Ποινές στους υπαλλήλους του ΙΚΑ που δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα

Στιγμιότυπο απο την παρουσίαση του νέου ηλεκτρονικού συστήματος συνταγογράφησης φαρμάκων του ΙΚΑ,σήμερα Τρίτη 16 Μαρτίου 2010 / Υπάλληλοι του οργανισμού (EUROKINISSI / ΧΑΣΙΑΛΗΣ ΒΑΪΟΣ)
Στιγμιότυπο απο την παρουσίαση του νέου ηλεκτρονικού συστήματος συνταγογράφησης φαρμάκων του ΙΚΑ,σήμερα Τρίτη 16 Μαρτίου 2010 / Υπάλληλοι του οργανισμού (EUROKINISSI / ΧΑΣΙΑΛΗΣ ΒΑΪΟΣ) EUROKINISSI

Με τιμωρία απειλούνται όσοι εργαζόμενοι του ΙΚΑ δεν απαντούν στις κλήσεις. Απεστάλη εγκύκλιος μετά από καταγγελίες πολιτών

Να επαναφέρει στην... τάξη τους εργαζομένους του ΙΚΑ που δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα για να εξυπηρετήσουν το κοινό επιχειρεί η διοίκηση του ΙΚΑ μετά από καταγγελίες πολιτών.

"Με αφορμή τις συνεχιζόμενες καταγγελίες πολιτών στη Διοίκηση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, αναφορικά με τη μη ανταπόκριση των υπαλλήλων των υπηρεσιών μας στις τηλεφωνικές κλήσεις, παρά τις οδηγίες που έχουν δοθεί, επαναλαμβάνουμε τα ακόλουθα:

Η ποιότητα των υπηρεσιών του ΙΚΑ – ΕΤΑΜ, συνδέεται άμεσα με τη γενικότερη στάση και συμπεριφορά των υπαλλήλων απέναντι στους συναλλασσόμενους, το επίπεδο της οποίας καθορίζει αντίστοιχα και τη στάση και συμπεριφορά των πολιτών απέναντί τους. Καθένας από εμάς με τη συμπεριφορά του είναι υπεύθυνος για τον τρόπο με τον οποίο οι συναλλασσόμενοι αντιλαμβάνονται το επίπεδο υπηρεσιών του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.

Η τηλεφωνική πληροφόρηση των πολιτών κρίνεται σήμερα ιδιαιτέρως επιβεβλημένη, λόγω των σημαντικών αλλαγών που έχουν επέλθει στο ασφαλιστικό σύστημα τα τελευταία χρόνια. Για το λόγο αυτό, εφιστούμε την προσοχή όλων των υπαλλήλων να απαντούν στις τηλεφωνικές κλήσεις, επειδή είναι ένας ταχύς τρόπος εξυπηρέτησης, χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία των πολιτών στις Υπηρεσίες μας (Σχετ. τα ανωτέρω έγγραφα της Διεύθυνσής μας).

Επειδή η άρνηση παροχής πληροφόρησης συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα (άρθρο 107 παρ. 1 περ. ιβ ́ του Ν.3528/2007 του Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα, όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 2 του Ν.4057/2012), σας γνωρίζουμε ότι εφεξής θα εξετάζονται όλες οι καταγγελίες που περιέρχονται στη Διοίκηση και θα αποδίδονται οι ανάλογες ευθύνες.

Οι Προϊστάμενοι Διευθύνσεων και Τμημάτων καθίστανται υπεύθυνοι για τη λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων, ώστε να εκλείψει το φαινόμενο της αδυναμίας τηλεφωνικής επικοινωνίας των πολιτών με τις υπηρεσίες μας", σημειώνεται στην εγκύκλιο που απεστάλη από τη Διεύθυνση Οργάνωσης και Απλούστευσης Διαδικασιών.

SHARE: