Το μονόγραμμα της απόλαυσης

Το μονόγραμμα της απόλαυσης

Το δικό του προφυλακτικό λανσάρει ο οίκος Louis Vuitton, με στόχο την αφύπνιση κατά του AIDS και την ενίσχυση της έρευνας. Ο σχεδιαστής και η "τσιμπημένη" τιμή (Pic)

Προφυλακτικά με μονόγραμμα... από τον Γαλλικό οίκο  Louis Vuitton. Στόχος τους να στείλουν  το δικό του μήνυμα στον αγώνα κατά της εξάπλωσης του ιού HIV.

Αν αναρωτηθείτε από που θα προμηθευτείτε τα προφυλακτικά, αυτά διατίθενται μόνο μέσω του Διαδικτύου και όχι στα περίπτερα, στα φαρμακεία ή στα καταστήματα της φίρμας.

Το μονόγραμμα της απόλαυσης

Στόχος της εταιρίας  να τα αγοράζουν ακόμα και όσοι θα δίσταζαν να τα ζητήσουν από ένα κοινό κατάστημα πώλησης προφυλακτικών.

Τα καφέ προφυλακτικά της  Louis Vuitton σχεδιάστηκαν από τον διάσημο Γεωργιανό αρχιτέκτονα και σχεδιαστή Iraklis Kirizia και φέρουν το διάσημο λογότυπο του οίκου τόσο στη συσκευασία όσο και ανάγλυφα επάνω στο latex.

Το μονόγραμμα της απόλαυσης

Επενδύοντας 68 δολάρια μπορείτε να αγοράσετε μια ντουζίνα από αυτά. Κοστίζουν λίγο ακριβότερα από κανονικά ωστόσο τα έσοδα θα διατεθούν στην έρευνα κατά του AIDS.

SHARE:

24Media Network