Η παγκόσμια υστερία όταν κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά τα Windows 95

Νέα Υόρκη. Φωτογραφία αρχείου.
Νέα Υόρκη. Φωτογραφία αρχείου. ASSOCIATED PRESS

Η διαφημιστική καμπάνια - μαμούθ, οι Rolling Stones και οι ατέλειωτες ουρές έξω από τα καταστήματα. Στην προώθηση του νέου προϊόντος πήραν μέρος και τα "φιλαράκια" Jennifer Aniston and Matthew Perry.

Τον Άυγουστο του 1995 η εταιρία Microsoft, με πωλήσεις 6 δισεκατομμυρίων δολλαρίων και σχεδόν 17.5000 υπαλλήλους, παρουσιάζει το νέο λειτουργικό της σύστημα για υπολογιστές, τα Windows 95.

Την εποχή εκείνη οι υπολογιστές χρησιμοποιούνταν κατα κύριο λόγο μόνο σε γραφεία και εταιρίες, ως μέρος της γραμμής παραγωγής.

Η εταιρία του Μπιλ Γκέιτς είχε σχεδιάσει τα Windows ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο φιλικά προς τον χρήστη, με αποτέλεσμα να μπουν σε κάθε σπίτι.

Με το "Start Menu", τo "Task Bar" και άλλα εργαλεία που διευκόλυναν τη χρήση του pc, όπως η ενσωματωμένη υποστήριξη για την αναπαραγωγή πολυμέσων.

Για την προώθηση των Windows 95 δαπανήθηκαν περίπου 300 εκατομμύρια δολάρια. Στην κεντρική διαφημιστική καμπάνια χρησιμοποιήθηκε το τραγούδι "Start me Up" των Rolling Stones (αναφορά στο Start button) με τα δημοσιεύματα της εποχής να αναφέρουν οτι η Microsoft έδωσε στους Stones από 8 έως 14 εκατομμύρια δολάρια για να "ντύσει" την καμπάνια.

Στην προώθηση του νέου προϊόντος πήραν μέρος και τα "φιλαράκια" Jennifer Aniston and Matthew Perry.

Όπως ήταν αναμενόμενο, μετά την παρουσίαση του νέου "επαναστατικού" προιόντος, ακολούθησε η υστερία των καταναλωτών.

Τα καταστήματα κατακλύστηκαν απο πελάτες που στήθηκαν για ώρες έξω απο τις εισόδους προκειμένου να προμηθευτούν το νέα Windows.

Τόκιο. Φωτογραφία αρχείου.
Τόκιο. Φωτογραφία αρχείου. ASSOCIATED PRESS
Μόσχα. Φωτογραφία αρχείου.)
Μόσχα. Φωτογραφία αρχείου. ASSOCIATED PRESS
Μεξικό. Φωτογραφία αρχείου.
Μεξικό. Φωτογραφία αρχείου. AP
Τόκιο. Φωτογραφία αρχείου.
Τόκιο. Φωτογραφία αρχείου. ASSOCIATED PRESS
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Ιστορία
SHARE: