To Squid Game έγινε η σειρά με το καλύτερο λανσάρισμα στην ιστορία του Netflix

To Squid Game έγινε η σειρά με το καλύτερο λανσάρισμα στην ιστορία του Netflix
NETFLIX

Το Squid Game βρίσκεται στην κορυφή περισσότερων από 80 χωρών -εκ των 94 στις οποίες υπάρχει Netflix-, με το κοινό του να έχει φτάσει στους 111 εκατομμύρια λογαριασμούς.

Αν έχετε την ελάχιστη ενημέρωση για ό,τι προβάλλεται την τελευταία περίοδο στο Netflix, θα ξέρετε ότι υπάρχει μια κορεατική παραγωγή που είναι ‘κολλημένη’ στο Νο1 των προτιμήσεων του ελληνικού κοινού, για δυο εβδομάδες. Το αυτό συμβαίνει και σε άλλες χώρες. Όταν το Squid Game εμφανίστηκε στο Νο1 του αμερικανικού Netflix, οι ιθύνοντες της πλατφόρμας είχαν ενημερώσει πως οι προβλέψεις τους το ήθελαν να γίνεται το πρώτο κορεατικό project που θα βρεθεί στο Νο1, παγκοσμίως. Να πούμε εδώ πως υπάρχει πρόσβαση σε 94 χώρες του πλανήτη, με 209 εκατομμύρια ανθρώπους να έχουν λογαριασμό.

Αυτό έγινε σήμερα, με το ‘Καλαμάρι’ που δοκιμάζει την πίστη μας στην ανθρωπότητα να προτιμάται από 111 λογαριασμούς -από τις 17/9 που έκανε πρεμιέρα- και την κορυφή των προτιμήσεων, σε περισσότερες από 80 χώρες και να γίνεται “το μεγαλύτερο λανσάρισμα που κάναμε ποτέ”, όπως ενημέρωσαν από τα αρχηγεία της πλατφόρμας.

Σημείωση: το Netflix έχει έναν δικό του τρόπο να κάνει τις μετρήσεις των ‘οπαδών’ κάθε προϊόντος του. Αφορά όσους βλέπουν ένα επεισόδιο για τουλάχιστον δυο λεπτά -όχι από την αρχή έως το τέλος. Βάσει αυτού, το προηγούμενο κορυφαίο λανσάρισμα (Bridgerton) προτιμήθηκε σε 82 εκατομμύρια νοικοκυριά, στις 28 πρώτες μέρες της προβολής του (μετά την πρεμιέρα που έγινε ανήμερα Χριστουγέννων). Το Squid Game είχε περισσότερο κοινό, σε μικρότερο χρονικό διάστημα.

Προφανώς και το Netflix κάτι ήξερε όταν το 2015 άρχισε τις επενδύσεις στα K-dramas. Την πενταετία που ακολούθησε έδωσε περισσότερα από 700 εκατομμύρια δολάρια, για να εξασφαλίσει περισσότερα από 80 shows κορεατικής παραγωγής που πια παρακολουθούσαν όλοι οι Ασιάτες, ενώ η χάρη τους είχε φτάσει έως τη Λατινική Αμερική και την Ευρώπη. Η πλατφόρμα ψώνιζε κυρίως παραγωγές του Studio Dragon, με το οποία έκανε τριετές συμβόλαιο -εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων- το 2019, για κοινές παραγωγές και αποκλειστική χρήση.

Το 2020 ήταν η πρώτη χρονιά αυτού του deal που έδωσε στο Netflix το δικαίωμα να αγοράσει το 4.99% των μετοχών του Studio Dragon, που ειρήσθω εν παρόδω ανήκει στον κολοσσό CJ Entertainment and Media (CJ E&M) των 671.137.530 δολαρίων για έσοδα το 2020.

Στις 6 του περασμένου Γενάρη η συνεργασία προεκτάθηκε στη μίσθωση δυο εγκαταστάσεων παραγωγής τηλεοπτικών σειρών που βρίσκονται έξω από τη Σεούλ και την ανακοίνωση πως θα δοθούν 500.000.000 δολάρια μέσα στο 2021, την παραγωγή ταινιών και σίριαλ στην Κορέα.

Το Netflix εξήγησε πως ήταν επιτακτική η ανάγκη, λόγω της αυξημένης ζήτησης που είχαν τα συγκεκριμένα προϊόντα, από συνδρομητές σε όλον τον κόσμο “που θέλουν να παρακολουθούν πιο πρωτότυπες σειρές και ταινίες της Κορέας”. Και κάπως έτσι άνοιξε ο ασκός του Αιόλου. Δηλαδή, για πρώτη φορά στην ιστορία τους, οι Κορεάτες δημιουργοί δεν ήταν δέσμιοι του συντηρητικού κοινού της Ασίας (και δη της Κορέας) και μπορούσαν να παρουσιάζουν ό,τι ήθελαν, όπως ήταν. Όχι όπως θα ήταν στον ιδανικό κόσμο -που δεν υπάρχει.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα