Αυτόνομα ρομπότ για φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων προτείνει η Volkswagen

Αυτόνομα ρομπότ για φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων προτείνει η Volkswagen
Volkswagen

Το ρομπότ της Volkswagen περιλαμβάνει στο εσωτερικό του όλο τον εξοπλισμό για τη φόρτιση ενός ηλεκτρικού οχήματος και μπορεί να κινείται αυτόνομα στον χώρο του πάρκινγκ.

Αργά ή γρήγορα τα ηλεκτρικά οχήματα θα κατακλύσουν τους δρόμους τους ανεπτυγμένων χωρών, γεγονός που αναπόφευκτα θα δημιουργήσει την ανάγκη για την κατασκευή περισσότερων σταθμών φόρτισης και ίσως γεννήσει ένα πρόβλημα λόγω των περιορισμένων θέσεων και της πολύωρης φόρτισης που απαιτείται, τουλάχιστον με τα σημερινά δεδομένα.

Γι’ αυτό το λόγο, η Volkswagen προτείνει μια εναλλακτική λύση που θα μπορούσε να μειώσει το κόστος που απαιτείται για την κατασκευή των σταθμών φόρτισης και να εξαλείψει τις ειδικές θέσεις παρκαρίσματος. Πρόκειται για ένα ειδικό ρομπότ που θα μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιοδήποτε συμβατικό πάρκινγκ και να χρησιμοποιείται για τη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων.

Όπως αναφέρει το Techgear.gr, το κάθε ρομπότ περιλαμβάνει στο εσωτερικό του όλο τον εξοπλισμό για τη φόρτιση ενός ηλεκτρικού οχήματος και μπορεί να κινείται αυτόνομα στον χώρο του πάρκινγκ. Αφότου παρκάρει ο οδηγός σε οποιαδήποτε θέση, τότε μπορεί να καλέσει το ρομπότ – φορτιστή μέσω της ξεχωριστής εφαρμογής για smartphones ή από την οθόνη του οχήματος του. Το ρομπότ ενεργοποιείται, βρίσκει μόνο του τη θέση του οχήματος που χρειάζεται φόρτιση, ζητά ασύρματα από το όχημα να ανοίξει τη θέση της πρίζας και στη συνέχεια συνδέει τη φορητή μπαταρία του. Έπειτα, επιστρέφει στη θέση του και περιμένει μέχρι να ολοκληρωθεί πλήρως η φόρτιση του οχήματος για να αποσυνδέσει και να μαζέψει τη φορητή μπαταρία.

Όλη αυτή η διαδικασία γίνεται χωρίς καμία ανθρώπινη παρέμβαση. Το ρομπότ είναι εξοπλισμένο με πληθώρα αισθητήρων, καμερών και σαρωτών που του επιτρέπουν να κινείται αυτόνομα μέσα σε ένα πάρκινγκ, χωρίς να ακουμπά σε άλλα οχήματα είτε αυτά είναι σταματημένα, είτε κινούνται. Οι φορητές μπαταρίες που κουβαλά έχουν χωρητικότητα 25 kWh και η ταχύτητα φόρτισης πιάνει μέγιστο στα 50 kW.

Μια ενδιαφέρουσα και πολύ πρακτική λύση για το μέλλον των ηλεκτρικών οχημάτων.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα