Ένας αυθεντικός "Mad Man" παρουσιάζει το εντυπωσιακό έργο του στη Νέα Υόρκη

Ένας αυθεντικός "Mad Man" παρουσιάζει το εντυπωσιακό έργο του στη Νέα Υόρκη

Ο Mac Conner εκθέτει το υπέροχο έργο του για πρώτη φορά σε ηλικία 100 ετών. Δείτε τα εξώφυλλα που θα ζήλευε ακόμα και ο Don Draper (pics)

Στην ηλικία των 100 ετών, ο McCauley “Mac” Conner, εικονογράφος, γνωστός και ως ένας από τους αυθεντικούς “Mad Men” - είναι αυτοί οι δημιουργικοί άντρες (μερικές φορές και γυναίκες) που διαμόρφωσαν τις μάρκες και τον πολιτισμό μετά το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο – εκθέτει το έργο του για πρώτη φορά.

Ένας αυθεντικός

"How Do You Love Me", στο περιοδικό "Woman's Home Companion", Αύγουστος 1950, τέμπερα σε πίνακα εικονογράφησης.

Με τον τίτλο “Mac Conner: A New York Life”, η έκθεση, που θα διαρκέσει μέχρι τις 19 Ιανουαρίου του 2015, παρουσιάζει περισσότερα από 70 αυθεντικά έργα τέχνης του Conner, ο οποίος έκανε εικονογραφήσεις για περιοδικά από το Redbook έως το McCall's, καθώς και για διαφημίσεις πελατών, όπως οι United Airlines, General Motors και Greyhound Lines, από τη δεκαετία του '40 μέχρι τις αρχές του '60.

Ένας αυθεντικός

"Don't Be Like Me" στο περιοδικό "Collier's", 8 Σεπτεμβρίου 1953, τέμπερα σε πίνακα εικονογράφησης.

Ο Conner, διάσημος για την εντυπωσιακά λεπτομερή του προσέγγιση, άκμασε κατά τη διάρκεια μίας περιόδου, όταν η Νέα Υόρκη ήταν το κέντρο του εκδοτικού και διαφημιστικού κόσμου και η τέχνη της εικονογράφησης ήταν στη μόδα. Η έκθεση στο Museum of the City of New York επιτρέπει στους θεατές να δουν όχι μόνο ένα δείγμα του έργου του (το μεγαλύτερο μέρος του έργου του είναι από το 15ετές του μεσουράνημα, που ξεκίνησε το 1950), αλλά αποκτούν και μία αίσθηση από τη διαδικασία της δημιουργίας του, μέσω φωτογραφιών, σχεδίων παστέλ και επιστολών από τους πελάτες του όπου συνεισφέρουν τις ιδέες τους – όπως και οι υπόλοιποι επαγγελματίες εικονογράφοι, έτσι και ο Conner έπρεπε να ικανοποιήσει τις προσδοκίες των άλλων.

Ένας αυθεντικός

"There's Death For Remembrance" στο περιοδικό "This Week", 13 Νοεμβρίου 1953, τέμπερα και μελάνι σε πίνακα εικονογράφησης.

Ο πρώην διευθυντής του Σωματείου των Εικονογράφων και έφορος του μουσείου του σωματείου για πολλά χρόνια, Terrence Brown, βοήθησε στην επιμέλεια της έκθεσης του Conner, λέγοντας ότι όχι μόνο απόλαυσε την επιλογή από το έργο του Conner, αλλά και την ευκαιρία που είχε να γνωρίσει τον ίδιο, ο οποίος γίνεται 101 ετών το Νοέμβριο. Ως παιδί κειμενογράφου διαφημίσεων, ο Brown μεγάλωσε ακούγοντας τις ιστορίες από την εποχή των Mad Men, την οποία προσδιόρισε με τη βοήθεια του Conner. “Ο Mac επιβεβαίωσε ότι επρόκειτο για μία φαντεζί εποχή και επίσης επιβεβαίωσε τον συναρπαστικό τρόπο ζωής”, λέει ο Brown ονειροπολώντας. “Ίσως να μην ήξεραν ότι ζούσαν σε μία ιδιαίτερη εποχή, αλλά την απόλαυσαν στο μέγιστο βαθμό.”

Ένας αυθεντικός

"The Girl Who Was Crazy About Jimmy Durante" στο περιοδικό "Woman's Day", Σεπτέμβριος 1953, τέμπερα και μελάνι σε πίνακα εικονογράφησης.

Παρόλο που η αισθητική των μέσων του προηγούμενου αιώνα έχει αναβιώσει στη συνείδηση της λαϊκής κουλτούρας μέσω της πολυαγαπημένης σειράς του Matthew Weiner, είναι όμως ακόμα ευρέως αισθητή η επίδραση του έργου του Conner; “Όπως συμβαίνει με την εμπορική τέχνη, οι επιρροές είναι σύντομες και στις περισσότερες περιπτώσεις φευγαλέες”, απαντά ο Brown. “Ακριβώς όπως ο Mac προσπάθησε να μιμηθεί τον Rockwell στα νιάτα του, και μερικοί νεότεροι καλλιτέχνες προσπάθησαν να μιμηθούν τον ίδιο στο απόγειό του, η μακροχρόνια επίδραση είναι μηδενική. Αυτή ήταν πάντοτε η φύση της εικονογράφησης. Αντικατοπτρίζει την εποχή της και προχωράει μπροστά.”

Ένας αυθεντικός

"Strictly Respectable" στο περιοδικό "Redbook", Αύγουστος 1953, τέμπερα σε πίνακα εικονογράφησης.

Ένας αυθεντικός

"Let's Take a Trip Up the Nile" στο περιοδικό "This Week", 5 Νοεμβρίου 1950, τέμπερα και γραφίτης σε πίνακα εικονογράφησης.

Ένας αυθεντικός

"Where's Mary Smith?" στο περιοδικό "Good Housekeeping", Ιούνιος 1950, τέμπερα και γύψος σε μασονίτη.

Ένας αυθεντικός

"The Trouble With Love" στο περιοδικό "Good Housekeeping", Αύγουστος 1952, τέμπερα σε πίνακα εικονογράφησης.

Ένας αυθεντικός

"We Won't Be Any Trouble" στο περιοδικό "Collier's", 13 Νοεμβρίου 1953, τέμπερα σε πίνακα εικονογράφησης.

Ένας αυθεντικός

"All The Good Guys Died" στο περιοδικό "Cosmopolitan", Ιανουάριος 1951, τέμπερα σε χαρτί σε πίνακα εικονογράφησης.

Ένας αυθεντικός

"Hold on Tight" στο περιοδικό "Redbook", Μάρτιος 1958, τέμπερα σε πίνακα εικονογράφησης.

Ένας αυθεντικός

"Killer in the Club Car" στο περιοδικό "This Week", 14 Νοεμβρίου 1954, μελάνι και ρεγιόν σε πίνακα εικονογράφησης.

Ένας αυθεντικός

Διαφήμιση για την "Plymouth", 1953.

Ένας αυθεντικός

Διαφήμιση για την "United Airlines".

Πηγή: Co.Create

SHARE:

24Media Network