Στους μόνιμους διορισμούς προηγούνται οι ιδιωτικοί αναπληρωτές από του δημοσίου

Στους μόνιμους διορισμούς προηγούνται οι ιδιωτικοί αναπληρωτές από του δημοσίου
Σχολική αίθουσα - φωτογραφία αρχείου Eurokinissi

Σύμφωνα με την ΠΕΑΔ οι ιδιωτικοί απολυμένοι εκπαιδευτικοί αφήνουν πίσω και καταϊδρωμένους τους αναπληρωτές των δημοσίων σχολείων.

Η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με κείμενό της που έστειλε στο alfavita.gr διαπιστώνει πως οι αναπληρωτές που δούλεψαν σε ιδιωτικά σχολεία είναι πρώτοι στους πίνακες, και με διαφορά, από τους αναπληρωτές των δημοσίων σχολείων. Συγκεκριμένα φέρνουν παράδειγμα από τρεις ειδικότητες, των Φιλολόγων, των Μαθηματικών και των Φυσικών.

Η ΠΕΑΔ αναφέρει πως “Σε κάθε περίπτωση προσλήφθηκαν με διαφορετικούς όρους απ΄ό,τι οι αναπληρωτές του δημοσίου και απολύθηκαν. Οι αναπληρωτές των δημοσίων σχολείων όμως δεν απολύθηκαν μία αλλά τουλάχιστον 15 φορές!”

Ακολουθεί το κείμενο της ΠΕΑΔ:

«Ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί-σύστημα διορισμών»

Κ.ΥΠΟΥΡΓΕ,

Σίγουρα στο παρόν σχέδιο νόμου που βρίσκεται ήδη στη φάση της διαβούλευσης, αυτοί που βλέπουν τον εαυτό τους σε αυτό είναι οι ιδιωτικοί απολυμένοι εκπαιδευτικοί. Σύμφωνα με την επεξεργασία των στοιχείων των επικυρωμένων πινάκων αναπληρωτών του Αυγούστου 2018, διαπιστώσαμε ότι:

  1. Οι πρώτοι 111 αναπληρωτές του κλάδου ΠΕ02 (Φιλολόγων) είναι απολυμένοι εκπαιδευτικοί των ιδιωτικών σχολείων!
  2. Οι πρώτοι 57 αναπληρωτές του κλάδου ΠΕ02 (Μαθηματικών) είναι απολυμένοι εκπαιδευτικοί των ιδιωτικών σχολείων!
  3. Οι πρώτοι 51 αναπληρωτές του κλάδου ΠΕ04 (Θετικών Επιστημών) είναι απολυμένοι εκπαιδευτικοί των ιδιωτικών σχολείων!

Επομένως αυτοί προτάσσονται απόλυτα στους υπό διαμόρφωση νέους πίνακες και διορίζονται αφήνοντας πίσω και καταϊδρωμένους τους αναπληρωτές των δημοσίων σχολείων που υπηρέτησαν επί σειρά ετών μακριά από τους τόπους συμφερόντων τους, της μόνιμης διαμονής τους, τις οικογένειες τους κ.ο.κ.

Οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί βίωσαν αναμφισβήτητα σκληρές εργασιακές συνθήκες σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια· ήταν όμως δική τους επιλογή να παραμείνουν στον τόπο κατοικίας τους, κυρίως στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη.

Κανείς δεν αμφισβητεί ότι και αυτοί παρέχουν το δημόσιο αγαθό της Παιδείας, δεν βρέθηκαν ωστόσο όπως οι περισσότεροι αναπληρωτές που απασχολήθηκαν αποκλειστικά στα δημόσια σχολεία και τα κράτησαν «όρθια» σε εποχές κρίσης.

Σε κάθε περίπτωση προσλήφθηκαν με διαφορετικούς όρους απ΄ό,τι οι αναπληρωτές του δημοσίου και απολύθηκαν.

Οι αναπληρωτές των δημοσίων σχολείων όμως δεν απολύθηκαν μία αλλά τουλάχιστον 15 φορές!

Ως εκ τούτου, η προϋπηρεσία που προσφέρθηκε στην ιδιωτική εκπαίδευση δεν μπορεί και δεν πρέπει να συμφύρεται με τη δημόσια.

Πρόκειται για πασιφανή αδικία σε βάρος των αναπληρωτών που έδωσαν το «είναι» τους και στήριξαν τα δημόσια σχολεία μακριά από τις οικογένειες τους με τρομερά οικονομικά έξοδα και αντίξοες συνθήκες διαβίωσης.

Χρέος μιας ευνομούμενης και μάλιστα αριστερής πολιτείας είναι να νομοθετεί υπέρ του αδυνάτου και όχι υπέρ του ισχυρού.

Καθώς ο βασανισμένος και πολλές φορές προδομένος κόσμος της αναπλήρωσης βρίσκεται μπροστά σε ένα νομοσχέδιο που θα επηρεάσει καταλυτικά τουλάχιστον την επόμενη διετία τις ζωές μας, πρέπει να προσεχθεί κάθε παράμετρός του με κοινό παρανομαστή τη δικαιοσύνη, την ισοτιμία και το σεβασμό σε όλους όσοι προσέφεραν τις υπηρεσίες τους στα δημόσια σχολεία.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ ΣΤΟ ALFAVITA.GR:

Τα τρίγωνα κάλαντα του αναπληρωτή
Η σχεδίαση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και η αξιολόγηση ως απαραίτητο στοιχείο της εκπαιδευτικής διαδικασίας
Επείγουσα ενημέρωση σχετικά με το θέμα της μη παραγραφής αναδρομικών

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα