Mini John Cooper Works Challenge

Mini John Cooper Works Challenge
miniwrks19807s

Η πιο γρήγορη πρόταση της Mini ονομάζεται John Cooper Works Challenge (210 hp)

Είναι σαφές ήδη από σήμερα ότι αυτό το νέο μοντέλο που βασίζεται στο νέο Mini Cooper S θα είναι ένα ακόμα πιο συναρπαστικό αγωνιστικό εργαλείο, που θα προσφέρει στους συμμετέχοντες στο Mini Challenge 2008 μία ακόμα πιο έντονη οδηγική εμπειρία.



Το νέο John Cooper Works Challenge κάνει το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2007, όπου το κοινό θα μπορεί να έχει μία πρώτη εικόνα του νέου αγωνιστικού αυτοκινήτου που προγραμματίζεται για παράδοση στις συμμετέχουσες ομάδες την άνοιξη του 2008, έγκαιρα πριν από την έναρξη του Mini Challenge 2008.



Επίσης θα είναι η πρώτη φορά που το αυτοκίνητο το οποίο αγωνίζεται στο Mini Challenge θα μπει σε μια αγωνιστική αρένα με αυτοκίνητα και άλλων κατασκευαστών στα πλαίσια μιας νέας πρόκλησης το 2008, αφού το νέο Mini John Cooper Works Challenge θα προσφέρεται και σαν αγωνιστική έκδοση, με όλα τα απαιτούμενα χαρακτηριστικά για ανώτερες επιδόσεις και ασφάλεια, σε πελάτες που συμμετέχουν σε άλλες αγωνιστικές διοργανώσεις πέραν του Mini Challenge.




Ισχυρή βάση



Η μονάδα παραγωγής ισχύος που βρίσκεται κάτω από το καπό του John Cooper Works Challenge είναι ο τετρακύλινδρος κινητήρας που έχει ήδη αποδείξει το αγωνιστικό πνεύμα του στην απλή έκδοση του MINI Cooper S. Σαν ο ισχυρότερος εκπρόσωπος της νέας γενιάς MINI, αυτό το έξοχο εργαλείο προσφέρει γνήσια οδηγική απόλαυση, την ισχύ ενός νέου κινητήρα και αυτή τη θρυλική αίσθηση go-kart στοιχεία που περιλαμβάνονται κατ’ εξαίρεση στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων.



Ο τετρακύλινδρος 1.6-λίτρων υιοθετεί υπερσυμπιεστή twin-scroll και άμεσο ψεκασμό βενζίνης, παράγοντας μέγιστη ισχύ 128 kW/175 hp στις 5,500 rpm. Επομένως, η ισχύς ανά λίτρο είναι 80.1 kW ή 109.5 hp, μία τιμή που φέρνει το νέο MINI Cooper S πολύ κοντά στα περισσότερα καθαρόαιμα σπορ αυτοκίνητα. Η μέγιστη ροπή των 240 Nm, από την άλλη, διατηρείται σταθερά μεταξύ 1,600 και 5,000 rpm. Και όποτε ο οδηγός επιθυμεί να επιταχύνει με τέρμα το γκάζι, η λειτουργία Overboost αυξάνει στιγμιαία την πίεση του υπερσυμπιεστή σε μάξιμουμ 260 Nm. Τα πλεονεκτήματα του κινητήρα σ’ αυτό το μοντέλο, επομένως, είναι άμεση ισχύς, πλούσια ροπή, ευστροφία και πολιτισμένη λειτουργία.



Η πίεση του υπερσυμπιεστή περιορίζεται από μία βαλβίδα (wastegate) στα 0.8 bar. Επειδή ο υπερσυμπιεστής ανεβάζει υψηλή πίεση από τις 1,400 rpm, δεν υπάρχει υστέρηση τούρμπο, όπως σε έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα συμβατικής τεχνολογίας.



Ο άμεσος ψεκασμός βενζίνης που βασίζεται στην αρχή common-rail διασφαλίζει μία πολύ αποδοτική παροχή καυσίμου σε όλες τις περιπτώσεις, ικανοποιώντας τις τρέχουσες απαιτήσεις του οδηγού για ισχύ και επιδόσεις.



Το βελτιστοποιημένο βάρος της κινητήριας μονάδας που κατασκευάζεται αποκλειστικά από κράμα αλουμινίου συμβάλλει επίσης στις σπορ αρετές του αυτοκινήτου.




Οι αλλαγές του Challenge



Πραγματικά και μόνο με τις επιδόσεις της, η αγωνιστική έκδοση που προορίζεται για το Challenge 2008 ξεπερνά το τρέχον αγωνιστικό μοντέλο, αν και η μέγιστη κινητήρια ισχύς των 154 kW/210 hp είναι ακριβώς ίδια με του σημερινού αγωνιστικού αυτοκινήτου του Challenge.



Η μέγιστη ροπή έχει αυξηθεί κατά 20 Nm σε σχέση με το απλό μοντέλο, και τώρα ανέρχεται στα 260 Nm, με τη λειτουργία Overboost να αυξάνει στιγμιαία τη μέγιστη ροπή στα 280 Nm όποτε χρειάζεται μία ιδιαίτερα δυναμική επιτάχυνση.




Επιδόσεις John Cooper Works Challenge



Το νέο John Cooper Works Challenge επιταχύνει στα 100 km/h σε 6.1 δευτερόλεπτα και χρειάζεται μόνο 3.1 δευτερόλεπτα για να ακινητοποιηθεί από την ίδια ταχύτητα. Η τελική ταχύτητα της νέας αγωνιστικής έκδοσης είναι 240 km/h.



Κάτι επίσης σημαντικό είναι η πολύ γρήγορη πλευρική επιτάχυνση που προσφέρει το νέο αγωνιστικό μοντέλο του Challenge. Η υψηλή ταχύτητα στις στροφές συνοδεύεται και από την δυνατότερη επιτάχυνση στην έξοδο.



Για να εμποδίσει το σπινάρισμα των κινητήριων τροχών στην έξοδο των στροφών, είναι το πρώτο αυτοκίνητο Mini που θα φέρει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, το οποίο θα κατανέμει περισσότερη κινητήρια ισχύ στους τροχούς με την καλύτερη πρόσφυση. Τα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, που διατίθεται επίσης με το απλό μοντέλο παραγωγής, επιτρέπει στον οδηγό να παραμένει στην ιδανική γραμμή με ακόμα υψηλότερη ταχύτητα από πριν.




Ανάρτηση



Η ανάρτηση του νέου αγωνιστικού μοντέλου περιλαμβάνει ρυθμιζόμενους αποσβεστήρες που σχεδιάστηκαν επίσης για αγωνιστική χρήση. Έτσι, ο οδηγός μπορεί να ρυθμίζει την απόσταση από το έδαφος, την πίεση του αποσβεστήρα (συμπίεση και επαναφορά) καθώς και την απόκριση του αποσβεστήρα σύμφωνα με τις απαιτήσεις στις διάφορες αγωνιστικές πίστες.



Η ισχύς μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου, στάνταρ, ενώ το νέο αγωνιστικό μοντέλο φέρει ζάντες ελαφρού κράματος αλουμινίου 17-ιντσών (Borbet) σε αποκλειστική σχεδίαση και με νέα αγωνιστικά λάστιχα (Dunlop).




Ασφάλεια



Παράλληλα, το νέο αγωνιστικό μοντέλο προσφέρει αυξημένη ασφάλεια που προέρχεται όχι μόνον από τη βελτιωμένη οδική συμπεριφορά του νέου. Γιατί όπως η τρέχουσα αγωνιστική έκδοση, το νέο John Cooper Works Challenge εφοδιάζεται με ένα κλωβό ασφαλείας συγκολλημένο σταθερά στο αμάξωμα του αυτοκινήτου.



Πέρα από τα σπορ μπάκετ καθίσματα Recaro, που στο μέλλον θα συνδυάζονται με μία ζώνη ασφαλείας έξι σημείων, όλα τα αγωνιστικά μοντέλα, θα φέρουν από εδώ και πέρα το σύστημα HANS (Head And Neck Support) το οποίο προέρχεται από τη Formula 1 και διασφαλίζει αποτελεσματική προστασία της περιοχής του αυχένα του οδηγού.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα