Έλληνας ξενοδόχος 3ης γενιάς δημιούργησε διεθνές ξενοδοχειακό brand

Έλληνας ξενοδόχος 3ης γενιάς δημιούργησε διεθνές ξενοδοχειακό brand

Ο Μιχάλης Χρυσοχοϊδης δημιουργός του Onoma Hotel στη Θεσσαλονίκη εξηγεί στο NEWS 24/7 γιατί αυτό το ξενοδοχείο είναι έτοιμο να αναπτυχθεί στην Ελλάδα και το εξωτερικό και μιλά για την πολύπαθη τουριστική κατάσταση της πόλης.

Εξωστρέφεια και ανάπτυξη και με το βλέμμα στην Αθήνα αλλά και εξωτερικό, ο Όμιλος ξενοδοχείων Anatolia Hospitality μία οικογενειακή επιχείρηση με πάνω από 90 χρόνια στο χώρο του τουρισμού, διοικείται σήμερα από την 3η γενιά. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Μιχάλης Χρυσοχοϊδης μιλά στο NEWS 24/7 για τα σχέδια της Anatolia, για το ξεχωριστό νέο ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης που είναι έτοιμο να «ανοίξει τα φτερά του» και στο εξωτερικό, αλλά και για την ίδια την πόλη που σήμερα αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα με τον τουρισμό της.

Το Onoma Hotel αν και λειτουργεί μικρό διάστημα, σε μια από τις παλιές ξενοδοχειακές πιάτσες της Θεσσαλονίκης, έχει καταφέρει να γίνεται μεγάλη συζήτηση «γύρω από το όνομα του». Ανήκει στον όμιλο της Anatolia Hospitality που σήμερα διαθέτει ακόμη τα ξενοδοχεία Anatolia σε Θεσσαλονίκη και Κομοτηνή, καθώς και βίλες σε Μύκονο και Λευκάδα.

ADVERTISING
Έλληνας ξενοδόχος 3ης γενιάς δημιούργησε διεθνές ξενοδοχειακό brand


«Βρισκόμαστε σε φάση ανάπτυξης στην Ελλάδα και το εξωτερικό μέσω του νέου μας brand “Onoma”», λέει ο κ. Χρυσοχοΐδης. «Πρόκειται για ένα ιδιαίτερο ξενοδοχειακό concept, το οποίο αν και είναι καινούριο είναι πολύ ώριμο και ολοκληρωμένο. Αυτήν τη στιγμή αναζητούμε ακίνητο στην Αθήνα που θα μπορούσε να μεταμορφωθεί σε Onoma Hotel, ενώ είμαστε ανοικτοί σε συνεργασίες για το εξωτερικό, που πραγματικά θα μας ενδιέφερε να αναπτύξουμε αυτό το brand».

-Τι είναι το Onoma Hotel;

«Το “Onoma” είναι ένα ολοκληρωμένο ξενοδοχειακό brand και θα μπορούσε να υπάρχει σχεδόν οπουδήποτε στον κόσμο, διότι μπορεί να συνδυάσει και leisure και επαγγελματική πελατεία. Ήδη το ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης έχει ένα καλό μίγμα και Ελλήνων και ξένων επισκεπτών, που ταξιδεύουν είτε για διακοπές, είτε για δουλειά.

Όταν δημιουργούσαμε το concept υπήρχαν στο τραπέζι δύο κατευθύνσεις. Η μία ήταν να πάμε σε κάτι πιο τοπικό και η άλλη ήταν η κατεύθυνση της προσωποποίησης, της προσωποποιημένης εξυπηρέτησης, κάτι που τελικά επιλέξαμε. Το Onoma προσφέρει το κομμάτι της παραδοσιακής φιλοξενίας, που σημαίνει ότι διαθέτει μια καλή ομάδα, αλλά και της προσωποποίησης και της τεχνολογίας, που είναι τα δύο κύρια χαρακτηριστικά του ξενοδοχείου.

Έλληνας ξενοδόχος 3ης γενιάς δημιούργησε διεθνές ξενοδοχειακό brand


Για παράδειγμα ο κάθε πελάτης μπορεί να διαμορφώσει το δωμάτιο του όπως εκείνος θέλει, να βάλει στοιχεία που θα ήθελε να έχει στο σπίτι του. Εμείς θα τον υποδεχθούμε, θα τον αναγνωρίσουμε, θα προσπαθήσουμε πραγματικά να μάθουμε ποιος είναι και τι θέλει, ώστε να του το προσφέρουμε. Μπορεί αυτό να μην αρέσει σε κάποιους, όμως η νέα γενιά ταξιδιωτών και όχι μόνο, το αναζητά και το απολαμβάνει. Μελετήσαμε πάρα πολύ και με μεγάλη λεπτομέρεια τα πάντα, τους χώρους, τις εμπειρίες και τις υπηρεσίες και τον τρόπο που θα τα προσφέρουμε. Είμαστε χαρούμενοι αυτό το διάστημα γιατί ολοκληρώσαμε την εμπειρία που απολαμβάνουν και οι τετράποδοι φίλοι των επισκεπτών μας, καθώς το Onoma αγαπά ιδιαίτερα τα ζώα.

Έλληνας ξενοδόχος 3ης γενιάς δημιούργησε διεθνές ξενοδοχειακό brand


Βλέπουμε ότι οι επισκέπτες του ξενοδοχείου δεν ενδιαφέρονται για την περιττή πολυτέλεια που μπορεί π.χ. να είναι ένα πολύ ακριβό έπιπλο. Ενδιαφέρεται όμως να έχει γρήγορο και σταθερό internet να έχει μερικά σημεία να μπορεί να βγάλει μια selfie ή και γενικά φωτογραφίες, να αισθάνεται πολύ φιλικά και να μπορεί να συναναστρέφεται με τον υπόλοιπο κόσμο. Και βεβαίως ενδιαφέρονται να γνωρίσουν τον προορισμό».

-Ποιος είναι ο ιδανικός προορισμός για το Onoma Hotel;

«To Onoma Hotel θεωρούμε ότι δεν έχει σύνορα. Θα μας ενδιέφερε πολύ να δημιουργήσουμε αυτό το brand στο εξωτερικό, αν και έχουμε βάλει πρώτα την ανάπτυξη του στην Αθήνα, όπου και αναζητούμε ακίνητο. Πιστεύουμε ότι αυτό το concept έχει παγκόσμια εμβέλεια και προσωπικά λέω ότι εμείς οι Έλληνες πρέπει πιστέψουμε λίγο τα προϊόντα μας αφού δεν έχουμε τίποτα να ζηλέψουμε. Άλλωστε είμαστε από τους πρώτους λαούς που έχτισαν τον τομέα της φιλοξενίας. Είμαστε ανοικτοί σε συνεργασίες και σε συνέργειες όσον αφορά την επέκταση μας σε άλλες χώρες, το πιστεύουμε και θα το στηρίξουμε».

Έλληνας ξενοδόχος 3ης γενιάς δημιούργησε διεθνές ξενοδοχειακό brand

Σημειώνεται ότι το Onoma Hotel φιλοξενείται σε ένα κτίριο οκτώ ορόφων, στη Λεωφόρο Μοναστηρίου στη Θεσσαλονίκη και διαθέτει 83 δωμάτια. Οι άνθρωποι που εργάζονται στο ξενοδοχείο αποκαλούνται «Composers» και λειτουργούν ως φίλοι ταξιδιού και ως οι απευθείας σύνδεσμοι του επισκέπτη με τον τοπικό πολιτισμό και τους ανθρώπους. Στην είσοδο του δεσπόζουν μεγάλες οθόνες LED που σχηματίζουν το γράμμα Π και εκδηλώσεις όπως ένα συνέδριο μπορεί να έχει τα δικά του εξατομικευμένα οπτικά μηνύματα στην υποδοχή, οι νεόνυμφοι μπορούν να δουν τα ονόματά τους όταν μπαίνουν, ή έργα τέχνης μπορούν να εμφανιστούν, κλπ. Τα δωμάτια ξεκλειδώνουν με smart phone, ενώ ένα tablet διαχειρίζεται την ατμόσφαιρα του δωματίου, τροποποιεί τα φώτα και τη θερμοκρασία, οργανώνει την ώρα ξυπνήματος και επικοινωνεί με την υπηρεσία δωματίου. Όλα τα δωμάτια μπορούν να αναβαθμιστούν σε experience areas με διαφορετικά concept, rock, wine, fitness, design και πολλά ακόμα. Στο “Cloud Bar” και στο “Street Art Bar” δημιουργούνται προσωποποιημένα cocktails.

Έλληνας ξενοδόχος 3ης γενιάς δημιούργησε διεθνές ξενοδοχειακό brand


Στην είσοδο υπάρχει Photo Booth, ενώ στο Perfume Bar του ξενοδοχείου οι επισκέπτες δημιουργούν το δικό τους άρωμα και του δίνουν το όνομα που θέλουν. Στην ταράτσα υπάρχει πισίνα, αλλά και ένα μικρό γήπεδο μπάσκετ. Το Onoma διαθέτει ακόμη αίθουσα συναντήσεων, γυμναστήριο και εστιατόριο. Το ξενοδοχείο αγαπά ιδιαίτερα την τέχνη, αλλά και τον αθλητισμό, με αντικείμενα, πίνακες, graffiti κ.α. να κοσμούν τους χώρους του.

Έλληνας ξενοδόχος 3ης γενιάς δημιούργησε διεθνές ξενοδοχειακό brand

-Πως βλέπετε στον τομέα ανάπτυξης των βιλών;

Η αγορά των βιλών ενισχύθηκε πολύ κατά και μετά την πανδημία και έχει ανοδική τάση, αφού υπάρχει σημαντική ζήτηση για διακοπές που προσφέρουν exclusivity και privacy. Με ενδιαφέρουν πολύ οι συνεργασίες με βίλες, σε ώριμους τουριστικούς προορισμούς, που θα αναλαμβάναμε την διαχείριση, προσφέροντας και υπεραξία, μέσω του ταξιδιωτικού μας γραφείου».

Ο τουρισμός στη Θεσσαλονίκη

Ο Μιχάλης Χρυσοχοϊδης μίλησε για τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα ο τουρισμός της Θεσσαλονίκης. «Η Θεσσαλονίκη είναι ουσιαστικά μια πόλη που δεν έχει εξωστρέφεια, δεν διαθέτει την αναγνωρισιμότητα που θα έπρεπε, δεν έχει τις απαραίτητες πτήσεις αλλά και αντιμετωπίζει μια σειρά και από άλλα προβλήματα, που εμποδίζουν την τουριστική της ανάπτυξη. Η πανδημία προκάλεσε σοβαρό πρόβλημα στον τουρισμό της πόλης, που δυσκολεύεται να ανακάμψει. Η λειτουργία μας είναι σχεδόν εποχική, δηλαδή Μάιο έως Σεπτέμβριο και το υπόλοιπο διάστημα η τουριστική κίνηση επικεντρώνεται τα Σαββατοκύριακα, με ελληνική πελατεία, ενώ καλές πληρότητες βλέπουμε ίσως μόνο τα τριήμερα».

Ποιος φταίει για την κατάσταση στον τουρισμό της Θεσσαλονίκης;

πως λέει ο κ. Χρυσοχοϊδης, αυτό οφείλεται κυρίως στον «κατακερματισμό» της προβολής της πόλης, αφού οι βασικοί υπεύθυνοι φορείς λειτουργούν ανεξάρτητα. Ο Δήμος, η Περιφέρεια και ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής έχουν ο καθένας δικές του δράσεις και κάνει τις δικές του ενέργειες. «Αυτό δεν μπορεί να λειτουργήσει και το τίμημα το πληρώνουμε κυρίως εμείς οι ξενοδόχοι, διότι βγαίνει μία εικόνα προς τα έξω η οποία δεν είναι σωστή, επαγγελματική. Η προβολή και η προώθηση της πόλης θα έπρεπε να βρίσκεται κάτω από μια «ομπρέλα», ένα όργανο όπως είναι το “tourism board”, που να απαρτίζεται από επαγγελματίες και τεχνοκράτες. Θα μπορούσε ο πρόεδρος ενός τέτοιου Οργανισμού να είναι ακόμη κι ένα πολιτικό πρόσωπο, η δουλειά όμως πρέπει να γίνεται από τους τεχνοκράτες». Όπως υποστηρίζει ο ίδιος, οι θεσμικοί φορείς είναι απαραίτητοι σε ένα τέτοιο σχήμα, όμως θα πρέπει να πλαισιώνονται από στελέχη ικανά, που να γνωρίζουν τη δουλειά, τον τουρισμό. «Γεγονός είναι», λέει ο κ. Χρυσοχοϊδης, «ότι μέχρι το 2019 ο τουρισμός στην πόλη πήγαινε καλά, η πληρότητες ήταν σε ικανοποιητικά επίπεδα, όμως η μέση τιμή δωματίου ήταν χαμηλή και παραμένει και σε σχέση με την Αθήνα αλλά και σε σχέση με τις υπόλοιπες δευτερεύουσες πόλεις της Ευρώπης. Υπάρχει όμως προοπτική στην πόλη και μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης του τουρισμού και φυσικά κι εμείς αν δεν βλέπαμε αυτό το μέλλον δεν θα κάναμε αυτή τη νέα επένδυση».

Τι λείπει από τη Θεσσαλονίκη;

«Η πόλη της Θεσσαλονίκης διαθέτει όλα εκείνα που χρειάζεται ένας τουριστικός προορισμός. Έχει ιστορία, έχει πολιτισμό, έχει ασφάλεια, γαστρονομία, νυχτερινή ζωή, εκθεσιακή δραστηριότητα και αν όλα αυτά ήταν οργανωμένα, θα μπορούσαν να φέρουν μεγαλύτερη τουριστική κίνηση», λέει ο κ. Χρυσοχοϊδης. «Πρέπει να πιέσουμε κι εμείς να ολοκληρωθούν κάποια έργα υποδομής, όπως το μετρό, να προχωρήσει η αξιοποίηση της δυτικής πλευράς της Θεσσαλονίκης, να αναπτυχθεί το κομμάτι του επαγγελματικού τουρισμού με συνέδρια, κ.α. Η μόνη μεγάλη ολοκληρωμένη υποδομή είναι το αεροδρόμιο, που είναι όμως πολύ σημαντική, ως σημείο εκκίνησης, διότι μπορεί πλέον να προσελκύσει και άλλες αεροπορικές εταιρείες τις οποίες τις έχουμε τεράστια ανάγκη. Έχουμε εταιρείες χαμηλού κόστους, χρειαζόμαστε όμως προγραμματισμένες πτήσεις για να προσελκύσουμε σημαντικές ευρωπαϊκές αγορές».

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Τουριστικά Νέα, Ταξίδι, Θεσσαλονίκη
SHARE:

24Media Network