Στις στάσεις η Ελλάδα αναστενάζει

ΑΘΗΝΑ-Στάση εργασίας στα ΜΜΜ-Χωρίς Μετρό ΗΣΑΠ Προαστιακό έως τις 16:00  και από τις 12:00 σταματούν και τα δρομολόγια των αστικών λεωφορείων, των τρόλεϊ και του τραμ.Στη φωτογραφία στιγμίοτυπο στην κεντρική αφετηρια στην οδό Ακδημίας.(EUROKINISSI-ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ)
ΑΘΗΝΑ-Στάση εργασίας στα ΜΜΜ-Χωρίς Μετρό ΗΣΑΠ Προαστιακό έως τις 16:00 και από τις 12:00 σταματούν και τα δρομολόγια των αστικών λεωφορείων, των τρόλεϊ και του τραμ.Στη φωτογραφία στιγμίοτυπο στην κεντρική αφετηρια στην οδό Ακδημίας.(EUROKINISSI-ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ) EUROKINISSI

Την έντονη αντίδραση του επιβατικού κοινού έχει προκαλέσει η μείωση της συχνότητας των δρομολογίων της ΟΣΥ. Ταλαιπωρία και εκνευρισμός στις στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ. Οι αριθμοί που εξηγούν το φαινόμενο

Όλο και μεγαλύτερος είναι ο χρόνος αναμονής στις στάσεις των λεωφορείων και των τρόλεϊ, ως συνέπεια της εφεδρείας, των συνταξιοδοτήσεων και της μείωσης των δρομολογίων.

Ήδη πολλοί πολίτες διαμαρτύρονται έντονα, καθώς πέρα από τις ημέρες των κινητοποιήσεων , η καθημερινή ταλαιπωρία είναι μεγάλη και η κατάσταση αναμένεται να επιδεινωθεί τους επόμενους μήνες.

Φυσικά το φαινόμενο των μεγάλων καθυστερήσεων έχει λογική εξήγηση, καθώς όπως αναφέρει η "Καθημερινή" επικαλούμενη στοιχεία της ΟΣΥ, έχουν ήδη κοπεί 1000 καθημερινές βάρδιες λεωφορείων σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2010!

Σε σχέση με τον περασμένο Δεκέμβριο, όταν και το πρόγραμμα της ΕΘΕΛ περιλάμβανε 3.350 βάρδιες και 1.600 λεωφορεία, σήμερα κυκλοφορούν 1.320 λεωφορεία με 2.500 βάρδιες.

Οι οδηγοί της ΕΘΕΛ έχουν μειωθεί κατά 1.240 άτομα, ενώ οι μετατάξεις οδήγησαν στην έξοδο 1.500 άτομα από όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται χιλιάδες πολίτες, που ανήκουν στα ασθενέστερα στρώματα και είτε δεν έχουν αυτοκίνητο, είτε δεν μπορούν να μετακινηθούν πλέον λόγω των τιμών της βενζίνης .

Η συχνότητα διέλευσης των οχημάτων  σε όλες σχεδόν τις γραμμές έχει περιοριστεί κατά το ήμισυ, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την κύρια γραμμή 550 (Δέλτα Φαλήρου-Κηφισιά) , όπου παρατηρείται αύξηση της χρονοαπόστασης κατά 7 λεπτά.

Όταν θα υπάρξει πλήρης εφαρμογή της εφεδρείας, η κατάσταση θα γίνει ακόμα χειρότερη και κανείς δεν μπορεί να προβλέψει κατά πόσο θα μειωθεί η συχνότητα των δρομολογίων.

Την ίδια στιγμή, λόγω της ποιότητας των υπηρεσιών το ποσοστό μετακινήσεων με ΜΜΜ (32%-35%) εντός της πόλης, παραμένει στάσιμο και δύσκολα θα υπάρξει βελτίωση.

SHARE:

24Media Network