Τηλεθέαση: Ξανά στο “παιχνίδι” οι Άγριες Μέλισσες – Τι έκανε το MasterChef 4

Τηλεθέαση: Ξανά στο “παιχνίδι” οι Άγριες Μέλισσες – Τι έκανε το MasterChef 4
MasterChef και Άγριες Μέλισσες Star-Ant1

Οι "Άγριες Μέλισσες" δεν κατάφεραν να ανακτήσουν πλήρως το χαμένο έδαφος των προηγούμενων δύο μηνών. "Βασιλιάς" της τηλεθέασης ξανά το MasterChef 4.

Το MasterChef 4 έχει αναδειχθεί στο πλέον επιτυχημένο πρόγραμμα της φετινής τηλεοπτικής σεζόν, ενώ τόσο πριν όσο και κατά τη διάρκεια της καραντίνας, σημείωνε πολύ υψηλά νούμερα τηλεθέασης.

Άλλωστε, το “ανταγωνιστικό” προϊόν του στην prime time ζώνη, που ήταν η σειρά του ΑΝΤ1 “Άγριες Μέλισσες”, παιζόταν σε επανάληψη, επομένως το μαγειρικό ριάλιτι του Star συγκέντρωνε τη μεγαλύτερη τηλεθέαση.

Οι “Άγριες Μέλισσες” επανήλθαν στην τηλεόραση με νέα επεισόδια από τη Δευτέρα (18/05), επομένως η “μάχη” της τηλεθέασης ξεκίνησε ξανά, όπως συνέβαινε και πριν από την καραντίνα. 

Ωστόσο, η δραματική σειρά του ΑΝΤ1 δεν κατάφερε να ανακτήσει πλήρως το χαμένο έδαφος των προηγούμενων δύο μηνών από την πρώτη μέρα επαναπροβολής της, αν και θα φανεί τις επόμενες μέρες. 

Συγκεκριμένα, το MasterChef 4 κατάφερε να παραμείνει στην κορυφή, σημειώνοντας 40.3% στο δυναμικό κοινό και 32.1% στο γενικό σύνολο, ενώ οι “Άγριες Μέλισσες” σημείωσαν 19.4% και 22.3% αντίστοιχα.


Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα