ΕΛΣΤΑΤ: 538 πλοία σε ελληνικά ναυπηγεία για επισκευή το 2020

ΕΛΣΤΑΤ: 538 πλοία σε ελληνικά ναυπηγεία για επισκευή το 2020
Στιγμιότυπο από την ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη του Περάματος Eurokinissi

Μείωση σε σχέση με το 2019 παρουσίασε ο αριθμός των πλοίων που επισκευάστηκαν από την Ελληνική Βιομηχανία Επισκευής Πλοίων το 2020

Σε 538 πλοία με ολική χωρητικότητα 6.113.563 κόρους ανήλθαν τα πλοία που επισκευάστηκαν πέρυσι από την Ελληνική Βιομηχανία Επισκευής Πλοίων, σημειώνοντας μείωση 7,9% στον αριθμό των πλοίων και 10,9% στην ολική χωρητικότητα σε σχέση με τα αντίστοιχα στοιχεία του 2019. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2019 προς το 2018, σημειώθηκε αύξηση 7,9% στον αριθμό των πλοίων και 20,9% στην ολική χωρητικότητα.

Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, ο μεγαλύτερος αριθμός των πλοίων που επισκευάστηκαν κατά πραγματοποιήθηκε εκτός δεξαμενών. Συγκεκριμένα, το 64,3% των επισκευασθέντων πλοίων (346 πλοία) ολικής χωρητικότητας 4.290.456 κόρων επισκευάστηκαν εκτός δεξαμενών και το υπόλοιπο 35,7% των επισκευασθέντων πλοίων (192 πλοία) ολικής χωρητικότητας 1.823.107 κόρων εντός δεξαμενών.

Ο αριθμός των πλοίων που επισκευάστηκαν εκτός δεξαμενών παρουσίασε μείωση 11,7% και η ολική χωρητικότητά τους μείωση 9,2% σε σχέση με τα αντίστοιχα στοιχεία το 2019. Ο αριθμός των πλοίων που επισκευάστηκαν εντός δεξαμενής το 2020 ήταν ίδιος με αυτόν του 2019, ενώ η ολική χωρητικότητα των εν λόγω πλοίων ήταν μικρότερη κατά 14,6%. 

Στο μεταξύ με βάση την ΕΛΣΤΑΤ σε 74 ανήλθαν πέρυσι τα εμπορικά πλοία (100 κόρων και άνω) που 2020 βρίσκονταν σε κατάσταση αργίας στους ελληνικούς λιμένες, εκ των οποίων τα 24 είχαν ελληνική σημαία και τα 50 ξένη.

Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, ο συνολικός αριθμός των αργούντων πλοίων αυξήθηκε κατά 15,6% και η ολική χωρητικότητά τους αυξήθηκε κατά 52,9%, τον Δεκέμβριο 2020 σε σχέση με τον Δεκέμβριο 2019. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2019 προς το 2018, είχε παρατηρηθεί μείωση στον αριθμό των αργούντων πλοίων κατά 8,6% και αύξηση της ολικής χωρητικότητάς τους κατά 0,4%.

Ο αριθμός των αργούντων πλοίων με ελληνική σημαία σε λιμένες του εσωτερικού αυξήθηκε κατά 20% και η ολική χωρητικότητά τους μειώθηκε κατά 23,2% το 2020 σε σχέση με τα αντίστοιχα στοιχεία του 2019. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2019 προς το 2018, είχε παρατηρηθεί μείωση του αριθμού των αργούντων πλοίων με ελληνική σημαία κατά 9,1% και μείωση της ολικής χωρητικότητάς τους κατά 71,4%.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα