Nokia: Αυτό είναι το νέο της λογότυπο – Αλλαγή μετά από 60 χρόνια

Nokia: Αυτό είναι το νέο της λογότυπο – Αλλαγή μετά από 60 χρόνια
Mobile World Congress 2023 AP Photo/Joan Mateu Parra

Η εταιρεία τηλεπικοινωνιών "ΝΟΚΙΑ" δημιούργησε ένα νέο και πιο σύγχρονο λογότυπο, πρώτη φορά εδώ και σχεδόν 60 χρόνια, με στόχο να εκσυγχρονίσει την εικόνα της στην αγορά.

Την Κυριακή (26/2) η εταιρεία – κολοσσός στις τηλεπικοινωνίες “ΝΟΚΙΑ” παρουσίασε το νέο της λογότυπο, το οποίο άλλαξε για πρώτη φορά εδώ και σχεδόν 60 χρόνια.

Στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής μάρκετινγκ που ακολουθεί η φινλανδική εταιρεία δημιούργησε μία νέα και πιο σύγχρονη εκδοχή του λογότυπού της, το οποίο αποτελείται από πέντε διαφορετικά σχήματα, τα οποία συνθέτουν τη λέξη “ΝΟΚΙΑ” ενώ το χαρακτηριστικό μπλε χρώμα αντικαταστάθηκε με μωβ-ροζ αποχρώσεις.

Ο διευθύνων σύμβουλος, Πέκα Λάντμαρκ, είπε στο Bloomberg, πως στόχος είναι να λανσαριστεί ξανά η ΝΟΚΙΑ ως εξελιγμένη εταιρία τηλεπικοινωνιών γενικότερα.

“Στο μυαλό των περισσότερων ανθρώπων, εξακολουθούμε να είμαστε μια επιτυχημένη μάρκα κινητών τηλεφώνων, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα της Nokia. Θέλουμε να λανσάρουμε μια νέα μάρκα που εστιάζει πολύ στα δίκτυα και τη βιομηχανική ψηφιοποίηση, κάτι που είναι εντελώς διαφορετικό από τα παλαιού τύπου κινητά τηλέφωνα”, δήλωσε συγκεκριμένα.

Ακολουθήστε το News 24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα