονομικό δέλεαρ "έπεισε" μόλις 25 από τους 228 μαθητές του Knighton Fields Primary, με το διευθυντή του σχολείου Peter Wood να σημειώνει ότι είναι σημαντική η οικονομική επιβράβευση των μαθητών για τη σκληρή δουλειά.

"Το βλέπουμε ως μία επιπλέον προτροπή για τα παιδιά, να έρχονται και να ξεκινούν τα μαθήματά τους νωρίτερα. Τους μιλάμε και για την αγορά εργασίας, τους βοηθάμε να έχουν φιλοδοξίες. Το μικρό χρηματικό ποσό που τους προσφέρουμε είναι μία επιβράβευση για τη σκληρή τους δουλειά", ανέφερε.

Η "δωροδοκία", όπως ήταν αναμενόμενο, έχει προκαλέσει τη δυσαρέσκεια ειδικών και γονέων που επισημαίνουν ότι τα παιδιά δέχονται υπερβολική πίεση και δεν έχουν χρόνο να είναι παιδιά.

"Είναι απελπιστικά, απελπιστικά λυπηρό που τα σχολεία ποντάρουν τόσα πολλά σε αυτά τα τεστ. Τα παιδιά σε τόσο μικρή ηλικία χρειάζονται ελεύθερο χρόνο μακριά από το σχολείο. Χρόνο για να είναι παιδιά. Χρόνο για να βρίσκονται με την οικογένειά τους και για να παίζουν. Δεν θα έπρεπε να παρακολουθούν επιπλέον μαθήματα εκτός των κανονικών ωρών του σχολείου. Αυτή η πίεση μπορεί να οδηγήσει σε χειρότερες επιδόσεις", σχολίασε εκπρόσωπος της βρετανικής ένωσης δασκάλων ATL.

Οι επιδόσεις του σχολείου στις γενικές εξετάσεις του περασμένου έτους ήταν κάτω από τον εθνικό μέσο όρο της Βρετανίας, στο 26,3, κάτι που ώθησε τη διεύθυνση στην υιοθέτηση της οικονομικής επιβράβευσης.

"Νιώθω πως κάτι που αποσκοπεί στη βελτίωση των προτύπων δεν είναι κάτι κακό. Υπάρχουν γονείς που εκτιμούν ότι αποτελεί δωροδοκία για να βελτιώσει το σχολείο τις επιδόσεις του. Υποψιάζομαι ότι η κόρη μου δεν θα ήταν τόσο πρόθυμη να πάει εάν δεν της έδιναν χρήματα. Ξέρω όμως ότι πρόκειται να την ωφελήσει οπότε δεν με πειράζει τόσο πολύ", σημείωσε ο πατέρας μίας δεκάχρονης μαθήτριας που έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα.

SHARE:

24Media Network