Νέες ταινίες: Η σάγκα συνεχίζεται με το “Fast X” και ένας εντυπωσιακός “Τελευταίος Χορός”

Νέες ταινίες: Η σάγκα συνεχίζεται με το “Fast X” και ένας εντυπωσιακός “Τελευταίος Χορός”
© Universal Studios. All Rights Reserved.

Κάθε Πέμπτη ο Θοδωρής Δημητρόπουλος βλέπει και σχολιάζει τις νέες ταινίες στις αίθουσες.

Οι τρίτοι “Φύλακες του Γαλαξία” ήταν για δεύτερη βδομάδα στην κορυφή του εγχώριου box office χωρίς να κάνουν και τρελά νούμερα πάντως, έχοντας κόψει 63 χιλιάδες εισιτήρια μετά από ένα δεκαήμερο. Η πρεμιέρα του “Fast X” θα κυριαρχήσει στα multiplex τις επόμενες μέρες, ωστόσο σε πιο μικρό κύκλωμα είχαμε δύο πετυχημένες κυκλοφορίες μες στον κατακλυσμό της περασμένης εβδομάδας: Η “Επιστροφή στη Σεούλ”, μια από τις καλύτερες ταινίες αυτής της περιόδου, έκανε 1.600 εισιτήρια σε 9 αίθουσες, ενώ και η σκοτεινή εκδοχή “Γουίνι του Αρκουδάκι: Αίμα και Μέλι” μάζεψε 2.000 κόσμο.

Αυτή την εβδομάδα έχουμε πολύ λιγότερες κυκλοφορίες από την προηγούμενη, όλες στη σκιά του “Fast X”.

Οι ταινίες της εβδομάδας:

Fast X

(Λουί Λετεριέ, 2ω21λ)

Στη νέα ταινία του υπερ-επιτυχημένου franchise, που λανσάρεται ως «η αρχή του τέλους», η σάγκα για άλλη μια φορά χρησιμοποιεί περασμένα κεφάλαια για να εμπλουτίσει και εξυψώσει την ίδια της τη μυθολογία. Πίσω στο “Fast Five” του 2011 (ίσως και την καλύτερη ταινία της σειράς) ο Ντομ κι η παρέα του εξολόθρευσαν τον μοχθηρό βαρόνο των ναρκωτικών Eρνάν Ρέγιες σε μια γέφυρα του Ρίο Ντε Τζανέιρο. Όμως ο γιος του Ρέγιες, ο Ντάντε (Τζέισον Μομόα) ήταν αυτόπτης μάρτυρας και έχει περάσει τα τελευταία 12 χρόνια καταστρώνοντας την εκδίκησή του.

Το σχέδιο του Ντάντε θα σκορπίσει την οικογένεια του Ντομ από το Λος Άντζελες μέχρι τις κατακόμβες της Ρώμης, από τη Βραζιλία στο Λονδίνο και από την Πορτογαλία μέχρι την Ανταρκτική, με την “Fast” σάγκα να ταξιδεύει για μια ακόμη φορά σε όλες τις γωνιές του πλανήτη με εντυπωσιακές σκηνές δράσης και με νέες όπως πάντα προσθήκες στο καστ που έρχονται να προστεθούν στη γκαλερί ηρώων, δίπλα σε κλασικές φάτσες όπως του Βιν Ντίζελ, της Μισέλ Ροντρίγκεζ, του Λούντακρις, του Τζέισον Στέιθαμ, του Σανγκ Κανγκ, της Τζορντάνα Μπρούστερ και του Τζον Σίνα.

Αυτή τη φορά, εκτός από τον Μομόα στο καστ προστίθεται η βραβευμένη με Όσκαρ Μπρι Λάρσον που αυτές τις μέρες βρίσκεται στις Κάννες ως μέλος της κριτικής επιτροπής, η Ντανιέλα Μελκιόρ του καλού εκ των δύο “Suicide Squad”, αλλά και η θρυλική Ρίτα Μορένο του “West Side Story” στο ρόλο της γιαγιάς του Ντομ και της Μία.

Ο Τελευταίος Χορός

(“En Corps / Rise”, Σεντρίκ Κλαπίς, 1ω57λ)

3 / 5

Η μπαλαρίνα Ελίζ ζει το όνειρό της στη σκηνή αλλά και στην προσωπική της ζωή μέχρι που όλα κατεδαφίζονται. Ένα ατύχημα στη σκηνή σημαίνει πως πιθανότατα δε θα μπορέσει να χορέψει ξανά, ενώ πιάνει τον φίλο της να την απατά με την αναπληρώτριά χορεύτριά της. Προκειμένου να επανακάμψει σωματικά αλλά κυρίως ψυχολογικά, οδηγείται σε ένα νέο περιβάλλον έξω από το Παρίσι, εκεί όπου μια κολεκτίβα την αγκαλιάζει ζεστά, της προσφέρει νέους φίλους, έναν νέο έρωτα, και την περιπέτεια του σύγχρονου χορού. Έτσι θα ξεκινήσει η επανεφεύρεση του εαυτού της– ή απλώς, η ανακάλυψη όσων ήταν πάντα μέσα της και δεν γνώριζε πώς να τα αποδεχτεί.

Ρομαντική δραμεντί από ένα σύγχρονο ευρωπαίο μάστερ του είδους, τον Σεντρίκ Κλαπίς του υπέροχου “Ισπανικού Διαμερίσματος” αλλά και της συναρπαστικής σειράς “Greek Salad” για την οποία γράφαμε αναλυτικά προσφάτως. Όπως κάνει συχνά, ο Κλαπίς παρουσιάζει έναν πολύ συγκεκριμένο μέσα από τα μάτια του κεντρικού ήρωα ή εδώ της κεντρικής ηρωίδας, περνώντας εκεί χρόνο, επιτρέποντας στον θεατή στο να ζήσει το συγκεκριμένο περιβάλλον– η δραματουργική διαδρομή δεν είναι ποτέ ό,τι πιο πρωτότυπο, αλλά η δύναμη εδώ βρίσκεται στις λεπτομέρειες, στο σύμπαν που χτίζει η ταινία, στους χαρακτήρες, στον τρόπο με τον οποίο η κάμερά του στέκεται, κινείται, περνά χρόνο σε κάθε χώρο που κινείται η Ελίζ, σε κάθε χορευτική κίνηση.

Η ταινία ανοίγει με ένα εντυπωσιακό, στιβαρό χορευτικό περφόρμανς και έχει ως κατακλείδα έναν καθηλωτικό αντικατοπτρισμό του. Στο ενδιάμεσο η Ελίζ μαθαίνει ξανά τα βήματα της ζωής από την αρχή, μια διαδρομή που ο Κλαπίς κάνει γοητευτική με ευκολία, συνδυάζοντας το δράμα, το χιούμορ, το συναίσθημα– συχνά και σε μία μόνο σκηνή (όπως αυτή με τον Φρανσουά Σιβίλ ως Γιαν να φωνάζει σε ένα μαξιλάρι για να βγάλει το άχτι του). Χτίζοντας αυτή την γνώριμη πορεία λιθαράκι λιθαράκι, στιγμή τη στιγμή, μέσα από τους διάφορους χαρακτήρες που συναντά στον δρόμο της η Ελίζ, ο Κλαπίς οδηγεί προς ένα δυνατό συναισθηματικά φινάλε που μετατρέπει ακόμα και απότομες, ωμές χορευτικές κινήσεις σε μια συγκινητική στιγμή έκστασης.

Κυκλοφορούν ακόμη

Το Τεστ: Ένα ζευγάρι καλείται να απαντήσει στο ερώτημα: «100.000 ευρώ σήμερα ή 1 εκατομμύριο ευρώ σε δέκα χρόνια;». Η απάντηση δεν είναι καθόλου αυτονόητη, και αυτό που ξεκινά ως ένα διασκεδαστικό τεστ χαρακτήρων, θα οδηγήσει σε απροσδόκητες εξελίξεις, σε μια διασκεδαστική ισπανική κωμωδία.

Σιμόν Βέιλ: Η Γυναίκα του Αιώνα: Η ιστορία της ζωής της Σιμόν Βέιγ, μέσα από κομβικά γεγονότα του εικοστού αιώνα. Τα παιδικά της χρόνια, οι πολιτικές της μάχες, οι τραγωδίες της. Το πορτρέτο μιας γυναίκας η οποία αμφισβήτησε και άλλαξε ριζικά την εποχή της, υπερασπιζόμενη έως τέλους τα δικαιώματα των γυναικών, παρά τα όσα εμπόδια συναντούσε. Από τον σκηνοθέτη του “Grace of Monaco”.

Ο Σωφέρ της Κυρίας Μαντλέν: Η Μαντλέν καλεί ένα ταξί και ζητά από τον οδηγό Σαρλ, έναν άντρα που κουβαλά μπόλικες απογοητεύσεις από τη ζωή του, να περάσουν από διάφορα μέρη στο Παρίσι που σημάδεψαν τη ζωή της. Έτσι, μέσα από τους δρόμους της πόλης, θα ξετυλίξει το εξαιρετικό παρελθόν της, γεμάτο από όμορφες αλλά και επώδυνες αναμνήσεις. Η θρυλική σταρ Λιν Ρενό και ο αγαπητός κωμικός ηθοποιός Ντάνι Μπουν πρωταγωνιστούν.

Νυρεμβέργη: Με φόντο τη “Δίκη του Αιώνα”, ένας μεταφραστής της σοβιετικής αντιπροσωπείας φτάνει στη Νυρεμβέργη με σκοπό να αναζητήσει τον χαμένο από το 1942 αδερφό του, από τον οποίο είχε λάβει επιστολές απευθυνόμενες στην μητέρα που πέθανε στο πολιορκημένο Λένινγκραντ. Ρωσικό ιστορικό δράμα.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα