Η “Σπασμένη Φλέβα” γράφει ιστορία στο ελληνικό box office – 31.250 εισιτήρια το πρώτο τετραήμερο

Διαβάζεται σε 4'
O Βασίλης Μπισμπίκης
"Σπασμένη Φλέβα", η νέα ταινία του Γιάννη Οικονομίδη Marilena Anastasiadou

Η “Σπασμένη Φλέβα” σαρώνει το box office με 31.250 εισιτήρια, μετατρέποντας την πρεμιέρα της σε συλλογική εμπειρία. Μια ταινία που φέρνει το ελληνικό κοινό αντιμέτωπο με τον πιο σκληρό του καθρέφτη.

Η «Σπασμένη Φλέβα» του Γιάννη Οικονομίδη έκανε εκρηκτικό ντεμπούτο στο ελληνικό box office, συγκεντρώνοντας 31.250 εισιτήρια στο πρώτο τετραήμερο – μια επίδοση που ξεπέρασε ακόμη και πολυδιαφημισμένες διεθνείς παραγωγές, θυμίζοντας τις παλιές καλές στιγμές του ελληνικού κινηματογράφου.

Παρά την κακοκαιρία Adel που χτύπησε την πρεμιέρα, οι αίθουσες γέμισαν από κόσμο που έσπευσε να δει τη νέα, πολυσυζητημένη ταινία του αιρετικού Έλληνα σκηνοθέτη.

Στο έργο, ο Θωμάς Αλεξόπουλος είναι ένας επιχειρηματίας πνιγμένος στα χρέη. Ο τοκογλύφος στον οποίο έχει υποθηκεύσει (κρυφά από την οικογένειά του) το σπίτι τους, θέλει τα λεφτά του μέσα σε λίγες μέρες. Το μαγαζί βουλιάζει. Και ο γιος του αρνείται να τον βοηθήσει. Όπου κι αν στραφεί, ο Θωμάς αντιμετωπίζει αδιέξοδα. Πώς θα καταφέρει να σώσει το σπίτι του, την οικογένειά – και τον εαυτό του;

ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ ΓΙΑΪΤΖΟΓΛΟΥ-ΓΟΥΑΤΚΙΝΣΟΝ

Το φιλμ, μια αγνή στόφα σύγχρονης τραγωδίας, βυθίζεται στο κοινωνικό αδιέξοδο μέσα από μια ιστορία ασφυκτικής πίεσης και απόγνωσης. Εξαιρετικά παιγμένο από ολόκληρο το καστ, το έργο χτίζει έναν κόσμο που σφίγγει ολοένα — σκηνή τη σκηνή — μέχρι να μην υπάρχει ανάσα.

Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο NEWS 24/7, ο Γιάννης Οικονομίδης τόνισε πως ο ήρωας της ταινίας δεν είναι απλώς μια μυθοπλασία, αλλά «ο Έλληνας των τελευταίων ετών και του μέλλοντος», ο άνθρωπος που φυτεύτηκε και βλάστησε μέσα στην τριακονταετία που μας έφερε ως εδώ: «εκείνος που δεν έχει τον Θεό του, δεν ιδρώνει το αυτί του, δεν πιστεύει σε τίποτα».

Ο ίδιος παραδέχεται πως «Έτρεμα να μου βγει η ταινία, να μην πέσω από το σχοινί. Όλη η ταινία ήταν μια ισορροπία τρόμου. Αν σκεφτείς μόνο, πόσες κρίσιμες σκηνές έχει, που έπρεπε να κερδηθούν για να πας παρακάτω, για να πείσεις τον θεατή ότι αυτός ο άνθρωπος περνάει ένα αληθινό δράμα, το οποίο μπορεί να είναι και δικό σου μεθαύριο”.

Με τις ουρές στα σινεμά να μεγαλώνουν και τις προκρατήσεις της δεύτερης εβδομάδας να ενισχύουν την αίσθηση ότι η ταινία τώρα αρχίζει πραγματικά να απογειώνεται, η «Σπασμένη Φλέβα» μοιάζει όχι απλώς με ένα ακόμη κινηματογραφικό γεγονός, αλλά με ένα έργο που λειτουργεί σαν μαζικό ξύπνημα. Το κοινό δεν πάει μόνο για να δει μια ιστορία, πάει για να βιώσει μια εμπειρία που αγγίζει κάτι βαθιά ελληνικό, κάτι που συνήθως αποφεύγουμε να κοιτάξουμε κατάματα.

Ο Γιάννης Οικονομίδης στήνει έναν καθρέφτη μπροστά σε μια κοινωνία κουρασμένη και εγκλωβισμένη και το εντυπωσιακό είναι πως ο κόσμος επιλέγει να σταθεί απέναντί του. Και ο τρόπος που το φιλμ ενεργοποιεί μνήμες, φόβους και μικρές προσωπικές αλήθειες, εξηγεί γιατί η ταινία δεν “κόβει εισιτήρια”, αλλά κινεί κάτι συλλογικό.

Σχετικό Άρθρο

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα