Τα πτυχία των Πολυτεχνείων θα ισοδυναμούν με μάστερ

Το αδιαχώρητο επικρατούσε το πρωί στο ανοιχτό μάθημα-διαμαρτυρία που έγινε
 στο τμήμα Εκπαίδευσης και αγωγής του Πανεπιστημίου Αθηνών στο Χημείο.
Το ανοιχτό μάθημα διοργανώθηκε από τους διδάσκοντες καθηγητές,προκειμένου
 να εξηγήσουν στους φοιτητές αλλά και να δημοσιοποιήσουν,
ότι λόγω της αύξησης των φοιτητών από τις μετεγγραφές που φτάνει το 180%,
της μείωσης του διδακτικού και του διοικητικού προσωπικού,αλλά και της ανεπαρκούς 
κτηριακής και υλικοτεχνικής υποδομής,το μάθημα είναι αδύνατον να γίνει.
Στο συγκεκριμένο μάθημα όπου συμμετείχαν όλοι οι φοιτητές του τμήματος,
κάποιοι παρακολούθησαν το μάθημα όρθιοι,αλλά και στο πάτωμα,Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2014 (EUROKINISSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ)
Το αδιαχώρητο επικρατούσε το πρωί στο ανοιχτό μάθημα-διαμαρτυρία που έγινε στο τμήμα Εκπαίδευσης και αγωγής του Πανεπιστημίου Αθηνών στο Χημείο. Το ανοιχτό μάθημα διοργανώθηκε από τους διδάσκοντες καθηγητές,προκειμένου να εξηγήσουν στους φοιτητές αλλά και να δημοσιοποιήσουν, ότι λόγω της αύξησης των φοιτητών από τις μετεγγραφές που φτάνει το 180%, της μείωσης του διδακτικού και του διοικητικού προσωπικού,αλλά και της ανεπαρκούς κτηριακής και υλικοτεχνικής υποδομής,το μάθημα είναι αδύνατον να γίνει. Στο συγκεκριμένο μάθημα όπου συμμετείχαν όλοι οι φοιτητές του τμήματος, κάποιοι παρακολούθησαν το μάθημα όρθιοι,αλλά και στο πάτωμα,Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2014 (EUROKINISSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ) EUROKINISSI

Νέα διάταξη εξετάζεται από το υπουργείο Παιδείας. Για το θέμα αυτό ο υπουργός Παιδείας, Αριστείδης Μπαλτάς, συναντήθηκε προ ημερών με την αντιπρόεδρο του ΤΕΕ και πρώην αντιπρύτανη του Ε.Μ. Πολυτεχνείου, Τώνια Μοροπούλου

Τα πτυχία που χορηγούν τα Πολυτεχνεία, οι Πολυτεχνικές και Γεωπονικές Σχολές θα ισοδυναμούν με μάστερ ύστερα από ενιαίες και αδιάσπαστες πενταετείς σπουδές, εφόσον περάσει διάταξη που μελετά το υπουργείο Παιδείας.

Η διάταξη πρόκειται να συμπεριληφθεί σε πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία, σύμφωνα με " Τα Νέα".

Η αναβάθμιση αποτελούσε πάγιο αίτημα των Πολυτεχνείων και του ΤΕΕ εδώ και δεκαετίες και την είχαν υποσχεθεί χωρίς να την πραγματοποιήσουν αρκετοί από τους προηγούμενους υπουργούς Παιδείας.

Για το θέμα αυτό ο υπουργός Παιδείας, Αριστείδης Μπαλτάς, συναντήθηκε προ ημερών με την αντιπρόεδρο του ΤΕΕ και πρώην αντιπρύτανη του Ε.Μ. Πολυτεχνείου, Τώνια Μοροπούλου, η οποία επανέφερε το αίτημα των Πολυτεχνείων της χώρας, να θεσμοθετηθούν αδιάσπαστες πενταετείς σπουδές που θα οδηγούν σε μάστερ πλάι στις διασπασμένες (σε τρία χρόνια για πτυχίο και 1-2 ακόμη για μάστερ) που παρέχουν αγγλοσαξονικές Σχολές Μηχανικών.

Η Τώνια Μοροπούλου, έχει καταθέσει στον υπουργό και σχέδιο για τη διάκριση της τεχνικής ευθύνης των μηχανικών (σ.σ. δηλαδή τον βαθμό των επαγγελματικών τους δικαιωμάτων) ανάλογα με τα έτη και το είδος των σπουδών, ενώ η ενδεχόμενη αναβάθμιση των πτυχίων πιθανώς να είναι αναδρομική, δηλαδή όλοι οι απόφοιτοι Πολυτεχνείων μέχρι ενός χρονικού σημείου να θεωρούνται κάτοχοι μάστερ, ώστε να μπορούν να αναβαθμιστούν βαθμολογικά αν δουλεύουν π.χ. στο Δημόσιο, αλλά να μπει φρένο σε αιτήσεις μισθολογικής αναβάθμισης παλαιών πτυχιούχων για προφανείς – δημοσιονομικούς – λόγους.

Πηγή: Τα Νέα

SHARE: