ΔΕΔΔΗΕ: Νέο smart πληροφοριακό σύστημα για ταχύτερη αντιμετώπιση βλαβών στο δίκτυο ρεύματος

ΔΕΔΔΗΕ: Νέο smart πληροφοριακό σύστημα για ταχύτερη αντιμετώπιση βλαβών στο δίκτυο ρεύματος

Σύμβαση για το νέο πληροφοριακό σύστημα SAP Customer Relationship Management (CRM) με την ονομασία "Ηρακλής", με συνολικό προϋπολογισμό της τάξεως των περίπου 28 εκ. ευρώ υπέγραψε ο ΔΕΔΔΗΕ με την ένωση εταιριών Ιntrasoft – OTE.

Με το νέο σύστημα, ο ΔΕΔΔΗΕ φιλοδοξεί θα μπορέσει να ανταποκρίνεται στο εξής με μεγαλύτερη ταχύτητα και αποτελεσματικότητα στα αιτήματα των πελατών του (καταναλωτές και πάροχοι) μέσα από την ψηφιοποίηση των εγγράφων. Παράλληλα, οι δυνατότητες του νέου CRM θα αξιοποιηθούν στο μέγιστο με τη σταδιακή ψηφιοποίηση του Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας.

Ενδεικτικά αναφέρονται μερικά από τα σημαντικότερα οφέλη από την εγκατάσταση του νέου συστήματος:

Περιορισμός του αριθμού των βλαβών στο Δίκτυο αλλά και της διάρκειάς τους (Enterprise Asset Management module).Τα συνεργεία θα επιχειρούν ταχύτερα και ακριβέστερα στην αποκατάσταση των βλαβών, με αποτέλεσμα τον περιορισμό της όχλησης των καταναλωτών ή/και των επιχειρήσεων (Workforce Management module).

Όλοι οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίζουν το ενεργειακό τους προφίλ -μέσω του έξυπνου μετρητή τους- και να διαχειρίζονται τη γνώση αυτή προς όφελός τους αλλά και προς όφελος της κοινότητας. Οι δε πάροχοι θα μπορούν να έχουν πρόσβαση άμεσα σε ενεργειακά δεδομένα για τον καλύτερο επιχειρησιακό προγραμματισμό τους και διαμόρφωση εμπορικής πολιτικής (Metering και Energy Data Management module).

Το φαινόμενο της ρευματοκλοπής θα περιοριστεί σημαντικά, με θετικό αντίκτυπο στον προϋπολογισμό των νοικοκυριών, των επιχειρήσεων αλλά και των παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας.

Να σημειωθεί ότι με την υλοποίηση του νέου συστήματος που θα έχει ολοκληρωθεί και τεθεί σε πλήρη λειτουργία σε διάστημα 28 μηνών, ο ΔΕΔΔΗΕ κινείται στην κατεύθυνση του Strategic Energy Technology (SET) Plan της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το οποίο στο πλαίσιο της μετάβασης της ενεργειακής αγοράς, ενθαρρύνει τον καταναλωτή - παρέχοντάς του πρόσβαση σε όλα τα απαραίτητα δεδομένα με διαφανή, φιλικό και ασφαλή τρόπο - να αλλάξει και να προσαρμόσει την ενεργειακή συμπεριφορά του, μεγιστοποιώντας τα οφέλη για τον ίδιο αλλά και το περιβάλλον.

Ο ΔΕΔΔΗΕ όπως και η ΔΕΗ είχαν μέχρι τώρα την εικόνα δυσκίνητων υπηρεσιών που είχαν μεν αξιοπιστία, αλλά όχι μεγάλες ταχύτητες. Αυτό σταδιακά αλλάζει με την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών, όπως προκύπτει από το επενδυτικό πρόγραμμα του ΔΕΔΔΗΕ για τα επόμενα χρόνια με εμβληματικό έργο τους «έξυπνους» μετρητές ρεύματος.

"Για να υποδεχθούμε και να αξιοποιήσουμε τους έξυπνους μετρητές, έργα όπως το πρόγραμμα Ηρακλής είναι απαραίτητα, καθώς θα υποστηρίζουν τη λειτουργία αλλά κυρίως τις προηγμένες δυνατότητές τους", αναφέρει ο Διευθύνων Σύμβουλος του Διαχειριστή κ. Αναστάσιος Μάνος.

Διαβάστε τις Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του News247.gr.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: ΔΕΔΔΗΕ
SHARE:

24Media Network