Το συγγνώμη της Πειραιώς για την χρέωση των 5 ευρώ

Το συγγνώμη της Πειραιώς για την χρέωση των 5 ευρώ
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΗΜΑ Eurokinissi

Η τράπεζα Πειραιώς ζήτησε συγνώμη και διόρθωσε το λάθος για τη χρέωση «τέλος σύνδεσης winbank».

«Σας ενημερώνουμε ότι πραγματοποιήθηκε ο αντιλογισμός της χρέωσης: «τέλος σύνδεσης winbank» που έγινε εκ παραδρομής. Ζητούμε συγνώμη για την αναστάτωση». Με αυτό το γραπτό μήνυμα – SMS ενημερώνει τους πελάτες της η Τράπεζα Πειραιώς για τη χρέωση 5 ευρώ που έγινε σε πελάτες που κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής τραπεζικής υπηρεσίας της.

Την ίδια στιγμή ο υπουργός Ανάπτυξης επανήλθε γράφοντας: “Σε χιλιάδες πελάτες της Τραπέζης Πειραιώς έρχεται σήμερα αυτό το μήνυμα. Όσο κάποιοι με κατηγόρησαν για την χθεσινή μου παρέμβαση, εμείς προχωράμε υπέρ των πολιτών να είμαστε εδώ».

Υπενθυμίζεται ότι για το θέμα με την χρέωση είχε τοποθετηθεί ο υπουργός με ανάρτησή του στο twitter και είχε αναφέρει ότι επρόκειτο για λάθος του συστήματος. Ο υπουργός διευκρίνισε ότι το θέμα ερευνήθηκε και από αυτόν και από τις υπηρεσίες του υπουργείου.

«Επρόκειτο περί λάθους του συστήματος, θα υπάρξει αντιλογισμός του ποσού άμεσα σε όσους υπήρξε χρέωση και δεν θα υπάρχει καμία νέα επιπλέον χρέωση», διαβεβαίωσε ο ίδιος.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα