Μπαμπινιώτης: Τώρα ξεκινάει ο διάλογος για την αξιολόγηση

Διαβάστε αναλυτικά τι συζητήθηκε στη συνάντηση που είχε ο υπουργός Παιδείας με τις διδασκαλικές ομοσπονδίες σχετικά με την αξιολόγηση εκπαιδευτικών
- 19 Απριλίου 2012 13:42
Διαδοχικές συναντήσεις με τις ομοσπονδίες εκπαιδευτικών είχε ο υπουργός Παιδείας Γιώργος Μπαμπινιώτης με κύριο θέμα τη θέσπιση κριτηρίων αξιολόγησης.
Σε δήλωσή του ανέφερε ότι κάλεσε τους εκπαιδευτικούς για να ακούσει τις απόψεις τους σε ένα διάλογο για το θέμα που τώρα αρχίζει.
“Οποιοδήποτε προσχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών είχε συνταχθεί στο παρελθόν από υπηρεσιακούς παράγοντες, ούτε είναι σε γνώση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου ούτε τη δεσμεύει”, ανέφερε χαρακτηριστικά.
Και συνέχισε: “Ο υπουργός Παιδείας κάλεσε τις Ομοσπονδίες των εκπαιδευτικών για να ακούσει τις απόψεις τους σε ένα διάλογο για το θέμα που τώρα αρχίζει”.
Ο κ. Μπαμπινιώτης ζήτησε από τους εκπροσώπους των Ομοσπονδιών τις προτάσεις τους προκειμένου να υπάρξει ουσιαστική προσέγγιση αλλά και ανταπόκριση στη γενικότερη επιταγή για την ύπαρξη αξιολόγησης στην εκπαίδευση.
Από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ Νίκος Παπαχρήστος δήλωσε: “Eκφράσαμε στον Υπουργό μας τον προβληματισμό για τη σύνδεση της αξιολόγησης με το μισθολόγιο και τη μισθολογική εξέλιξη. Σε κάθε περίπτωση η ΟΛΜΕ θα εξετάσει το ζήτημα και θα επανέλθει, πλην όμως είναι δεδομένο ότι ζητούμε την αποσύνδεση της αξιολόγησης από το μισθό και τη μισθολογική εξέλιξη.”
Ο πρόεδρος της ΔΟΕ Κομνηνός Μαντάς επεσήμανε: ”Δεν είμαστε διατεθειμένοι να συνδεθεί με την εξέλιξη του εκπαιδευτικού η οποιαδήποτε αξιολόγηση, η οποία φαίνεται ότι θα είναι θολή και απροσδιόριστη. Ακούστηκαν διάφορα σενάρια σχετικά με την επίδοση των μαθητών. Είναι κάτι το οποίο είναι πραγματικά εξωπραγματικό γιατί είναι διαφορετικοί οι στόχοι σε κάθε περιοχή. Για παράδειγμα, εγώ θα πω ότι σε ένα σχολείο με τσιγγανόπαιδες ο στόχος είναι να έρθουν τα παιδιά στο σχολείο, σε ένα σχολείο μιας περιοχής όπως το Κολωνάκι ή όπως η Κηφισιά είναι να μάθουν τα παιδιά περισσότερα πράγματα”.
Ο πρόεδρος της ΟΙΕΛΕ Χρηστος Κουρουτός από την πλευρά του υποστήριξε: “Στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης είναι μείζον θέμα η αξιολόγηση. Σε πολλά σχολεία έχει καθιερωθεί με έναν ιδιόρρυθμο αναξιοκρατικό τρόπο, σε πολλά μεγάλα ιδιωτικά σχολεία, και η αξιολόγηση δεν έχει βοηθήσει μέχρι τώρα σε ποιοτικότερη εκπαίδευση στο χώρο της ιδιωτικής πρωτοβουλίας. Μείζον θέμα για εμάς είναι η αξιολόγηση από τον διευθυντή του σχολείου που ταυτόχρονα είναι διευθυντής ή άνθρωπος του ιδιοκτήτη.”