KFC: Η σεξιστική διαφήμιση που προκάλεσε σάλο με το “μπλουζάκι στα φιμέ τζάμια”

KFC: Η σεξιστική διαφήμιση που προκάλεσε σάλο με το “μπλουζάκι στα φιμέ τζάμια”
Διαφήμιση KFC Youtube @KFC Australia

Τα KFC, προκάλεσαν σφοδρές αντιδράσεις, ύστερα από μια διαφήμιση που αντιμετωπίζει το γυναικείο σώμα ως αντικείμενο προς ικανοποίηση των ανδρών.

Τα KFC απολογήθηκαν, ύστερα από τις παγκόσμιες αντιδράσεις που προκάλεσε μια διαφήμιση της εταιρίας, η οποία δείχνει δύο μικρά αγόρια να κοιτούν με το στόμα ανοιχτό μια γυναίκα, εστιάζοντας στο πληθωρικό της μπούστο.

Η Collective Shout, αυστραλιανή οργάνωση που αντιτίθεται στην αντικειμενικοποίηση του γυναικείου σώματος, προκάλεσε τα KFC να ζητήσουν δημόσια συγγνώμη, χαρακτηρίζοντας τη διαφήμιση “μια παλινδρόμηση σε αρχαϊκά στερεότυπα, όπου νέες γυναίκες μετατρέπουν το σώμα τους σε αντικείμενο για την ευχαρίστηση των αντρών”.

Η διαφήμιση δείχνει μια νεαρή γυναίκα που κοιτιέται στα φιμέ παράθυρα ενός παρκαρισμένου αυτοκινήτου θεωρώντας πως είναι άδειο. Καθώς προσαρμόζει το μπλουζάκι στο στήθος της, το παράθυρο του αμαξιού ανοίγει και η γυναίκα αντικρίζει δύο αγόρια να την κοιτούν με το στόμα ανοιχτό, την ίδια στιγμή που η -μάλλον- μητέρα των αγοριών την κοιτά αποδοκιμαστικά.

Η παραπάνω διαφήμιση παίζει στην τηλεόραση, ενώ υπάρχει και στο Youtube κανάλι της εταιρίας.

Σε πρόσφατη ανακοίνωση του τα KFC σημείωσαν: “Συγγνώμη αν κάποιος προσβλήθηκε από την τελευταία μας διαφήμιση. Δεν είχαμε σκοπό να “ντύσουμε” τις γυναίκες και τα μικρά αγόρια με αρνητικά στερεότυπα”.

Η υπεύθυνη επικοινωνίας της Collective Shout, Melinda Liszewski, ανέφερε χαρακτηριστικά: “Διαφημίσεις σαν αυτή ενισχύουν την άποψη πως δεν μπορούμε να περιμένουμε τίποτα παραπάνω από τους άντρες, παρά αυτή τη στάση. Την ίδια στιγμή αυτά τα ερεθίσματα μας αποτρέπουν από το να εκμηδενίσουμε τα σεξιστικά στερεότυπα που οδηγούν σε βίαιες συμπεριφορές προς γυναίκες και κορίτσια”.

Τα KFC δεν έχουν ξεκαθαρίσει αν θα διακόψουν τη συγκεκριμένη καμπάνια.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα