Chevrolet Cruze

Chevrolet Cruze
Cherolet Cruze sd

Το AUTO 24 οδηγεί στην Ισπανία το Chevrolet Cruze και μεταφέρει τις πρώτες εντυπώσεις του

Το Cruze, δεν είναι ένα ακόμη νέο μοντέλο στην γκάμα της Chevrolet στην περίοδο ύφεσης που διανύουμε. Αλλά το αυτοκίνητο με το οποίο η φίρμα επαναπροσδιορίζει την θέση της στον παγκόσμιο χάρτη. Κατ΄ αρχήν, είναι το πρώτο παγκόσμιο αυτοκίνητο της εταιρίας, το οποίο θα κυκλοφορεί σε όλο τον πλανήτη με την ίδια ονομασία. Ασχέτως από το ποια είναι η χώρα κατασκευής του. Από τα εργοστάσια της Κορέας και της Ρωσίας θα βγαίνουν τα αυτοκίνητα που θα έρχονται στην ευρωπαική αγορά. Στην Κίνα θα κατασκευάζονται τα Cruze για την αγορά της αχανούς αυτής χώρας. Και στις ΗΠΑ τα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορούν στους δρόμους της Αμερικής. Κάτω από αυτό το πρίσμα λοιπόν, το νέο μοντέλο είναι εντελώς ξεχωριστό.



Δεν είναι όμως μόνο αυτά τα στοιχεία που συνοδεύουν το Cruze. Είναι και άλλα τόσα. Η εμφάνισή του, στην οποία η φίρμα έχει επενδύσει πολλά και , όπως αναφέρει όλα τα καινούργια μοντέλα της θα έχουν την ίδια εταιρική ταυτότητα. Και τα σχέδια είναι φιλόδοξα, αφού η Chevrolet προαναγγέλει πως μέχρι το 2012 θα έχει αλλάξει όλα τα αυτοκίνητα που υπάρχουν στην γκάμα της.








Μια καμπυλοειδής οροφή, που εκτείνεται από το απότομα κεκλιμένο παρμπρίζ μέχρι τις λεπτές πίσω κολόνες είναι το χαρακτηριστικό σχεδιαστικό στοιχείο του εξωτερικού του Cruze. Ενός μοντέλου που με μήκος 4,597 μέτρα εντάσσεται στην μικρομεσαία κατηγορία (segment C) .



Η ευέλικτη, τύπου coupe εμφάνιση του αυτοκινήτου υποστηρίζεται από μια ποιότητα κατασκευής και προσοχής στη λεπτομέρεια, χαρακτηριστικό πολύ πιο ακριβών προϊόντων. Σε αρκετούς τομείς, το Cruze αντιπροσωπεύει ένα τεράστιο άλμα προόδου για τη Chevrolet στην Ευρώπη.



Μπροστά, η χαρακτηριστική μάσκα δύο εισαγωγών αέρα έχει μαύρο κυψελοειδές φινίρισμα και διαιρείται από μια εγκάρσια μπάρα στο χρώμα του αμαξώματος που φιλοξενεί το έμβλημα της Chevy .








Φαρδύτερο και μακρύτερο από τον προκάτοχό του, το Cruze έχει δυναμικό, χαμηλωμένο στήσιμο, με τους τροχούς τοποθετημένους στα εξωτερικά άκρα του αεροδυναμικού αμαξώματος. Το μακρύ μεταξόνιο και τα φαρδιά μετατρόχια τονίζονται από το σχήμα του αμαξώματος που γέρνει προς τα μέσα ανεβαίνοντας μέχρι την οροφή. Χαμηλωμένο και σε μικρή απόσταση από το έδαφος ενισχύεται επίσης από μαρσπιέ στο χρώμα του αμαξώματος που επεκτείνουν τις πλαϊνές γραμμές του.




ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ



Αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής, πολύ πιο πάνω από τα στάνταρ με τα οποία μας είχε συνηθίσει μέχρι τώρα η φίρμα, αρκετά ικανοποιητικοί χώροι, μοντέρνος σχεδιασμός και πλούσιος εξοπλισμός είναι τα στοιχεία που διακρίνεις με το που ανοίγεις την πόρτα του Cruze.








Η Chevrolet υιοθέτησε την φιλοσοφία “twin Cockip” στον σχεδιασμό του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας. Και τι έχει πετύχει; Εκτός από τον οδηγό και ο συνοδηγός να έχει την αίσθηση πως διαθέτει μπροστά του το δικό του κόκπιτ. Μια νοητή γραμμή, ακριβώς στο κέντρου του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας χωρίζει το όλο κομμάτι σε δύο επιφάνειες.



Τρισδιάστατη μαθηματική μοντελοποίηση χρησιμοποιήθηκε για τη σχεδίαση του κύριου πίνακα οργάνων. Τα αναλογικά όργανα, ταχύμετρο και στροφόμετρο με δευτερεύοντες δείκτες καυσίμου / θερμοκρασίας, έχουν φωτισμό LED για μια διαυγή, ζωηρή απόχρωση σε λευκό και ice blue. Μια προαιρετική οθόνη ενημέρωσης οδηγού επτά γραμμών, με κείμενο σε πορτοκαλί ή ice blue, βρίσκεται επίσης ανάμεσα στα κύρια όργανα.



Η προσοχή στη λεπτομέρεια φαίνεται επίσης στον τρόπο με τον οποίο ένα απαλό μπλε φως εκπέμπεται τη νύχτα από τα πλαϊνά του ταμπλό, χαρίζοντας μια αίσθηση θαλπωρής στο χώρο.




ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ – ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ








Στην Ισπανία είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε τόσο την έκδοση με τον κινητήρα των 1.600 κ.ε. όσο και αυτή του 1.8 λίτρου. Η πρώτη, που αναμένεται να είναι και η πιο δημοφιλής στην ελληνική αγορά, είναι ικανοποιητική. Ο τετρακύλινδρος 16βάλβιδος κινητήρας αποδίδει 113 ίππους (τελική 185 χλμ./ ώρα, επιτάχυνση 0-100 χλμ./ ώρα σε 12,5 δευτερόλεπτα) και καταφέρνει να κινεί σβέλτα το αυτοκίνητο, χωρίς πάντως οι επιδόσεις να βάζουν φωτιά στην άσφαλτο. Ο κινητήρας διακρίνεται για την ομαλή και σχετικά αθόρυβη λειτουργία του ενώ στα υπέρ του εντάσσεται και η μικρή κατανάλωση, μόλις 6,7 λίτρα στα 100 χλμ. , σύμφωνα πάντα με τις μετρήσεις του εργοστασίου. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου πέντε σχέσεων. Υπάρχει πάντως και έκδοση με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων.



Το αυτοκίνητο είναι καλοστημμένο με αποτέλεσμα να μην παρουσιάζει μεγάλες κλίσεις στις στροφές είναι η ποιότητα κύλισης είναι και αυτή σαφώς αναβαθμισμένη και πολύ κοντά στα στάνταρ μοντέλων υψηλού κύρους. Η ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω) απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου, χωρίς να παρουσιάζει προβλήματα. Αυτά βεβαίως στους ισπανικούς δρόμους, όπου οι ανωμαλίες είναι λίγες.



Ο κινητήρας των 1.800 κ.ε., είναι σαφώς πιο σπιρτόζος , άλλωστε διαθέτει ιπποδύναμη 141 ίππων ενώ η κατανάλωσή του έχει διατηρηθεί σχεδόν στα ίδια επίπεδα με τον 1.600σάρι (6,8 λίτρα στα 100 χλμ.). Παράλληλα όμως εμφανίζεται και αρκετά πιο θορυβώδης.



Ακόμη στην γκάμα της φίρμας υπάρχει και ένα μοτέρ ντίζελ, 2.0 λίτρων, με 140 άλογα.




ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ








To Cruze 1.6 λ. θα αρχίσει να εισάγεται στην ελληνική αγορά από το τέλος Απριλίου, αρχές Μαίου, σε τρεις εκδόσεις από πλευράς εξοπλισμού: Base, LS με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων και LS με αυτόματο κιβώτιο. Στον στάνταρ εξοπλισμό της βασικής έκδοσης θα περιλαμβάνονται : έξι αερόσακοι, ABS με EBD, αιρ κοντίσιον , ESC (Ηλεκτρονικός Έλεγχος της Πρόσφυσης), TCS και φυσικά όλα τα ηλεκτρικά καλούδια.



Η έκδοση LS πέραν όλων των παραπάνω, θα διαθέτει επιπλέον: Κλιματισμό (αντί του αιρ κοντίσιον), δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, σένσορες παρκαρίσματος, κλπ.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα