Αξιωματούχος EMA: To εμβόλιο της AstraZeneca συνδέεται με τις θρομβώσεις, αλλά δεν ξέρουμε γιατί

Εμβόλιο της AstraZeneca
Εμβόλιο της AstraZeneca SHUTTERSTOCK

Για σύνδεση του εμβολίου της AstraZeneca με τα περιστατικά θρομβώσεων κάνει λόγο αξιωματούχος του EMΑ. Δεν έχει εξακριβωθεί η αιτία.

Το εμβόλιο της AstraZeneca συνδέεται με τις περιπτώσεις θρομβώσεων αλλά ακόμη δεν έχει εξακριβωθεί η αιτία, ανέφερε την Τρίτη 6/4 υψηλόβαθμος αξιωματούχος του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Φαρμάκων (ΕΜΑ), σύμφωνα με όσα μεταδίδει το Γαλλικό Πρακτορείο.

"Κατά τη γνώμη μου, μπορούμε να το πούμε τώρα, είναι σαφές ότι υπάρχει σύνδεση με το εμβόλιο. Αλλά ακόμα δεν γνωρίζουμε τι προκαλεί αυτή την αντίδραση", δήλωσε ο επικεφαλής εμβολίων του EMA, Μάρκο Καβαλέρι, στην εφημερίδα Il Messaggero της Ιταλίας.

Είπε ότι "τις επόμενες ώρες, θα πούμε ότι υπάρχει σύνδεση, αλλά πρέπει να καταλάβουμε πώς συμβαίνει αυτό".

Πρόσθεσε οτι "μεταξύ των εμβολιασθέντων υπάρχουν περισσότερες περιπτώσεις θρόμβωσης σε νέους ανθρώπους από όσες θα περιμέναμε".

Πριν από μια εβδομάδα ο ΕΜΑ είχε ανακοινώσει ότι δεν έχουν βρεθεί παράγοντες ειδικού κινδύνου που να σχετίζονται με τους θρόμβους στο αίμα και να συνδέονται με το εμβόλιο της AstraZeneca.

Ο EMA διευκρίνισε ωστόσο πως η επιτροπή του για την ασφάλεια των σκευασμάτων αναμένεται να δημοσιοποιήσει "επικαιροποιημένες συστάσεις" για το εμβόλιο μετά τη μηνιαία σύσκεψή της που αναμένεται να πραγματοποιηθεί την εβδομάδα που διανύουμε.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΟΝΟΪΟ


Δείτε σε πραγματικό χρόνο την εξέλιξη των κρουσμάτων

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Εμβόλιο Astrazeneca
SHARE:

24Media Network