Άνα ντε Άρμας: Δικαιώθηκαν θαυμαστές που δεν την είδαν σε ταινία – Ζητούν 5 εκ. δολάρια για “fake” τρέιλερ

Άνα ντε Άρμας: Δικαιώθηκαν θαυμαστές που δεν την είδαν σε ταινία – Ζητούν 5 εκ. δολάρια για “fake” τρέιλερ
H Ana de Armas Jordan Strauss/Invision/AP

Δύο άνδρες νοίκιασαν το Yesterday στο Prime Video για τέσσερα δολάρια και τώρα διεκδικούν από την Universal τουλάχιστον 5 εκ. δολάρια. Το σκεπτικό της απόφασης του δικαστηρίου.

Τα κινηματογραφικά στούντιο μπορούν πλέον να βρεθούν στα δικαστήρια και να επιδικαστούν αποζημιώσεις σε θεατές, αν κριθεί ότι παραπλανούν το κοινό τους μέσα από τα τρέιλερ που κυκλοφορούν για τις ταινίες τους. Η απόφαση του περιφερειακού δικαστή των ΗΠΑ, Stephen Wilson, που αφορούσε μήνυση για την ταινία “Yesterday” του 2019, άνοιξε τον δρόμο.

Συγκεκριμένα, δύο θαυμαστές της Ana de Armas υπέβαλαν μήνυση τον Ιανουάριο, ισχυριζόμενοι ότι είχαν νοικιάσει την ταινία αφού είδαν τη de Armas στο τρέιλέρ της, και ανακάλυψαν μετά ότι η αγαπημένη τους ηθοποιός, είχε “κοπεί”.

Η Universal προσπάθησε να αντικρούσει τη μήνυση, υποστηρίζοντας ότι τα τρέιλερ ταινιών προστατεύονται από τη νομοθεσία των ΗΠΑ. Δικηγόρος της εταιρείας υποστήριξε πως “ένα τρέιλερ είναι ένα αυτόνομο εκφραστικό έργο τέχνης”, που αφηγείται μια μικρή ιστορία μεταφέροντας τη θεματική της ταινίας, και δεν πρέπει να εκλαμβάνεται ως “εμπορικό προϊόν”.

Ωστόσο ο δικαστής απέρριψε το παραπάνω επιχείρημα, με το σκεπτικό πως το τρέιλερ αποτελεί “εμπορικό προϊόν” και υπόκειται στον νόμο που διέπει τις ψευδείς διαφημίσεις στην Πολιτεία της Καλιφόρνια, καθώς και πως εμπίπτει στον νόμο περί αθέμιτου ανταγωνισμού της πολιτείας. “Στον πυρήνα του, ένα τρέιλερ είναι μια διαφήμιση που έχει σχεδιαστεί για να πουλήσει μια ταινία παρέχοντας στους καταναλωτές μια προεπισκόπησή της”, ήταν το σκεπτικό, όπως διατυπώθηκε.

Στον αντίποδα, οι δικηγόροι έφεραν ως παράδειγμα το Jurassic Park, επίσης της Universal, σε τρέιλερ του οποίου περιελήφθησαν πλάνα που δεν προβλήθηκαν ποτέ στην τελική κόπια. Η Universal υποστήριξε επίσης πως η αντιμετώπιση των τρέιλερ ως “εμπορικό έργο”, θα μπορούσε να ανοίξει την πόρτα για εκατοντάδες αγωγές από δυσαρεστημένους θεατές, οι οποίες θα καθορίζονταν “βάσει υποκειμενικών κριτηρίων”.

“Η απόφαση του δικαστηρίου απαντά μόνο στο εάν ένας ηθοποιός ή μια συγκεκριμένη σκηνή βρίσκονται ή όχι στην τελική κόπια”, απάντησε ο δικαστής, απορρίπτοντας τους ισχυρισμούς της υπεράσπισης της Universal. Πρόσθεσε πως σύμφωνα με το επίσημο τρέιλερ του “Yesterday”, “ήταν εύλογο οι θεατές να περιμένουν την de Armas σε σημαντικό ρόλο στο έργο αυτό”.

Η de Armas προοριζόταν αρχικά να αποτελεί μια κοπέλα που κεντρίζει το ενδιαφέρον του πρωταγωνιστή, Himesh Patel. Ο Himesh Patel, υποτίθεται πως θα τη γνώριζε στα γυρίσματα του talk show του James Corden.

 

Ο σεναριογράφος Richard Curtis, είχε εξηγήσει πως η de Armas “κόπηκε” από την τελική version που βγήκε στις αίθουσες, “γιατί οι θεατές δεν θα έμεναν ικανοποιημένοι αν ο χαρακτήρας που υποδύεται ο Patel “παραστρατούσε” από τον πρωταρχικό του έρωτα, που ενσαρκώνεται από τη Lily James“.

Οι ενάγοντες Paul Michael Rosza και Conor Woulfe, ανέφεραν πως πλήρωσαν έκαστος 3.99 δολάρια στο Amazon Prime για να νοικιάσουν την ταινία, και διεκδικούν το αστρονομικό ποσό των 5 εκατομμυρίων δολαρίων ως “εκπρόσωποι” πελατών ταινιών. Η υπόθεση θα προχωρήσει τώρα με την ανακοίνωση των τελικών ποινών σχετικά με το “παραπλανητικό τρέιλερ”.

Στην ταινία του 2019, μετά από ένα γενικό black out σε όλο τον κόσμο, ένας νεαρός και άσημος μουσικός διαπιστώνει κάτι απίστευτο. Πουθενά δεν υπάρχει καταγεγραμμένο το όνομα των Beatles και ο ίδιος είναι ο μοναδικός άνθρωπος στη Γη που θυμάται την ύπαρξή τους, και φυσικά τα τραγούδια τους. Η δε de Armas πρωταγωνιστεί στο “The Gray Man” στο πλευρό του Ryan Gosling και του Chris Evans, καθώς και στο “Blonde”.

 

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα