Ignite Athens: Δώσε μας τα φώτα σου, αλλά πες το γρήγορα

Ignite Athens: Δώσε μας τα φώτα σου, αλλά πες το γρήγορα

Η παγκόσμια γιορτή καινοτομίας "προσγειώθηκε" στην Αθήνα. Διαβάστε τι έγινε στην συνέντευξη Τύπου του πρώτου Ignite Show στην Ελλάδα που φιλοξενήθηκε στο βιβλιοπωλείο "Ιανός". Ο Ιδρυτής του Ιgnite Athens μιλά για την ανάγκη εθνικής αφύπνισης... (Pics+Vid)

Διαθέτεις μία έξυπνη, καινοτόμα και οικονομικά υλοποιήσιμη ιδέα; Έχεις πάθος και μεράκι για αυτό που κάνεις και πιστεύεις ότι ήρθε η ώρα να διαμορφώσεις τον τρόπο σκέψης σε παγκόσμιο επίπεδο; Δεν έχεις παρά να μοιραστείς τις ιδέες σου με το ακροατήριο του Ignite Show που για πρώτη φορά μετά από έξι χρόνια κάνει στάση στην Αθήνα, με στόχο να προωθήσει και να εξελίξει την επιχειρηματικότητα και τις καινοτόμες πρωτοβουλίες.

Το NEWS 247 ως χορηγός επικοινωνίας παρέστη στην συνέντευξη Τύπου που δόθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης στο βιβλιοπωλείο “Ιανός”, ενώ είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τον ιδρυτή του ελληνικού Ignite Show, Παναγιώτη Τζίνη αλλά και όλους τους ανθρώπους που στηρίζουν την ελληνική προσπάθεια και επιδιώκουν ο θεσμός να εδραιωθεί σε ετήσιο επίπεδο. “Ελπίζουμε φέτος να είναι μόνο η αρχή”, ανέφεραν οι διοργανωτές του ελληνικού start up event.

Τι ακριβώς είναι όμως το Ignite Athens ; Αδιαμφισβήτητα η πιο σημαντική εκδήλωση για επαγγελματίες, εργαζόμενους, φοιτητές και μαθητές από όλες τις περιοχές της χώρας.

Μία γιορτή γεμάτη όραμα και φιλοδοξία για πρωτότυπες πρωτοβουλίες ή επιχειρηματικές προτάσεις, τις οποίες σκοπό έχει να προωθήσει, εξελίξει, χρηματοδοτήσει, αλλά και να βρει ένα εμπορικό και οικονομικό περιβάλλον ώστε να αναπτυχθούν και να βρουν ανταπόκριση.

Όμως προσοχή… Απαράβατη προϋπόθεση για τους συμμετέχοντες είναι “να δώσεις τα φώτα σου, αλλά άμεσα”  σε ένα κοινό που απαρτίζεται από προσωπικότητες του επιχειρηματικού, ακαδημαϊκού και πολιτιστικού χώρου. To σύνθημα άλλωστε είναι ένα: “Enlighten us, but make it quick” (διαφώτισέ μας, αλλά κάντο γρήγορα).

Πιο αναλυτικά, ο καθένας έχει στη διάθεσή του πέντε ολόκληρα λεπτά και μοναδικό εργαλείο 20 μόλις διαφάνειες, οι οποίες εναλλάσσονται αυστηρά κάθε 15 δευτερόλεπτα, προκειμένου να παρουσιάσει την ιδέα που θεωρεί ότι θα αλλάξει τον χάρτη της παγκόσμιας επιχειρηματικότητας.  

“Ήρθε η ώρα να ξυπνήσουμε, να αλλάξουμε νοοτροπία και να δώσουμε μία μάχη με τον εαυτό μας, να υπερβούμε τις δυνάμεις μας και να αποδείξουμε ότι μπορούμε να σταθούμε στη διεθνή αγορά εργασίας, με απώτερο στόχο να κάνουμε την αλλαγή”, σημείωσε ο ιδρυτής της σημαντικότερης εκδήλωσης καινοτομιών, του ελληνικού Ιgnite Παναγιώτης Τζίνης στην συνέντευξη Τύπου, στην οποία παρουσιάστηκαν αποσπάσματα από Ignite Shows σε άλλες χώρες, αλλά και ιδέες νεαρών ανθρώπων που συμμετείχαν σε αυτά.

Να σημειωθεί ότι η βιωσιμότερη ιδέα του Ignite Show Athens θα έχει την ευκαιρία να ταξιδέψει στις ΗΠΑ και στο Global Ignite Week του Σαν Φρανσίσκο τον ερχόμενο Δεκέμβριο, προκειμένου να παρουσιαστεί σε κοινό διεθνών επενδυτών, opinion leaders και φορέων της αγοράς εργασίας, ενώ η κριτική επιτροπή – με τη συνδρομή του ακροατηρίου που συμμετέχει και ψηφίζει διαδικτυακά – θα αναδείξει τον ένα και μοναδικό νικητή από όλες τις χώρες.

Η απήχηση στην Ελλάδα ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Πάνω από 600 άτομα κάθε επαγγελματικής κατηγορίας, από 22 έως 45 ετών κατέθεσαν συμμετοχή σε γραπτή μορφή στην επίσημη ιστοσελίδα του Ιgniteathens.gr μέχρι και τις 3 Σεπτεμβρίου, όπου και έκλεισε η ημερομηνία υποβολής των προτάσεων.

“Από αυτούς, ξεχωρίσαμε τους 20, οι οποίοι θα εμφανιστούν την ερχόμενη Πέμπτη στην Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, ενώ με τη βοήθεια του κοινού, αλλά και της κριτικής επιτροπής, θα επιλεχθούν οι πέντε καλύτεροι, οι οποίοι θα ταξιδέψουν στο Σαν Φρανσίσκο για το Συνέδριο στις 2 και 3 Δεκεμβρίου. Οι ιδέες ήταν πολύ καλές”, σημείωσε με ενθουσιασμό η εκπρόσωπος της ελληνικής κριτικής επιτροπής, κυρία Τατιάνα Καραπαναγιώτη.

Την σημαντική διοργάνωση χαιρέτισε και ο πρόεδρος του Πρόεδρος Ελληνοαμερικανικού εμπορικού επιμελητηρίου Ηλίας Σπιρτούνιας. “Yes we can”, είπε και υπογράμμισε την σημαντική προσπάθεια που καταβάλλεται από πλευράς επιμελητηρίου στην περιφέρεια.

“Ερχόμαστε σε επαφή με επαγγελματίες στις περισσότερες πόλεις της επαρχίας και τους ενημερώνουμε για το πώς θα γίνουν τα προϊόντα τους πιο ανταγωνιστικά, ενώ παρέχουμε πληροφορίες για θέματα εξαγωγών. Οι εποχές είναι κρίσιμες και είναι σημαντικό να προωθήσουμε σημαντικές καινοτομίες στην χώρα μας, όπου και αν υπάρχουν αυτές”, κατέληξε.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα