Τράπεζα Πειραιώς: Νέο πρόγραμμα εθελούσιας εξόδου με απολαβές έως 220.000 ευρώ

Διαβάζεται σε 2'
trapeza peiraiws
Υποκατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς SOOC

Νέο πρόγραμμα οικειοθελούς αποχώρησης προσωπικού ανακοίνωσε η Τράπεζα Πειραιώς. Έως 3 Νοεμβρίου οι αιτήσεις και μπόνους σε όσους πουν “ναι” πριν τις 27 Οκτωβρίου. Σε ποιους απευθύνεται.

 

Ένα γενναιόδωρο πρόγραμμα οικειοθελούς αποχώρησης, με αποζημίωση η οποία μπορεί να φθάσει τις 180.000 ευρώ, ή και τις 220.000 ευρώ στην επιλογή της μακροχρόνιας άδειας (sabbatical), ανακοίνωσε σήμερα η Τράπεζα Πειραιώς.

Το πρόγραμμα απευθύνεται κυρίως σε εργαζομένους του Δικτύου και περιλαμβάνει σημαντικές παροχές για τον εργαζόμενο που θα το επιλέξει και την οικογένειά του, ώστε να τους προσφέρει το μεγαλύτερο δυνατό όφελος, σημειώνει η τράπεζα.

Αφορά κατά κύριο λόγο εργαζομένους στο Δίκτυο καταστημάτων, σε ρόλους που επηρεάζονται από τον μετασχηματισμό του στο νέο μοντέλο. Περιλαμβάνει δε, ευνοϊκότερους όρους σε σχέση με πρόσφατα προγράμματα οικειοθελούς αποχώρησης της Τράπεζας, με σημαντικές προσαυξήσεις στο συνολικό ποσό αποζημίωσης και με στόχο να υποστηρίξει ιδιαίτερα εργαζόμενους σε ρόλους που μεταβάλλονται ενώ ενσωματώνει σημαντικές παροχές για τον εργαζόμενο και την οικογένειά του.

Σε συνεργασία με εξωτερικούς εξειδικευμένους συνεργάτες, η Τράπεζα έχει σχεδιάσει επίσης συμβουλευτικά προγράμματα, τα οποία θα καθοδηγούν τους συμμετέχοντες που το επιθυμούν, στην ομαλή μετάβασή τους σε νέες επαγγελματικές διαδρομές.

Η περίοδος εκδήλωσης ενδιαφέροντος ολοκληρώνεται στις 3 Νοεμβρίου ενώ οι εργαζόμενοι που θα υποβάλλουν αίτημα ένταξης στο πρόγραμμα έως και τις 27 Οκτωβρίου, θα πριμοδοτηθούν με επιπλέον ποσό αποζημίωσης.

Η Τράπεζα Πειραιώςυλοποιεί ένα ευρύ πρόγραμμα εταιρικού μετασχηματισμού που περιλαμβάνει αλλαγές στο μοντέλο λειτουργίας, συνεχή εξορθολογισμό του κόστους και ενσωμάτωση της τεχνολογίας σε όλες τις δραστηριότητές της. Ειδικότερα για το Δίκτυο των 387 καταστημάτων της σε όλη την Ελλάδα, η υιοθέτηση του νέου τύπου τραπεζικού καταστήματος στοχεύει στην αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη με σύγχρονες τραπεζικές πρακτικές και με παράλληλη κεντροποίηση εργασιών ώστε να δίνεται μεγαλύτερη έμφαση στις πωλήσεις.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα