Audi TT RS Roadster

Audi TT RS Roadster
Audi TT RS Roadster sd

Την αναβίωση του θρύλου των Quattro της 10ετίας του ΄80 επιχειρεί η Audi με το ΤΤ RS

Μυώδες και εκκεντρικό, με εκρηκτικές επιδόσεις, υπέροχη συμπεριφορά στο δρόμο, υψηλή τεχνολογία το Audi TT RS Roadster απευθύνεται στο κοινό εκείνο που θέλει ένα σπορ αυτοκίνητο το οποίο προσφέρει απλόχερα μοναδικές – ξεχωριστές στιγμές οδηγικής απόλαυσης.








Από μπροστά η χαρακτηριστική μάσκα «προδίδει» πως το αυτοκίνητο δεν είναι, παρά ένα Audi. Ενώ αν κοιτάξεις το δίθυρο σπορ από το πλάι, δεν σου μένει καμία αμφιβολία ότι το εν λόγω μοντέλο δεν μπορεί να είναι οτιδήποτε άλλο πέρα από ένα ΤΤ. Ο σχεδιασμός των γυάλινων επιφανειών και το τμήμα της λαμαρίνας ακολουθούν την σχεδιαστική φιλοσοφία του ΤΤ της πρώτης γενιάς.



Οι δυναμικές γραμμές χαρακτηρίζουν την εξωτερική εμφάνιση του νέου ΤΤ η οποία περιλαμβάνει επίσης το στυλ, την ευστάθεια και τη δύναμη ενός αυτοκινήτου που είναι φτιαγμένο για να την ευχαρίστηση του οδηγού. Σε σχέση με την έκδοση ΤΤ S (με τον κινητήρα που αποδίδει 272 ίππους), το TT RS έχει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στο εμπρός μέρος, εντυπωσιακό διαχύτη νέα σπόιλερ και καινούργιες ζάντες αλουμινίου, που η λέξη εντυπωσιακές δεν μπορεί να τις περιγράψει.




Στο εσωτερικό








Η καμπίνα του ΤΤ RS είναι αυστηρά προσαρμοσμένη γύρω από τον οδηγό, ενώ παράλληλα αποδεικνύεται εργονομικά σχεδιασμένη. Είναι εφοδιασμένη με τα κλασσικά κυκλικά μοτίβα του ΤΤ , σε ότι αφορά τα όργανα ελέγχου, αλλά και τους τρεις κεντρικούς εξαεριστήρες. Τα σπορ καθίσματα προσφέρουν εξαιρετική στήριξη ενώ η επένδυση είναι από δέρμα και alcantara. Το τιμόνι είναι διαθέτει σύστημα πολλαπλών λειτουργιών.




Κινητήρας 5κύλινδρος



Όπως και στο Audi Sport Quattro η γερμανική φίρμα είχε χρησιμοποιήσει ένα πεντακύλινδρο μοτέρ 2.1 λίτρων που απόδιδε 306 ίππους και σε ορισμένες ειδικές εκδόσεις έφθανε τα 450 άλογα , έτσι και στα καινούργια TT RS χρησιμοποιείται ένας επίσης 5κύλινδρος κινητήρας. Η χωρητικότητά του έχει αυξηθεί στα 2.5 λίτρα και, όπως και τότε, με την βοήθεια υπερσυμπιεστή η απόδοση έχει φθάσει τους 340 ίππους και η μεγίστη ροπή τα 450Nm. Όπως θα περίμενε ο κάθε λάτρης των μοντέλων της Audi, η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς και η μετάδοση της κίνησης γίνεται είτε μέσω ενός μηχανικού κιβώτιου 6 σχέσεων είτε με την τελευταία γενιά του ημιαυτόματου κιβωτίου με διπλό συμπλέκτη της εταιρείας, S-Tronic.








Με αυτό το σύνολο, το Audi TT RS Roadster επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ ώρα σε μόλις 4,7 δευτερόλεπτα, όντας ένα δέκατο του δευτερολέπτου πιο αργό από το Coupe (0-100 χλμ./ ώρα σε 4,6΄΄). Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ. /ώρα (το ίδιο ισχύει και για την κουπέ έκδοση) ενώ η Audi υπόσχεται πως ο κόφτης στην τελική ταχύτητα μπορεί να «τοποθετηθεί» στα 280 χλμ. / ωρα κατόπιν παραγγελίας από την πλευρά του πελάτη.



Η γερμανική φίρμα υπόσχεται οδηγική απόλαυση στο μάξιμουμ, με το νέο της δημιούργημα. Σύμφωνα πάντα με τα όσα αναφέρει το εργοστάσιο το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται ουδέτερα σε όλες τις καταστάσεις. Οι μηχανικοί στο Ingolstadt έχουν βελτιώσει το σύστημα πέδησης, τις αναρτήσεις αλλά και το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESP) με στόχο το TT RS να μπορεί να ανταποκριθεί στις αυξημένες απαιτήσεις του κινητήρα των 340 ίππων.



Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε πρόσφατα η Audi, το TT RS τόσο στην έκδοση coupe όσο και στην roadaster, θα κυκλοφορήσει στην ευρπωαική αγορά το δεύτερο εξάμηνο του χρόνου. Τότε τοποθετείται και η άφιξή του στην ελληνική αγορά.



Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα