Πάνω απ' όλα οργάνωση. Έπεσε το σύστημα στις εφορίες. Αλαλούμ με τα τέλη κυκλοφορίας

Πάνω απ' όλα οργάνωση. Έπεσε το σύστημα στις εφορίες. Αλαλούμ με τα τέλη κυκλοφορίας
INTIME NEWS

Σε ισχύ η παράταση για την καταβολή των τελών κυκλοφορίας. Προσωπικό ασφαλείας στις εφορίες, που δεν... λειτούργησαν

Με προσωπικό ασφαλείας θα λειτουργήσουν την Πέμπτη και την Παρασκευή οι εφορίες όλης της χώρας, οι οποίες θα πραγματοποιήσουν έκτακτες συναλλαγές.

Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά τα ειωθότα, δόθηκε παράταση για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας, λόγω της πολύ υψηλής προσέλευσης των πολιτών, που συνεχιζόταν στις 31 Δεκεμβρίου και ενώ έληγε η προθεσμία.

Να διευκρινίσουμε ότι η παράταση ισχύει μόνο για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας (πληρώνονται στις τράπεζες και τα ΕΛΤΑ)-ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΙΣ ΕΦΟΡΙΕΣ και όχι για κατάθεση πινακίδων.

Από νωρίς το πρωί, πολίτες άρχισαν να προσέρχονται στις εφορίες, ωστόσο δεν μπόρεσαν να εξυπηρετηθούν, καθώς... δεν λειτουργούσε το σύστημα Taxis. Το σύστημα επανήλθε λίγο μετά τις 12:30.

Ο ΓΓ Εσόδων, Χάρης Θεοχάρης, μιλώντας για το πρόβλημα που δημιουργήθηκε έκανε λόγο για "προγραμματισμένη συντήρηση" και όχι για πτώση του συστήματος.

Βάσει εγκυκλίου του ΓΓ Εσόδων, στις 2 και 3 Ιανουαρίου οι εφορίες θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν έκτακτες συναλλαγές.

Οι συναλλαγές αυτές αφορούν:

α) τη χορήγηση αποδεικτικού φορολογικής ενημερότητας, που λήγει η προθεσμία υποβολής του,

β) την παραλαβή κατατεθειμένων πινακίδων κυκλοφορίας, με την ταυτόχρονη πληρωμή τελών του 2014,

γ) την κατάθεση δήλωσης μεταβίβασης ακινήτου κατοίκου εξωτερικού, σε εκτέλεση προσυμφώνου μεταβίβασης που λήγει η προθεσμία,

δ) τη κατάθεση δήλωσης κληρονομιάς, κλπ.

Όπως επισημαίνεται στην ίδια εγκύκλιο, δεδομένου ότι είχε αρχικώς οριστεί ότι οι Δ.Ο.Υ., δεν θα πραγματοποιήσουν συναλλαγές με το κοινό κατά τις ημερομηνίες αυτές, καθώς και ότι οι υπάλληλοι θα βρίσκονται στις θέσεις εργασίας τους ώστε να ενημερωθούν κυρίως για τις διατάξεις του Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας, θα πρέπει να οριστούν από τους εκτελούντες χρέη Προϊσταμένου των Δ.Ο.Υ., 3 έως 5 υπάλληλοι (ανάλογα με το μέγεθος της κάθε Δ.Ο.Υ.), για την πραγματοποίηση των παραπάνω εκτάκτων περιπτώσεων συναλλαγών και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:

Πώς μπορείτε να πληρώσετε εύκολα τα τέλη κυκλοφορίας

SHARE:

24Media Network