Νέοι κανονισμοί

Νέοι κανονισμοί
hamilton_superlap_sd

Νέοι κανονισμοί στη Formula 1. Από τη νέα σεζόν ο τίτλος θα πηγαίνει στον πιλότο με τις περισσότερες νίκες

Από τη νέα σεζόν ο τίτλος του παγκόσμιου πρωταθλητή θα πηγαίνει στον πιλότο με τις περισσότερες νίκες, ενώ όσες ομάδες επιλέξουν να οριοθετήσουν το μπάτζετ τους θα έχουν ελευθερία στους κανονισμούς και κάποια… καλούδια από την FIA για το μονοθέσιο τους.



Η FIA ανακοίνωσε ότι το παγκόσμιο συμβούλιο μηχανοκίνητου αθλητισμού απέρριψε την πρόταση που είχαν υποβάλει οι εργοστασιακές ομάδες να αλλάξει απλά ο τρόπος βαθμολόγησης στους αγώνες για την ανάδειξη του νικητή.



Αντίθετα έκανε αποδεκτή την πρόταση να απονέμεται ο τίτλος του νικητή στον οδηγό που κερδίζει τους περισσότερους αγώνες μέσα στη σεζόν.




Αν δύο ή περισσότεροι οδηγοί ολοκληρώσουν τη σεζόν με τον ίδιο αριθμό νικών, ο τίτλος θα απονέμεται σε αυτόν που θα έχει συγκεντρώσει τους περισσότερους βαθμούς”, ανακοίνωσε η FIA.



Η κατανομή των βαθμών θα γίνεται όπως και την περσινή περίοδο, δηλαδή: 10-8-6-5-4-3-2-1. Οι θέσεις από την 2η μέχρι και την τελευταία θα κρίνονται βάσει του ίδιου συστήματος βαθμολόγησης.



Η FIA απέρριψε και μία άλλη πρόταση, αυτή του ισχυρού άνδρα της Formula 1, Μπέρνι Εκλεστον, σύμφωνα με την οποία θα είχαμε σε κάθε αγώνα απονομή μεταλλίων στους τρεις πρώτους νικητές.



Την περασμένη σεζόν τον τίτλο της F1 κατέκτησε ο Βρετανός Λιούις Χάμιλτον με McLaren, παρά το γεγονός ότι συνολικά είχε λιγότερες νίκες από τον Φελίπε Μάσα (Ferrari).




Η αλλαγή στο μπάτζετ



Η δεύτερη μεγάλη αλλαγή που αποφάσισαν τα μεγάλα κεφάλια της F1 αφορά τον προϋπολογισμό των ομάδων. Η FIA έχει δείξει τα τελευταία χρόνια πως θέλει να μειώσει το κόστος καθώς η διαφορά των πρώτων με τους υπόλοιπους μεγαλώνει μεγαλώνει επικίνδυνα.



Η FIA λοιπόν δίνει τη δυνατότητα στις ομάδες να επιλέξουν αν θα έχουν όριο στο μπάτζετ τους, το οποίο θα είναι 33 εκατομμύρια ευρώ. Φυσικά για να βάλει όριο μία ομάδα στον προϋπολογισμό τους θα έχουν και μερικά οφέλη: Θα εξοπλιστούν με ένα πιο αεροδυναμικά αποδοτικό πάτωμα, θα έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν κινούμενες πτέρυγες ενώ θα μπορούν να έχουν κινητήρα χωρίς περιορισμό στροφών!



Η FIA θα έχει το δικαίωμα να τροποποιήσει τα συγκεκριμένα “παραθυράκια” στους κανονισμούς ώστε να διασφαλίσει πως τα μονοθέσια των ομάδων με περιορισμένο προϋπολογισμό δεν θα έχουν ούτε πλεονέκτημα ούτε μειονέκτημα.







Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα