Τσερνόμπιλ – Νέα έρευνα: Η ακτινοβολία δεν επηρεάζει το DNA των παιδιών

Σπίτια στην ερημική πόλη Pripyat, περίπου 3 χιλιόμετρα από τον πυρηνικό σταθμό του Τσερνομπίλ στην Ουκρανία. AP

Σύμφωνα με μια νέα αμερικανική μελέτη, η βλάβη που προκαλείται στο DNA από την μεγάλη έκθεση σε ακτινοβολία δεν μεταδίδεται στις μελλοντικές γενιές.

Μια νέα μελέτη που διεξήχθη από το Εθνικό Ινστιτούτο Καρκίνου των ΗΠΑ, απέδειξε ότι δεν υπάρχει “πρόσθετη βλάβη στο DNA” σε παιδιά που έχουν γεννηθεί από γονείς που είχαν εκτεθεί σε ακτινοβολία από την έκρηξη του Τσερνομπίλ, πριν από τη σύλληψή τους.

Σύμφωνα με το BBC, στην μελέτη συμμετείχαν άτομα που είχαν προσληφθεί για να βοηθήσουν στον καθαρισμό μετά το πυρηνικό ατύχημα.

Οι συμμετέχοντες ήταν όλοι συλληφθέντες μετά την καταστροφή και γεννήθηκαν μεταξύ 1987 και 2002. Τα γονίδιά τους έχουν ελεγχθεί ολοκληρωτικά και δεν έχει βρεθεί καμία μετάλλαξη που να σχετίζεται με την έκθεση κάποιοι γονέα στην ακτινοβολία από το πυρηνικό ατύχημα.

Ο καθηγητής Gerry Thomas, από το Imperial College London, ο οποίος μελετά τη βιολογία του καρκίνου, εξήγησε ότι αυτή η νέα μελέτη ήταν η πρώτη που απέδειξε ότι “ακόμη και όταν οι άνθρωποι εκτέθηκαν σε σχετικά υψηλές δόσεις ακτινοβολίας, δεν είχε καμία επίδραση στα μελλοντικά παιδιά τους”.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις