Radisson: Πλάνο ανάπτυξης 30 ξενοδοχείων στην Ελλάδα στα επόμενα 10 χρόνια – Τι απαντά για τα διαμερίσματα της Μητροπόλεως

Radisson: Πλάνο ανάπτυξης 30 ξενοδοχείων στην Ελλάδα στα επόμενα 10 χρόνια – Τι απαντά για τα διαμερίσματα της Μητροπόλεως
Το Radisson Red στη Μύκονο

Ο αντιπρόεδρος της Radisson Hotel Group και υπεύθυνος ανάπτυξης για την Ελλάδα μιλά στο NEWS 24/7 για τα σχέδια ανάπτυξης του ομίλου στη χώρα μας, για την τουριστική προοπτική της, αλλά και για τις αντιδράσεις που προκάλεσε η ανακοίνωση τους για τη λειτουργία service apartments στο κέντρο της Αθήνας.

Δυναμική επέκταση στη χώρα μας πραγματοποιεί ο ξενοδοχειακός όμιλος Radisson Hotel Group, με νέες συμφωνίες διαχείρισης και franchise σε διάφορους προορισμούς, ενώ αναζητά και νέες συνεργασίες. Ο κ. Elie Milky, αντιπρόεδρος του ομίλου και αρμόδιος για την Ανάπτυξη, μίλησε στο NEWS 24/7 αποκαλύπτοντας τα πλάνα της Radisson στην Ελλάδα, που περιλαμβάνουν εκτός από ξενοδοχεία όλων των κατηγοριών και εξυπηρετούμενα διαμερίσματα (service apartments).

Ο όμιλος της Radisson αυτή τη στιγμή λειτουργεί πέντε ξενοδοχεία και θέρετρα στη χώρα μας, το Radisson Blu Park Hotel στην Αθήνα, το Radisson Blu Beach Resort στη Μίλατο Κρήτης, το Radisson Blu Zaffron Resort στη Σαντορίνη, το Radisson Blu Euphoria Resort στη Μύκονο και το Radisson Resort Plaza στη Σκιάθο, ενώ δύο ακόμη αναμένεται να ανοίξουν τους επόμενους μήνες.

Το Radisson Hotel Group είναι ένας από τους μεγαλύτερους ξενοδοχειακούς ομίλους με παρουσία σε περισσότερες από 120 χώρες και πάνω από 1.700 ενεργά και υπό κατασκευή ξενοδοχεία. Ο όμιλος διαχειρίζεται πάνω από 1.000 ξενοδοχεία σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική και Ασία-Ειρηνικό.

«Η Ελλάδα είναι μια χώρα που εστιάζουμε, καθώς αναπτύσσουμε με γοργό ρυθμό ένα σημαντικό χαρτοφυλάκιο από διαφορετικά καταλύματα, από ξενοδοχεία πόλης και resorts, μέχρι service apartments, σε διάφορους προορισμούς. Η Ελλάδα έχει πολλές προοπτικές και έτσι εντείνω της επαφές μου με επενδυτές και συνεργάτες, διαχειριστές brands σε μια προσπάθεια να κλείσω σημαντικές συμφωνίες», λέει ο κ. Milky.

Το Radisson Red στη Σκιάθο

Σχετικά με το έντονο ενδιαφέρον του Ομίλου στη χώρα μας ο ίδιος λέει, ότι η εταιρεία ουσιαστικά δεν είχε επενδύσει ενεργά στην Ελλάδα, όμως τα τελευταία 5 χρόνια έχει στέψει το ενδιαφέρον της για τα καλά στην αγορά. «Οι λόγοι που απουσιάζαμε ήταν διάφοροι και είχαν σχέση και με την οικονομική κατάσταση της χώρας. Η ανάκαμψη της Ελλάδας μας έφερε πριν τρία χρόνια στο αποτέλεσμα να υπογράψουμε πέντε νέες συμφωνίες για ξενοδοχεία πόλης και θέρετρα. Η φετινή είναι μια χρονιά ρεκόρ για εμάς στην Ελλάδα, διότι μέχρι το τέλος του έτους θα έχουμε υπογράψει συμφωνίες για τέσσερις μονάδες και θα έχουμε ανοίξει τρία ξενοδοχεία.

Μιλάμε για την Αθήνα, τη Μύκονο και τη Σκιάθο. Ήταν το Μάρτιο που υπογράψαμε τις συμφωνίες με τα Radisson της Μυκόνου και της Σκιάθου και τα δυο ξενοδοχεία λειτούργησαν αμέσως στις αρχές του καλοκαιριού με μεγάλη επιτυχία. Πέρυσι μπήκαμε στην αγορά της Σαντορίνης και ουσιαστικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας, προετοιμάσαμε τις συνεργασίες μας με τα ξενοδοχεία στα νησιά».

Τα σχέδια της Radisson στην Αθήνα

«Φέτος στην Αθήνα ανακοινώσαμε την δημιουργία του Radisson Red στην οδό Μητροπόλεως στο κέντρο της πόλης, που θα ανοίξει στα τέλη του επόμενου έτους, ενώ υπάρχει ακόμη μια ανακοίνωση για νέο ξενοδοχείο στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας που θα γίνει στο τέλος αυτής της χρονιάς», αποκαλύπτει ο κ. Milky και συνεχίζει: «Το νέο ξενοδοχείο στην οδό Βουκουρεστίου στο Κολωνάκι, που θα λειτουργήσει κάτω από το brand Social Radisson Individuals τον ερχόμενο Νοέμβριο, ήταν μια συμφωνία που ολοκληρώθηκε πέρυσι».

Το Radisson Red στο Κολωνάκι


Η θέση της Radisson για τη μονάδα της Μητροπόλεως – Ίσως γίνει ξενοδοχείο

Σχετικά με τις διαμαρτυρίες τους ΣΕΤΕ και άλλων Ενώσεων για τη λειτουργία από τη Radisson, του καταλύματος της Μητροπόλεως με τη μορφή των service apartments, ο αντιπρόεδρος της Radisson λέει: «Αναφορικά με το ξενοδοχείο στη Μητροπόλεως, αν καταφέρουμε να το ενοποιήσουμε με το γωνιακό κτήριο, τότε θα λειτουργήσουν ως ένα κλασικό ξενοδοχείο. Αν όχι, το Radisson Red θα λειτουργήσει με τη μορφή «εξυπηρετούμενων διαμερισμάτων».

Αυτό εξαρτάται από κάποιες διαδικασίες που έχουν σχέση με τις άδειες της ένωσης των δυο κτηρίων και θα γνωρίζουμε σύντομα την έκβαση αυτής της υπόθεσης, ίσως στις αρχές του επόμενου έτους. Στην περίπτωση της συνένωσης, των δύο κτηρίων, το ξενοδοχείο που θα προκύψει θα διαθέτει 110 δωμάτια, δηλαδή μια προσθήκη κάποιων δωματίων στα 94 του βασικού κτηρίου και με μικρή διαφοροποίηση στη λειτουργία του ως ξενοδοχείο.

Το Radisson Red στην οδό Μητροπόλεως


Γνωρίζουμε ότι έγινε συζήτηση και υπήρξε αντίδραση από τους ξενοδόχους για τη μορφή λειτουργίας του Radisson Red, ως service apartments, όμως θέλω να πω ότι ακολουθούμε την νομοθεσία της χώρας και λειτουργούμε σύμφωνα με τους κανόνες που ισχύουν για αυτού του είδους τα καταλύματα. Φυσικά δεν είμαστε ενάντια σε κανέναν, είμαστε ευέλικτοι και θα λειτουργήσουμε ανάλογα με το ποια άδεια θα λάβουμε από το κράτος», τονίζει ο κ. Milky.

Η Αθήνα έχει ανάγκη τα service apartments

O ίδιος μιλώντας για την αγορά των service apartments, επισημαίνει ότι ήδη αποτελούν το 10% της δραστηριότητας του ομίλου της Radisson. «H Αθήνα διαθέτει πολλά και πολύ όμορφα καταλύματα που λειτουργούν με αυτή τη μορφή, όμως έχει έλλειψη από εξυπηρετούμενα διαμερίσματα που λειτουργούν κάτω από επώνυμα brands. Το Radisson Red της Μητροπόλεως θα προσθέσει στην συνεχώς αναπτυσσόμενη ξενοδοχειακή σκηνή της Αθήνας ένα νέο, πολύ δημοφιλές προϊόν, που το έχει ανάγκη.

Elie Milky


Πρέπει να τονίσω ότι τα service apartments για την εταιρεία μας είναι το πιο κερδοφόρο μοντέλο φιλοξενίας. Ακόμα και κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι επιδόσεις αυτών των καταλυμάτων ήταν πολύ καλές και είχαν μεγάλη ζήτηση από το κοινό. Αυτό δείχνει ότι ακόμα και σε δύσκολες περιόδους, αυτό το μοντέλο είναι αποδοτικό για τον επενδυτή. Για τη Radisson, τα service apartments είναι ένας πολύ σημαντικός τομέας του χαρτοφυλακίου μας», λέει ο αντιπρόεδρος της Radisson.

Πλάνα για 20 έως 30 ξενοδοχεία σε όλη τη χώρα

Ο κ. Milky μιλώντας για τα πλάνα της εταιρείας στην Ελλάδα λέει ότι τους ενδιαφέρει η επέκταση και εργάζονται πάνω σε αυτό. «Στα πλάνα μας είναι η ανάπτυξη 20 έως 30 ξενοδοχείων μέσα στα επόμενα 10 χρόνια. Ήδη μέχρι το τέλος της χρονιά θα έχουμε κάτω από τα brand μας να λειτουργούν 8 ξενοδοχεία σε όλη τη χώρα και αυτό είναι μια προσπάθεια μόλις τριών ετών. Πέρα από τις μεγάλες πόλεις της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και της Πάτρας, θέλουμε να επεκταθούμε και σε άλλους προορισμούς διακοπών στην ενδοχώρα.

Σίγουρα στην Πελοπόννησο που είναι κοντά στην Αθήνα, στη Χαλκιδική που είναι κοντά στη Θεσσαλονίκη, αλλά και στα κύρια νησιά, δηλαδή την Κρήτη, την Κέρκυρα, τη Ρόδο, τη Μύκονο και τη Σαντορίνη. Βέβαια μας ενδιαφέρουν και δευτερεύοντες προορισμοί όπως η Πάρος και η Νάξος που έχουν μεγάλη προοπτική. Το ξενοδοχείο της Κρήτης πάει πολύ καλά και σίγουρα θέλουμε να επεκτείνουμε την παρουσία μας στο νησί. Αναζητούμε νέες συνεργασίες σε όλη τη χώρα, όμως δεν ενδιαφερόμαστε για μικρά καταλύματα και κάναμε μια εξαίρεση σε αυτό, με το ξενοδοχείο στο Κολωνάκι, λόγω της περιοχής που μας ενδιέφερε πολύ», καταλήγει ο κ. Milky.

Ανάπτυξη οικονομικών ξενοδοχείων αλλά και πολυτελών brands

«Βλέπουμε μια μεγάλη ευκαιρία στην Ελλάδα για ανάπτυξη οικονομικών ξενοδοχείων, 2 και 3 αστέρων σε διάφορες πόλεις. Έχουμε ένα brand τα “Prizeotel”, που ήδη λειτουργούν με επιτυχία στη Γερμανία, την Ελβετία και την Αυστρία και θα ταίριαζαν πολύ και στην Ελλάδα», λέει ο κ. Milky και αποκαλύπτει, «Επίσης θέλουμε να αναπτύξουμε στη χώρα σας και το brand των “Art Hotels”, που είναι ένα πολύ αναβαθμισμένο life style σήμα της Radisson, που αντανακλά τον τοπικό χαρακτήρα και την κληρονομιά της κάθε πόλης και πιστεύουμε ότι θα ταίριαζε ιδανικά σε μια πόλη, όπως η Αθήνα με την τόσο πλούσια ιστορία και τον πολιτισμό της.

Το Radisson Red στη Σκιάθο


Τα ξενοδοχεία που λειτουργούν αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα είναι με συμφωνίες “franchise”, ενώ το ξενοδοχείο της Μητροπόλεως όπως και αυτό που θα ανακοινώσουμε σύντομα στην Αθήνα θα λειτουργούν υπό τη διαχείριση της Radisson. Μελετούμε να ανοίξουμε γραφεία στην Ελλάδα, εφόσον λειτουργούμε τουλάχιστον 10 μονάδες.

Αναζητούμε τους σωστούς συνεργάτες, αυτός είναι ο στόχος μας, ανεξάρτητα με τη σχέση συνεργασίας που έχουμε. Ένας στρατηγικός συνεργάτης μας στην Ελλάδα είναι η Hotelbrain, όχι όμως αποκλειστικός. Είναι αρκετοί εκείνοι που επικοινωνούν απευθείας μαζί μας, ενώ μας ενδιαφέρει και η συνεργασία με άλλους White Label operators», επισημαίνει ο κ. Milky.

Οι προοπτικές για τον ελληνικό τουρισμό

Όπως τονίζει ο κ. Milky, «Τα ξενοδοχεία μας φέτος είχαν μια εξαιρετική σεζόν, ιδιαίτερα η Σαντορίνη που το ξενοδοχείο μας πιστεύω ότι είναι το πιο δυνατό διεθνές brand στο νησί, όπως και στην Μύκονο. Επίσης στη Σκιάθο, είμαστε το μόνο ξενοδοχείο που λειτουργεί κάτω από διεθνές brand.

Το Radisson Red στη Μύκονο


Η Ελλάδα είναι ένας πολύ δημοφιλής προορισμός, που έχει πολλά να προσφέρει και ένας από τους κορυφαίους προορισμούς στην Ευρώπη. Θεωρούμε ότι ακόμη αναπτύσσεται άρα υπάρχει «χώρος» για επενδύσεις και περισσότερη επισκεψιμότητα στο μέλλον. Αυτό θα προκύψει βέβαια με την ανάπτυξη των αεροδρομίων, των νέων ξενοδοχείων, αλλά και των υποδομών και των υπηρεσιών, όπως οι συνεδριακοί χώροι, κ.α. Νομίζω ότι η φήμη της Ελλάδας πρέπει να «εξαργυρωθεί» όχι μόνο στα νησιά αλλά και στις πόλεις όπως η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη, αλλά και στην ενδοχώρα, όπως η Πελοπόννησος. Ειδικά για την Πελοπόννησο θα ήθελα να επισημάνω ότι κατά τη γνώμη μου είναι ένα από τα «κρυφά διαμάντια» της Ελλάδας και όσοι περισσότεροι την μαθαίνουν, τόσο θα θέλουν να την επισκέπτονται. Αναζητούμε κάποια συνεργασία στην περιοχή», καταλήγει ο αντιπρόεδρος της Radisson Hotel Group.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα