Αύξηση πωλήσεων παρουσίασε η Nestle Ελλάς το 2017

Αύξηση πωλήσεων παρουσίασε η Nestle Ελλάς το 2017

Οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν στα 336 εκατ. ευρώ το 2017 έναντι 331 εκατ. ευρώ το 2016.

Με μικρή αύξηση στο σύνολο του κύκλου εργασιών έκλεισε το 2017 για τη Nestle Ελλάς. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις ανήλθαν στα 336 εκατ. ευρώ το 2017 έναντι 331 εκατ. ευρώ το 2016.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, αυτή η καλή επίδοση αντικατοπτρίζει τις συντονισμένες δράσεις της εταιρείας για διατήρηση της ανταγωνιστικότητας στο σύνολο των διαφορετικών κατηγοριών προϊόντων στο απαιτητικό περιβάλλον των τελευταίων ετών. Ωστόσο, υπήρξε σημαντική μείωση του μικτού κέρδους κατά τη χρήση, που οφείλεται κυρίως στην επιβολή του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στην κατηγορία του καφέ, που αποτελεί βασικό τμήμα της δραστηριότητας της εταιρείας.

Η θετική επίδοση του 2017 οφείλεται στην αύξηση συγκεκριμένων κατηγοριών, όπως τα μαγειρικά και η σοκολάτα, που επιβεβαίωσαν την τάση των τελευταίων ετών για μαγείρεμα στο σπίτι. Επίσης, άνοδος υπήρξε και στην κατηγορία του καφέ, κυρίως στον ελληνικό καφέ.

Στην Ελλάδα, η εταιρεία απασχολεί περίπου 800 ανθρώπους άμεσα και πολλές χιλιάδες έμμεσα, μέσα από το ευρύ δίκτυο των συνεργατών της. Με παραγωγική δραστηριότητα στη χώρα από το 1974, σήμερα η εταιρεία λειτουργεί δύο εργοστάσια, του καφέ στα Οινόφυτα Βοιωτίας και του φυσικού μεταλλικού νερού Κορπή στο Μοναστηράκι Βόνιτσας. Το 63% του ετήσιου κύκλου εργασιών προέρχεται από την εγχώρια παραγωγή.

Σχετικά με τα αποτελέσματα 2017 της Nestle Ελλάς, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Νίκος Εμμανουηλίδης, δήλωσε: «Μέσα στο απαιτητικό επιχειρηματικό περιβάλλον των τελευταίων ετών διατηρούμε την ανταγωνιστικότητά μας, επενδύοντας σημαντικά στην τοπική παραγωγική μας διαδικασία και τα εργοστάσιά μας, στην ποιότητα, τις μάρκες και τους ανθρώπους μας. Αν κάτι μας έμαθε η οικονομική κρίση, είναι να εστιάζουμε στα πιο σημαντικά. Για αυτόν τον λόγο επανεξετάζουμε διαρκώς τα κόστη και τις διαδικασίες μας, ώστε να μπορούμε να επενδύουμε στην ανάπτυξη και στο μέλλον. Προτεραιότητά μας παραμένει να δημιουργούμε προϊόντα υψηλής ποιότητας που να απαντούν στις ανάγκες του Έλληνα καταναλωτή, μία συνταγή που αποδίδει διαχρονικά, καθώς βάζει τον άνθρωπο στο επίκεντρο. Παράλληλα, διατηρούμε και ενισχύουμε τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές μας δράσεις, αναγνωρίζοντας τη σημασία που έχει η δραστηριότητά μας για τη ζωή στις τοπικές κοινότητες».

ADVERTISING

SHARE: