Οι περισσότερες επιχειρήσεις αναγνωρίζουν τα πλεονεκτήματα του ψηφιακού μετασχηματισμού

Οι περισσότερες επιχειρήσεις αναγνωρίζουν τα πλεονεκτήματα του ψηφιακού μετασχηματισμού

Σε αυτά περιλαμβάνονται οι αυξημένες πωλήσεις, τα μειωμένα κόστη, η ευκολία πρόσβασης σε πληροφορίες και η καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη

του Παναγιώτη Μαρκίδη

Η μεγάλη πλειοψηφία (4 στις 5) των αναπτυσσόμενων επιχειρήσεων διεθνώς αναγνωρίζουν τα πλεονεκτήματα από την υιοθέτηση του ψηφιακού μετασχηματισμού. Στα πλεονεκτήματα αυτά περιλαμβάνονται οι αυξημένες πωλήσεις, τα μειωμένα κόστη, η ευκολία πρόσβασης σε πληροφορίες, η καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη και η αυξημένη παραγωγικότητα.

Ωστόσο, πολλές εταιρίες δεν έχουν εκμεταλλευτεί ακόμη την πλήρη δυναμική του ψηφιακού μετασχηματισμού. Για παράδειγμα, λιγότερο από το 7% των μέσων ενημέρωσης έχουν προχωρήσει πέρα από το στάδιο της ενοποίησης για τη λήψη, σε πραγματικό χρόνο, πληροφοριών που βελτιστοποιούν τις διαδικασίες και τη ροή των εργασιών και οδηγούν σε βελτιωμένα επιχειρησιακά αποτελέσματα, σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας της IDC και της SAP.

Ως αναπτυσσόμενη χαρακτηρίζεται μία εταιρεία που έχει έως 999 υπαλλήλους.

Η έρευνα η οποία εστίασε στην πρόοδο του ψηφιακού μετασχηματισμού σε 13 χώρες του κόσμου, κατέδειξε ότι:

-Οι αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις έχουν μία «πρακτική» προσέγγιση στον ψηφιακό μετασχηματισμό. Περίπου το 44% αυτών των επιχειρήσεων επενδύουν σε τεχνολογία προκειμένου να φέρουν άμεσα τη διαφορά στην υποστήριξη των διαδικασιών τους.

-Οι αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις με 500-999 υπαλλήλους ακολουθούν συνήθως μία πιο μακροπρόθεσμη προσέγγιση στην υιοθέτηση του ψηφιακού μετασχηματισμού. Περίπου οι μισές (46,5%) δήλωσαν ότι η ενεργός συμμετοχή τους στην ψηφιακή οικονομία θα είναι ουσιαστική για την επιβίωση τους στα επόμενα τρία με πέντε χρόνια. Λίγο πάνω από το ένα τρίτο (38,2%) των μικρών επιχειρήσεων με λιγότερους από 100 υπαλλήλους δήλωσαν επίσης το ίδιο.

-Η χρήση του cloud για την εφαρμογή του ψηφιακού μετασχηματισμού, έχει κάνει τη σχετική διαδικασία πιο απλή για μικρότερες επιχειρήσεις, με δύο στις πέντε να δηλώνουν ότι η εφαρμογή της πρώτης λύσης που υιοθέτησαν είτε ήταν πιο εύκολη από το αναμενόμενο, είτε δεν χρειάστηκε καθόλου επιπρόσθετη προσπάθεια.

-Η χρήση λογισμικού συνεργατικότητας (collaborative software), CRM και εφαρμογών ηλεκτρονικού εμπορίου είναι πολύ διαδεδομένες. Αυτές οι εφαρμογές συχνά αποτελούν τα πρώτα σημεία εισόδου στον ψηφιακό μετασχηματισμό. Μία στις τρεις επιχειρήσεις που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι θα προτιμούσαν αυτές οι εφαρμογές να διατίθενται μέσω του cloud.

-Περίπου τρία τέταρτα (73%) των εταιριών που έχουν υιοθετήσει ψηφιακές εφαρμογές δηλώνουν ότι οι προσδοκίες τους για τις τεχνολογικές τους επενδύσεις είτε ικανοποιήθηκαν, είτε ξεπεράστηκαν.

Παρόλο που οι δισταγμοί παραμένουν, περισσότερο από το ένα τρίτο (34%) των εταιριών που συμμετείχαν στην έρευνα έχουν διαθέσει επιπρόσθετους οικονομικούς και ανθρώπινους πόρους για τον ψηφιακό μετασχηματισμό, δείχνοντας ότι οι αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις έχουν την ευκαιρία να ακμάσουν καθώς η ψηφιακή οικονομία θα αναπτύσσεται.

Η 24MEDIA, το μεγαλύτερο δίκτυο ψηφιακών μέσων στην Ελλάδα, σε συνεργασία με την εταιρεία στρατηγικής επικοινωνίας Συμεών Γ. Τσομώκος ΑΕ, διοργανώνει στις 28 Μαρτίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, το νέο συνέδριο της σειράς Game Changer, με θέμα “Digital Growth”. Το Συνέδριο θα τονίσει στρατηγικές και θα εξειδικεύσει τους τομείς παρέμβασης, στους οποίους θα πρέπει να εστιαστεί η προσπάθεια, έτσι ώστε η χώρα μας να ενταχθεί με αξιώσεις στον παγκόσμιο ψηφιακό χάρτη.

Περισσότερα για τη θεματολογία και τους ομιλητές του Συνεδρίου, καθώς και για το πώς μπορείτε, να εξασφαλίσετε το εισιτήριό σας, μπορείτε να δείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του Game Changer.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα