Ποιες κατηγορίες λιανεμπορίου "τσίμπησαν" προς τα πάνω το Φεβρουάριο

Κατάστημα ρούχων στη Θεσσαλονίκη
Κατάστημα ρούχων στη Θεσσαλονίκη EUROKINISSI

Οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε: Φαρμακευτικά- καλλυντικά (15,6%), Τρόφιμα- ποτά- καπνό (8,3%), Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (2,4%) και Έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- οικιακό εξοπλισμό (0,8%).

Περαιτέρω μείωση 1,8% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον Φεβρουάριο εφέτος, με τον τζίρο στα φαρμακεία και αυτόν σε ένδυση- υπόδηση να ακολουθούν τελείως αντίθετες πορείες.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε: Φαρμακευτικά- καλλυντικά (15,6%), Τρόφιμα- ποτά- καπνό (8,3%), Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (2,4%) και Έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- οικιακό εξοπλισμό (0,8%).

Στον αντίποδα, ο όγκος των πωλήσεων μειώθηκε σε: Ένδυση- υπόδηση (23,2%), Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (9,9%), Βιβλία- χαρτικά-λοιπά είδη (6,8%) και Πολυκαταστήματα (5,7%).

Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) παρουσίασε μείωση 1,8% τον Φεβρουάριο 2021 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2020, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2021 σημείωσε αύξηση 0,1%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε μείωση 0,9% τον Φεβρουάριο 2021 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2021.

Παράλληλα, ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες τιμές) παρουσίασε μείωση 3% τον Φεβρουάριο 2021 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2020, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2021 καταγράφηκε αύξηση 0,3%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε μείωση 0,5% τον Φεβρουάριο 2021 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2021.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Λιανεμπόριο, click away, ΕΛΣΤΑΤ
SHARE: