Έπεσαν οι υπογραφές

Για ένα τεράστιο έργο από πλευράς κόστους αλλά και δυσκολίας έκανε λόγο ο Γιώργος Σουφλιάς, μετά την υπογραφή της σχετικής συμφωνίας
- 24 Ιουλίου 2007 15:28
Ιδιαίτερα ικανοποιημένος εμφανίστηκε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ μετά την υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης για την κατασκευή της Βορειοδυτικής Οδού Πελοποννήσου (Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα),τονίζοντας ότι πρόκειται για μια από τις σημαντικότερες ημέρες για τη νυν πολιτική ηγεσία του υπουργείου.Ο Γιώργος Σουφλιάς έκανε λόγο για ένα έργο – μαμούθ μήκους 365 χιλιομέτρων και συνολικού κόστους 2,8 δισεκατομμυρίων ευρώ. Με τη σύμβαση αυτή, ολοκληρώνονται όλοι οι διαγωνισμοί για τους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους και αρχίζουν να βγαίνουν από την απομόνωση μεγάλες περιοχές της περιφέρειας, τόνισε ο υπουργός.
Η Βορειοδυτική Οδός Πελοποννήσου πληροί τις σύγχρονες προδιαγραφές, όπως σημείωσε ο υπουργός. Η διαδρομή από Κόρινθο έως Πάτρα θα είναι πλάτους 26,5 μέτρων, με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας και διαχωριστική νησίδα ασφαλείας ανάμεσα στα δύο ρεύματα ενώ σύμφωνα με τους ειδικούς , οι οδηγοί θα μπορούν να αναπτύσσουν ταχύτητα 120 χλμ. την ώρα, σε όλο το μήκος της διαδρομής.
Το έργο θα αρχίσει να κατασκευάζεται τον Δεκέμβριο, μετά την κύρωση της σύμβασης στη Βουλή. Η χρηματοδοτική συμβολή του δημοσίου είναι 550 εκατομμύρια ευρώ, δηλαδή το 20% του συνολικού κόστους, εκ των οποίων τα μισά θα προέλθουν από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Ανάδοχος του έργου είναι ο όμιλος “ΑΠΙΟΝ ΚΛΕΟΣ” στον οποίο συμμετέχουν οι εταιρείες: VINCI S.A., ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΔΟΜΙΚΗ – ΤΕΒ Α.Ε., ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ, J&P ΑΒΑΞ Α.Ε., HOCHTIEF Projektentwicklung GMBH, ΑΘΗΝΑ ΑΤΕ. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο προϋπολογισμός της Βορειοδυτικής Οδού Πελοποννήσου είναι μεγαλύτερος από τον προϋπολογισμό της Αττικής οδού και της γέφυρας Ρίου -Αντιρρίου μαζί.
(Πηγή : ΑΠΕ)