"Ο Αγγελόπουλος δεν ήταν η οπτική της Ελλάδας"

"Ο Αγγελόπουλος δεν ήταν η οπτική της Ελλάδας"

Διαβάστε γιατί ο Θ. Αγγελόπουλος φαίνεται ότι "ενοχλούσε" τον ΛΑΟΣ

"Χάθηκε ο μεγάλος δημιουργός όπως τον αποκαλεί η "Figaro", ο σκηνοθέτης της ευρωπαϊκής μελαγχολίας κατά την "El Pais", ο μετριοπαθής αλλά ασυμβίβαστος για τη βρετανική "Telegraph" και για τη "Stampa" ο σκηνοθέτης που αφηγήθηκε την πιο αληθινή Ελλάδα με ένστικτο και ευαισθησία που κάνουν ένα σκηνοθέτη μεγάλο δημιουργό. Ήταν μία μεγάλη μορφή του παγκοσμίου πολιτισμού. Θα ήθελα να δώσουμε τα συλλυπητήριά μας και την αγάπη μας στην οικογένειά του".

Αυτό... τόλμησε να πει ο κ. Δόλλης, υφυπουργός Εξωτερικών στη Βουλή για το μεγάλο εκλιπόντα, Θ. Αγγελόπουλο.

Τι το ήθελε ο άνθρωπος;

Βρήκε απέναντι του τον κ. Πολλατίδη του ΛΑΟΣ, ο οποίος ξεκάθαρα χαρακτήρισε τον Αγγελόπουλο ως κομμάτι της οπτικής κομματιού της ακραίας Αριστεράς.

Μάλιστα, ξεπερνώντας κάθε κριτικό κινηματογράφου, κάθε κινηματογραφόφιλο αλλά και όλους όσοι σέβονται το έργο του Θ. Αγγελόπουλου, συμπλήρωσε πως μέσα από την ταινία "Το μετέωρο βήμα του Πελαργού", επί της ουσίας έθετε ζήτημα κατάργησης των συνόρων.

"Ο Αγγελόπουλος δεν ήταν η οπτική της Ελλάδας . Ήταν η οπτική ενός συγκεκριμένου ακραίου τμήματος της διεθνιστικής και κοσμοπολίτικης αριστεράς, ειδικά μετά το 1990", είπε ο βουλευτής του ΛΑΟΣ, αντιδρώντας στην τοποθέτηση του υφυπουργού στη Βουλή για τη σημασία του έργου του σκηνοθέτη.

Συμπλήρωσε στη συνέχεια:

"Είδαμε άλλωστε χθες στην τηλεόραση αποσπάσματα: "Η Ελλάδα πεθαίνει, ας τη βοηθήσουμε να πεθάνει γρήγορα", "Το μετέωρο βήμα του Πελαργού", που ήταν στην ουσία η κατάργηση των συνόρων".

Όπως σημείωσε ο κ.Πολατίδης αναφερόμενος στο έργο του μεγάλου σκηνοθέτη "είχε μια δική του οπτική και θα κριθεί ούτως ή άλλως, όπως θα κριθούμε όλοι μας από την ιστορία".

Για να καταλήξει πάλι στην ακραία Αριστερά:

"Ας μην υπερβάλλουμε τη στιγμή που έφυγε από κοντά μας. Άλλωστε και ο ίδιος προς το τέλος της ζωής του σε συνεντεύξεις που έδωσε τα τελευταία χρόνια κράτησε κάποιες αποστάσεις για το έργο του, το οποίο από ορισμένο τμήμα της ακραίας Αριστεράς υμνείται".

ADVERTISING

SHARE: