Η Κεραμέως κάνει πίσω στο διαχωρισμό των μαθητών, μετά την κατακραυγή

Η Κεραμέως κάνει πίσω στο διαχωρισμό των μαθητών, μετά την κατακραυγή
Η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως Eurokinissi

Η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως υποχρεώθηκε να πάρει πίσω την αντιπαιδαγωγική διάταξη για την κατανομή των μαθητών στα τμήματα ανάλογα με τις επιδόσεις τους.

Η κατακραυγή και η αγανάκτηση που προκάλεσε η διάταξη στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας για αλλαγές στα κριτήρια της κατανομής των μαθητών στις τάξεις οδήγησε την Νίκη Κεραμέως σε στροφή 180 μοιρών.

Σε δελτίο Τύπου τη Δευτέρα το Υπουργείο Παιδείας γνωστοποίησε ότι η κατανομή των μαθητών στα τμήματα θα γίνεται αλφαβητικά και μόνο όπως μέχρι στιγμής.

Αυτό γιατί με την διάταξη που προωθούσε η κα Κεραμέως η κατανομή θα γινόταν ανάλογα με τις “μαθησιακές ανάγκες” αλλά και την επίδοση κάτι που είναι εξόχως αντιπαιδαγωγικό.

Το χαρακτηριστικό απόσπασμα: “Σε συνέχεια της υιοθέτησης ιδεών και της συμπερίληψης προτάσεων της εκπαιδευτικής κοινότητας και των φορέων, δρομολογούνται ήδη τροποποιήσεις στο νομοσχέδιο. Ενδεικτικά, τις θέσεις των στελεχών εκπαίδευσης θα διεκδικούν εκπαιδευτικοί του δημοσίου τομέα και η κατανομή των μαθητών στα τμήματα θα γίνεται αλφαβητικά”.

Το σχετικό δελτίο τύπου

Με αμείωτους ρυθμούς εξακολουθεί να προχωρά η διαβούλευση και οι συζητήσεις με αρμόδιους φορείς επί του νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την «Αναβάθμιση του σχολείου και την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών».

Στο πλαίσιο της επεξεργασίας του σχεδίου νόμου, συνεχίζεται ο διάλογος με τις κοινοβουλευτικές ομάδες της αντιπολίτευσης. Η ηγεσία του Υπουργείου συναντήθηκε με εκπροσώπους του ΚΙΝΑΛ και του ΜέΡΑ25, ενώ συνομίλησε και με εκπροσώπους της Ελληνικής Λύσης, σε μία ιδιαίτερα γόνιμη και εποικοδομητική διαδικασία ανταλλαγής απόψεων. ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ δεν θέλησαν να προσέλθουν στο διάλογο, παρά την πρόσκληση που τους απηύθυνε η Υπουργός Νίκη Κεραμέως, προκειμένου να ληφθούν υπόψη οι προτάσεις τους αρχικά προ της διαβούλευσης και προ της κατάθεσης του νομοσχεδίου στη Βουλή.

Σε συνέχεια της υιοθέτησης ιδεών και της συμπερίληψης προτάσεων της εκπαιδευτικής κοινότητας και των φορέων, δρομολογούνται ήδη τροποποιήσεις στο νομοσχέδιο. Ενδεικτικά, τις θέσεις των στελεχών εκπαίδευσης θα διεκδικούν εκπαιδευτικοί του δημοσίου τομέα και η κατανομή των μαθητών στα τμήματα θα γίνεται αλφαβητικά.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα