Νέο Opel Astra BiTurbo. Το Ισχυρότερο Πετρελαιοκίνητο Astra

Η οικογένεια Astra τώρα με νέο κινητήρα 2.0 BiTurbo CDTI 195 hp με ροπή 400 Nm. Το νέο μοντέλο της Opel αναπτύσσει τελική ταχύτητα 226 χλμ./ώρα και καταναλώνει μόλις 4,9 λίτρα καυσίμου στα 100 χλμ. Διατίθεται σαν 5θ, GTC coupé και Sports Tourer station wagon
- 03 Αυγούστου 2012 13:50
Η γκάμα του Opel Astra αναβαθμίζεται με τον κορυφαίο diesel κινητήρα: τον τετρακύλινδρο 2.0 BiTurbo CDTI με 143 kW/195 hp και μέγιστη ροπή 400 Nm. Ο κινητήρας διατίθεται με τρεις εκδόσεις αμαξώματος: 5θ, GTC coupé και Sports Tourer station wagon.
Καμία άλλη μάρκα δεν προσφέρει τέτοια ποικιλία μοντέλων diesel υψηλών επιδόσεων στη συμπαγή κατηγορία. Με τελική ταχύτητα 226 km/h, το 5θ Astra BiTurbo CDTI είναι το ταχύτερο Astra diesel όλων των εποχών (Sports Tourer222 km/h, GTC 223 km/h). Παράλληλα με τις δυναμικές επιδόσεις και την οδηγική απόλαυση, ο κινητήρας BiTurbo είναι επίσης πολύ αποδοτικός. Σε συνδυασμό με την τεχνολογία Start/Stop που είναι στάνταρ σε όλα τα Astra BiTurbo, το GTC καταναλώνει μόνο 4,9l/100 km (Sports Tourer και 5θ 5,1 l/100km). Οι εκπομπές ρύπων του GTC είναι 129 g/km (134 g/km για 5θ και station wagon).
Έχοντας λανσαριστεί στις αρχές του 2012 στο Opel Insignia, ο κινητήρας 195 hp εισάγει την προηγμένη τεχνολογία σειριακού BiTurbo στην οικογένεια Astra και συνοδεύεται από σύστημα δύο intercooler. Οι νέες πετρελαιοκίνητες εκδόσεις Astra υψηλών επιδόσεων θα είναι διαθέσιμες για παραγγελία από το φθινόπωρο, ενώ αναμένονται στις εκθέσεις των Διανομέων μέχρι το τέλος της χρονιάς.
Ομαλή επιτάχυνση χωρίς υστέρηση turbo
Ανάλογα με το φορτίο του τετρακύλινδρου diesel του Astra BiTurbo, δύο υπερσυμπιεστές διαφορετικών διαστάσεων λειτουργούν μαζί ή ξεχωριστά. Ο μικρότερος υπερσυμπιεστής επιταχύνει γρήγορα στις χαμηλές στροφές. Αυτό σημαίνει ότι το πεντάλ του γκαζιού ανταποκρίνεται καλά και ελαχιστοποιείται η υστέρηση turbo. Ξεκινώντας από τις 1.250 rpm, ο οδηγός μπορεί ήδη να εκμεταλλεύεται τα 320 Nm – δηλαδή το 80% της μέγιστης ροπής των 400 Nm που είναι διαθέσιμη μεταξύ 1.750 και 2.500 rpm.
Στη μεσαία κλίμακα στροφών, και οι δύο υπερσυμπιεστές λειτουργούν μαζί, με τον μεγαλύτερο να συμπιέζει αρχικά τον εισερχόμενο αέρα, και στη συνέχεια να αναλαμβάνει ο μικρότερος. Μία συνεχώς ελεγχόμενη βαλβίδα παράκαμψης οδηγεί μέρος των καυσαερίων στο μεγάλο υπερσυμπιεστή. Αυτό συνεπάγεται ομαλή επιτάχυνση. Στις υψηλότερες στροφές (από περίπου 3.000 rpm) όλα τα καυσαέρια ρέουν απευθείας στο μεγαλύτερο υπερσυμπιεστή, διατηρώντας την ισχύ στις υψηλότερες στροφές.
Σπορ και προηγμένη σχεδίαση υπογραμμίζει τις υψηλές επιδόσεις
Οι νέες πετρελαιοκίνητες εκδόσεις BiTurbo των 5θ, Sports Tourer και GTC έχουν αποκτήσει ακόμα πιο ζωηρή και επιθετική εξωτερική εμφάνιση που διαφέρει ανάλογα με τον τύπο αμαξώματος και είναι προσαρμοσμένη σε κάθε μοντέλο. Το εμπρός τμήμα των εκδόσεων BiTurbo Astra (GTC, Sports Tourer και 5θ) προβάλλει τις υψηλές επιδόσεις και την πιο επιθετική φύση του αυτοκινήτου. Η πάνω μάσκα έχει παρόμοιο σχήμα με του Astra GTC, η εμπρός μπάρα είναι πάντα στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ τα 5θ και Sports Tourer BiTurbo υιοθετούν νέα μπάρα σχήματος φτερού στη μάσκα. Το κάτω τμήμα του αεραγωγού έχει επίσης αποκτήσει πιο σπορτίφ χαρακτήρα: η περιοχή όπου η κεντρική μάσκα συγχωνεύεται με την εξωτερική έχει διαμορφωθεί σε σχήμα που θυμίζει πτερύγιο καρχαρία, κάνοντας την εμφάνιση του αυτοκινήτου πιο επιθετική. Το πλαίσιο των πλαϊνών παραθύρων του 5θ και του Sports Tourer είναι από χρώμιο, ενώ στην περίπτωση του GTC BiTurbo το κάτω ένθετο του παραθύρου είναι μαύρο. Όλες οι εκδόσεις φέρουν δύο απολήξεις εξαγωγής, ενώ το σχήμα του πίσω προφυλακτήρα είναι προσαρμοσμένο στο μοντέλο. Τα στοιχεία αυτά χαρίζουν στο αυτοκίνητο πιο μυώδη εμφάνιση.
Μέσα στην καμπίνα των εκδόσεων Astra BiTurbo, επενδύσεις από ύφασμα σε JetBlack ή δέρμα συνδυάζονται με Magic Red στη μπορντούρα των καθισμάτων. Ραφές σε magic red στα καθίσματα, στα ένθετα θυρών και στο κάλυμμα του επιλογέα ταχυτήτων επιτείνουν τη σπορ ατμόσφαιρα. Ένα νέο δερμάτινο τιμόνι με επίπεδο κάτω τμήμα και ειδικά πατάκια με κόκκινη μπορντούρα είναι μερικά ακόμα σπορ στοιχεία της καμπίνας του Astra BiTurbo.