Γιατί τα online φαρμακεία κερδίζουν μερίδιο της αγοράς

Γιατί τα online φαρμακεία κερδίζουν μερίδιο της αγοράς
Shutterstock

Αυξημένες πωλήσεις στο γ' τρίμηνο του 2021 για τα online φαρμακεία. Πώς εξηγείται η μετακίνηση των καταναλωτών στο ψηφιακό κανάλι.

Τη σταθερή μετακίνηση των καταναλωτών για σειρά προϊόντων φαρμακείου στο ψηφιακό κανάλι καταδεικνύουν τα στοιχεία της Convert Group για τις πωλήσεις στο γ΄τρίμηνο του 2021, όπου ο ρυθμός εξακολουθεί να είναι δυναμικός.

Με βάση το τριμηνιαίο report της Convert Group, στο τρίμηνο Ιουνίου-Ιουλίου Αυγούστου 2021, οι πωλήσεις των online φαρμακείων αυξήθηκαν κατά 27% (+31% ήταν στο εξάμηνο), σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020. Πέρα από τη διευκόλυνση εντοπισμού προϊόντων (που συχνά δεν βρίσκονται σε απόθεμα στα κατά τόπους φυσικά φαρμακεία), οι καταναλωτές επιλέγουν όλο και περισσότερο το ψηφιακό κανάλι, δεδομένου ότι μπορούν να συγκρίνουν τιμές και να εντοπίσουν προσφορές για τα είδη που δεν υπάρχει «κλειδωμένη» τιμή.

Υπενθυμίζεται ότι στις αγορές από τα online φαρμακεία δεν περιλαμβάνονται τα ΜΗΣΥΦΑ (μη συνταγογραφούμενα φάρμακα), καθότι η χώρα μας είναι η μόνη στην Ευρώπη που δεν έχει εναρμονιστεί με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/62/ΕΕ και τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 699/2014, και άρα τα είδη που πωλούνται είναι κυρίως βιταμίνες, καλλυντικά, παραφαρμακευτικά και αναλώσιμα.

Ειδικότερα, στο τελευταίο τρίμηνο οι κατηγορίες όπως τα συμπληρώματα διατροφής «έτρεξαν» με ρυθμό αύξησης των πωλήσεων κατά 37% σε αξία. Ακολούθησαν με +31% τα βρεφικά και παιδικά είδη, +23% τα προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας και +20% τα προϊόντα υγείας (με τις φαρμακευτικές μάσκες να συγκαταλέγονται σε αυτήν την κατηγορία).

Όσον αφορά το μέσο αγοραστικό καλάθι στο τρίτο τρίμηνο του 2021 αυξήθηκε στα 43,1 ευρώμε το ΦΠΑ από 42,4 ευρώ που ήταν στο τρίτο τρίμηνο του 2020, ενώ η μέση ποσότητα προϊόντων αυξήθηκε σταθερά στα 4,6 τεμάχια από τα 4,3 την ίδια περίοδο του 2020, με τα 2 από αυτά να αποτελούν προϊόντα Περιποίησης και Προσωπικής Φροντίδας.

Ακόμη, ο δείκτης μετατροπής επισκέπτη σε πελάτη, αυξήθηκε το τρίτο τρίμηνο του 2021 φτάνοντας το 3,6% συγκριτικά με το 3,3% που βρισκόταν το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα