Η Xiaomi τερμάτισε το "όταν η πραγματικότητα ξεπερνάει τη φαντασία"

H Όπερα στο Παρίσι τέθηκε στο επίκεντρο του λανσαρίσματος του νέου προϊόντος της Xiaomi.
H Όπερα στο Παρίσι τέθηκε στο επίκεντρο του λανσαρίσματος του νέου προϊόντος της Xiaomi. AP PHOTO/LEWIS JOLY

Η Xiaomi δημιούργησε ακραία καιρικά φαινόμενα πάνω από την Όπερα του Παρισιού, για να παρουσιάσει το νέο μοντέλο smart phone. Δείτε την Αugmented Reality στα καλύτερα της.

Η Virtual Reality μας πάει σε έναν "μαγικό κόσμο" -που δεν υπάρχει απαραίτητα. Η Αugmented Reality κάνει μαγικό τον πραγματικό κόσμο, με παρεμβολή ψηφιακών πληροφοριών -μεταξύ των ματιών μας και του περιβάλλοντος.

H Χiaomi αποφάσισε να δώσει μια γενναία δόση AR, στην παρουσίαση του νέου 11Τ Pro. Το project είχε για σλόγκαν το “όταν η πραγματικότητα ξεπερνάει τη φαντασία” και το τίμησε στο έπακρο. Έγινε στην Όπερα του Παρισιού. Για την ακρίβεια, στην πρόσοψη της τοποθετήθηκε οθόνη δεκάδων μέτρων που είχε έναν QR Code. Αυτός ενεργοποιούσε την κινούμενη εικόνα που είχε προετοιμαστεί για την περίσταση (και αφορούσε τη δυνατότητα του νέου κινητού της Xiaomi να φορτίζει πλήρως την μπαταρία, σε 17 λεπτά), σε κάθε χρήστη smart phone. Τι εικόνα; Δείτε.

Τον Ιούνιο του 2021 η κινεζική εταιρία αποκάλυψε τη δημιουργία των Xiaomi Studios, που είχαν ως αποστολή τη δημιουργία εικόνας περιεχομένου για τα κινητά τηλέφωνα. Στο promo είχαν σημειώσει πως θα επιτρέψουν σε όλους στον κόσμο, να απολαύσουν την όμορφη ζωή που δημιουργεί η τεχνολογία”. Δεν υπήρχαν πολλοί που να κατάλαβαν τι εννοούσαν οι εργοδότες δημιουργών κινηματογραφικών ταινιών και περιεχομένου βίντεο από όλον τον κόσμο. To StudioM France και η Busterwood (εταιρία επικοινωνιών που εξειδικεύεται στη διασκέδαση) είναι μεταξύ αυτών που δουλεύουν εκεί. Είναι και οι υπεύθυνοι για το βίντεο που είδατε.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Xiaomi, Γαλλία
SHARE:

24Media Network