Ο George Clooney δε θα άλλαζε με τίποτα το Nespresso του

Ο George Clooney δε θα άλλαζε με τίποτα το Nespresso του
RAINER HOSCH

Η συνεργασία του Clooney με την Nespresso κλείνει μια δεκαετία και επισφραγίζεται με μια άκρως επεισοδιακή και χιουμοριστική καμπάνια

Έχουν περάσει περίπου δέκα χρόνια από τότε που ο George Clooney ξεκίνησε τη συνεργασία του με τη Nespresso και σήμερα βλέπει το λανσάρισμα της τελευταίας τους σύμπραξης και την πιο επεισοδιακή και χιουμοριστική έως σήμερα καμπάνια.

Η περιπέτεια του Clooney

O George φαίνεται να ξεκινά μια δύσκολη νύχτα, καθώς προσπαθεί να προστατέψει τον πολύτιμο καφέ του. Ξεκινώντας από την κομψή Nespresso Boutique στην οδό Regent στο Λονδίνο, η περιπέτεια του George αρχίζει καθώς συζητά με μία γοητευτική γυναίκα για μία κούπα καφέ Nespresso.

Ο George Clooney δε θα άλλαζε με τίποτα το Nespresso του
RAINER HOSCH

Δυστυχώς για αυτόν είναι η γυναίκα του «αφεντικού». Έτσι, προκύπτει ένα περιπετειώδες βράδυ, προσφορά του 'αφεντικού', που ενσαρκώνει ο Ian McShane, γνωστός από τους «Πειρατές της Καραϊβικής» και το «Deadwood», κατά τη διάρκεια του οποίου ο Clooney αναγκάζεται να διατρέξει τα σκοτεινά κι επικίνδυνα δρομάκια του Λονδίνου.

Ο George Clooney δε θα άλλαζε με τίποτα το Nespresso του
RAINER HOSCH
Ο George Clooney δε θα άλλαζε με τίποτα το Nespresso του
Ο George Clooney δε θα άλλαζε με τίποτα το Nespresso του

Το επόμενο πρωί βλέπουμε τον αναμαλλιασμένο και τσαλακωμένο George στο σπίτι του να απολαμβάνει τον καφέ του, καθώς όπως λέει και στο κοινό «δεν θα άλλαζε τίποτα» από τη Nespresso εμπειρία του.

Ο George Clooney δε θα άλλαζε με τίποτα το Nespresso του
RAINER HOSCH

Ο Alfonso Gonzales, Επικεφαλής του Τμήματος Πελατών της Nespresso, εξηγεί: «Η σχέση μας με τον George δυναμώνει με τα χρόνια και στη δωδέκατη καμπάνια μας μαζί του, δημιουργήσαμε ένα σενάριο που τον παρουσιάζει στα καλύτερά του. Είναι ένας πραγματικός συνεργάτης μας και στην ταινία αυτή βλέπουμε μέχρι που μπορεί να φτάσει για την ασύγκριτη εμπειρία Nespresso».

Ο George Clooney δε θα άλλαζε με τίποτα το Nespresso του

Όταν ρωτήθηκε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων για τη σταθερή του συνεργασία με τη Nespresso, ο Clooney απάντησε: «Πάντα αναζητάμε τον τρόπο που θα πάμε την ιστορία στο επόμενο επίπεδο και στην τελευταία ταινία πιστεύω ότι μπορούμε να πούμε με σιγουριά πως είναι η πιο περιπετειώδης έως τώρα. Με μια προσέγγιση που στηρίζεται πιο πολύ στο χαρακτήρα της ιστορίας και ιδανική δόση χιούμορ, η καμπάνια αποκτά πραγματικά νέα διάσταση».

Επισκεφθείτε το www.nespresso.com/whatelse, για να ανακαλύψετε περισσότερα.

SHARE:

24Media Network