Πέτσας: “Η εκστρατεία ενημερώσης για κορονοϊό θα αφορά και τα περιφερειακά ΜΜΕ”

Πέτσας: “Η εκστρατεία ενημερώσης για κορονοϊό θα αφορά και τα περιφερειακά ΜΜΕ”
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας Eurokinissi

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας μίλησε εκτεταμένα στην καμπάνια ενημέρωσης της κυβέρνησης με στόχο τον περιορισμό της πανδημίας και αναφέρθηκε στα βήματα που απομένουν μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Η εκστρατεία ενημέρωσης για την πανδημία θα αφορά και τα περιφερειακά κανάλια, διαβεβαίωσε ο υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ, και κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας κατά τη δευτερολογία του στην επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής.

Γίνεται η μέγιστη προσπάθεια να πλησιάσουμε στο 30% (της εκστρατείας) παρότι είναι κατ’ εξαίρεση η διαδικασία, για να έχουμε τη μέγιστη δυνατή απήχηση, είπε ο κ. Πέτσας, τονίζοντας ότι “θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για τη βέλτιστη δυνατή κατανομή”.

Απαντώντας στον προβληματισμό βουλευτών γιατί δεν έγινε διαγωνισμός, αλλά απευθείας ανάθεση στην εταιρεία Initiative, ο κ. Πέτσας επισήμανε ότι ένας διαγωνισμός θα διαρκούσε 6-8 μήνες τουλάχιστον και αναρωτήθηκε

“Τι σημασία θα είχε να κάναμε καμπάνια περιορισμού της πανδημίας και ενημέρωση στο τέλος της χρονιάς; Θα θρηνούσαμε χιλιάδες θύματα έως τότε. Δεν είμαστε για να κρυβόμαστε, είμαστε για να αναλαμβάνουμε ευθύνες”, είπε χαρακτηριστικά ο κ. Πέτσας.

Εξέφρασε επίσης την απορία γιατί δεν υπήρξε πλαίσιο για ταχείες διαδικασίες, ενώ εξέφρασε την εκτίμηση ότι “ενδεχομένως το επόμενο χρονικό διάστημα να καταλήξουμε, ύστερα από συζήτηση, να πάμε σε ένα πλαίσιο που να δίνει κατευθύνσεις στην κυβέρνηση να αντιμετωπίζει τέτοια θέματα με ταχύτητα”.

Ειδικότερα για την Initiative, είπε ότι είναι εγνωσμένη στο χώρο, ότι μπορεί να φέρει σε πέρας το μεγάλο φόρτο που της ανατέθηκε, καθώς και ότι “δεν παίρνει το ποσό των 11 εκατ., παίρνει την προμήθεια του 3%”, και δεν τιμολογούνται τα ποσά στην εταιρία.

Το υπουργείο Οικονομικών πληρώνει απευθείας όσους συμμετέχουν στην προβολή μηνυμάτων. Διευκρίνισε επίσης ότι “στο τέλος θα έχουμε πλήρη εικόνα ποιοι έχουν συμμετάσχει στην καμπάνια και πόσα πήρανε”.

Εξάλλου, απαντώντας σε σχετική ερώτηση της βουλευτού του ΜέΡΑ25 και αντιπροέδρου της Βουλής Σοφίας Σακοράφα, ο κ. Πέτσας διαβεβαίωσε ότι η πληρωμή των ΜΜΕ θα προαπαιτεί τη συγκέντρωση των καταχωρίσεων (αποκομμάτων εφημερίδων, στιγμιοτύπων οθόνης ηλεκτρονικών σελίδων κ.ά.).

Ενημερωτική καμπάνια πριν ανοίξουν τα σχολεία

Σχολιάζοντας τοποθετήσεις βουλευτών για την ενημέρωση ειδικών ομάδων του πληθυσμού, ο κ. Πέτσας είπε ότι “θα πρέπει να είμαστε πιο στοχευμένοι στα διαφημιστικά μας μηνύματα για να προσεγγίσουμε τέτοιες ομάδες”.

Απαντώντας στην κ. Σακοράφα για το πότε θα ξεδιπλώσουμε μια στρατηγική εξόδου, είπε ότι θα πρέπει να έχουμε πρώτα τη γνώμη ειδικών, και μετά να στοχεύσουμε στα (ειδικά) κοινά. Πριν ανοίξουν τα σχολεία, για παράδειγμα, θα προηγηθεί καμπάνια σε μαθητές και γονείς, είπε ο κ. Πέτσας.

Με αφορμή, δε, το πρόσφατο κρούσμα σε οικισμό Ρομά, και μιλώντας για τα Κέντρα Υποδοχής και Ταυτοποίησης, είπε ότι “Προσπαθούμε να απομονώσουμε τον πληθυσμό, ειδικά τους πιο ευάλωτους, όπως οι ηλικιωμένοι και οι έχοντες υποκείμενα προβλήματα. Εάν υπάρξουν εκεί μαζικά κρούσματα, θα πρέπει να γίνει στεγανοποίηση της περιοχής, όπως με τον οικισμό των Ρομά στη Λάρισα” είπε ο κ. Πέτσας.

Στην αντιπρόταση του πρώην προέδρου της Βουλής, Νίκου Βούτση για αποσυμφόρηση των νησιών αντί της στεγανοποίησης των δομών, ο κ. Πέτσας είπε ότι ήδη μειώνεται ο αριθμός (προσφύγων) στα νησιά.

“Αυτό που επίσης κάνουμε”, πρόσθεσε ο κ. Πέτσας, “είναι να αξιοποιήσουμε την πρόταση της Ευρωπαίας Επιτρόπου κ. Γιόχανσον, και ευτυχώς έχουν ανταποκριθεί ήδη οι δήμοι της Χίου, της Δυτικής Λέσβου και της Μυτιλήνης, που έχουν δεχθεί την προσωρινή μετεγκατάσταση σε άλλες δομές, ώστε να αραιώσει ο πληθυσμό”.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΟΝΟΪΟ

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα